Servizo de Xestión de Estudos de Posgrao
O Servizo de Xestión de Estudos de Posgrao ten como misión impulsar e coordinar as actuacións administrativas relacionadas co alumnado e necesarias para a xestión dos estudos de posgrao na Universidade de Vigo.
Funcións
- Propor as instrucións de matrícula e admisión, planificar e coordinar os procesos e resolver incidencias.
- Elaborar propostas de normas e criterios de aplicación sobre a materia, resolver incidencias.
- Tramitar a elaboración e modificación de plans de estudos, elaborar e actualizar o catálogo de títulos de máster e doutoramento.
- Colaborar e prestar apoio ao sistema de garantía de calidade nos centros, singularmente nos procesos de verificación, seguimento e acreditación das titulacións oficiais dos centros.
- Coordinar a intervención das diferentes unidades colaboradoras e asistir tecnicamente ao persoal da unidade e dos centros, ámbitos e campus nas tarefas específicas da xestión académica.
- Xestionar e expedir os títulos de máster, doutoramento e outros documentos relacionados.
- Xestionar as propostas de títulos propios e expedir os títulos e diplomas.
- Prestar apoio, coordinar e xestionar os acordos da Escola Internacional de Doutoramento.
- Elaborar estudos e informes.
- Tramitar reclamacións e impugnacións e elaborar propostas de resolución.
- Actuar con criterios de colaboración e asistencia con outras administracións e entidades relacionadas coa universidade.