Servizo de Xestión de Estudos de Grao
A principal función encomendada ao Servizo de Xestión de Estudos de Grao é a xestión da matrícula e dos expedientes do estudantado de estudos de grao, así como a xestión de incidencias derivadas da matrícula, como modificacións, anulacións, información e asesoramento.
Ademais, entre as súas funcións inclúense a xestión e a tramitación dos títulos oficiais xunto coa actualización e aplicación dos plans de estudo.
Funcións
- Planificar e coordinar os procesos de matrícula, propor instrucións e resolver incidencias.
- Elaborar propostas de normas e criterios de aplicación sobre a materia, resolver incidencias.
- Tramitar a elaboración e modificación de plans de estudos, elaborar e actualizar o catálogo de títulos de grao.
- Colaborar e prestar apoio ao sistema de garantía de calidade nos centros, singularmente nos procesos de verificación, seguimento e acreditación das titulacións oficiais dos centros.
- Coordinar a intervención das diferentes unidades colaboradoras e asistir tecnicamente ao persoal da unidade e dos centros, ámbitos e campus nas tarefas específicas da xestión académica.
- Xestionar e expedir os títulos de grao e outros documentos relacionados.
- Elaborar estudos e informes.
- Tramitar reclamacións e impugnacións e elaborar propostas de resolución.
- Actuar con criterios de colaboración e asistencia con outras administracións e entidades relacionadas coa universidade.
Onde estamos?
Edificio Exeria
As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo
Mapa
Horario de atención
De 9.00 a 14.00 h de luns a venres