Amada Traba Díaz
Profesor/a asociado/a T3
Contacto
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 38 |
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 45 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 45 |
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 45 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 45 |
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 45 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 34 |
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 45 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 75 |
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 68 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 75 |
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 72 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 75 |
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 72 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 66 |
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 75 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 75 |
P02G120V01 | G120105 | Socioloxía: Socioloxía da educación | FB | 66 |
Traballos dirixidos
2022/2023
A persistencia da feminización docente nas etapas básicas da educación: Infantil e Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da implantación dos Plans de Igualdade nos centros educativos da comarca do Morrazo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A transmisión de roles e estereotipos de xénero na contorna de socialización familiar. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O papel das familias na construción das novas masculinidades en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Sexualidades periféricas e os problemas de fobia que se dan na etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O debate da escola laica segundo as familias pontevedresas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
A coeducación nas aulas de Educación Infantil. Un reto por acadar? Estudo exploratorio da realidade actual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Videoxogos e socialización diferencial de xénero: preferencias e práctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Superando o binarismo de xénero? Un estudo exploratorio a partires das seleccións lectoras escolares para a ruptura dos estereotipos de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Atención da comunidade educativa á educación emocional durante o confinamento: As necesidades do alumnado fronte á reacción do sistema educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evolución das princesas Disney. Unha mirada con perspectiva de xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Representación da diversidade afectivo-sexual nos programas infantís. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Como se transmiten estereotipos de xénero a través da literatura infantil. Importancia da coeducación. Análise de contos infantís. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Menores transexuais no ámbito educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
A pegada dos estereotipos de xénero en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O fútbol feminino en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007