Alexis Padrón Cabo
PROFESOR/A AXUDANTE DOUTOR/A (X3)
Contacto
Departamento
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G051V01 | G051101 | Aprendizaxe e control motor | FB | 120 |
P02G051V01 | G051106 | Fundamentos da competencia motriz | OB | 60 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G050V01 | G050603 | Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte II | OB | 68 |
P02G051V01 | G051106 | Fundamentos da competencia motriz | OB | 10 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G050V01 | G050906 | Especialización en deportes colectivos | OP | 73 |
P02G050V01 | G050401 | Fisioloxía: Fisioloxía do exercicio II | FB | 90 |
P02G050V01 | G050503 | Valoración e prescrición do exercicio físico para a saúde | OB | 20 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G050V01 | G050102 | Educación: Aprendizaxe e control motor na educación física e o deporte | FB | 16 |
P02G050V01 | G050503 | Valoración e prescrición do exercicio físico para a saúde | OB | 86 |
P02G050V01 | G050401 | Fisioloxía: Fisioloxía do exercicio II | FB | 53 |
P02G050V01 | G050906 | Especialización en deportes colectivos | OP | 22 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G050V01 | G050102 | Educación: Aprendizaxe e control motor na educación física e o deporte | FB | 60 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G050V01 | G050102 | Educación: Aprendizaxe e control motor na educación física e o deporte | FB | 60 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G050V01 | G050102 | Educación: Aprendizaxe e control motor na educación física e o deporte | FB | 60 |
Titorías
Titorías presenciais concertadas
O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 2º Cuatrimestre (2024/2025). Para concertar unha cita podes facelo fundamentalmente a través do correo electrónico ou dende a túa Secretaría Online.