Ana Isabel Dopico Parada

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 60
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 68
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 5
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 90
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 24
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 8
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 0.0
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
V03M169V01 M169108 Responsabilidade Social Corporativa OB 7
V03M169V01 M169206 Traballo Fin de Máster OB 0.0
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 12
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 24
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 13
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 31
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 154
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 12
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
V03M137V01 M137205 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
V03M137V01 M137201 Responsabilidade Social Corporativa OB 4
V03M137V01 M137205 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 75
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 25
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 12
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 3
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 4
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 5
P04M125V01 M125203 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 11
V03M137V01 M137201 Responsabilidade Social Corporativa OB 4
V03M137V01 M137205 Traballo de Fin de Máster OB 2
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 73
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB 0.0
204011V01 204011807 Investigación de mercados OP 0.0
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M019V01 M019109 A Responsabilidade Social e o Goberno Corporativo OB 4
V03M019V01 M019112 Traballo de Fin de Máster OB 2
204011V01 204011807 Investigación de mercados OP 0.0
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB 0.0
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 20
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 70
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 152
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 6
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 4
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 80
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 150
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB 0.0
V03M019V01 M019109 A Responsabilidade Social e o Goberno Corporativo OB 4
V03M019V01 M019112 Traballo de Fin de Máster OB 2
V03M041V01 M041101 MC1: A Información Financeira e o Goberno Corporativo OB 6
V03M106V01 M106102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 4
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M043V01 M043102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
V03M019V01 M019109 A Responsabilidade Social e o Goberno Corporativo OB 4
P04G190V01 G190302 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 140
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 80
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M043V01 M043102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
V03M019V01 M019109 A Responsabilidade Social e o Goberno Corporativo OB 5
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB 0.0
204011V01 204011612 Dirección e xestión de contas OP 0.0
204011V01 204011807 Investigación de mercados OP 0.0

2019/2020

A Responsabilidade Social Corporativa no ámbito de Covid-19 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise de RSC: informes de a sostibilidade e outros medios. O sector da construcción en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O Marketing Relacional no Museo do Prado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O packaging e o desenvolvemento dunha experiencia de marca. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Planificación e realización dunha revista de contido RSC para Pull&Bear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
En que che podo axudar? Os altofalantes intelixentes e os novos retos do marketing. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Artchandising: a arte como recurso creativo no desenvolvemento dunha experiencia de marca. O caso Louis Vuitton. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O resale. Un novo modelo de consumo responsable? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de odotipo para a Universidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Gobernos locais en España e Responsabilidade Social Corporativo no sector público. Referencia especial ás Mancomunidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
RSC no sector da Agua: problemática asociada ó abandono, clausura e peche de pozos de augas subterráneas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O marketing sensorial nos restaurantes de Estrela Michelin da provincia da Coruña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O alcance do Ambient e do Street Marketing - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O merchandising visual como ferramenta de comunicación e venda: aplicación no sector da moda nupcial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Planteamento e xestión dun proceso de rebranding para a marca Orballo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Marketing Experiencial aplicado ás Fashion Weeks. Análise da Mercedes-Benz Fashion Week de Madrid edición xaneiro 2019. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing Sensorial: O caso da música en Five Guys - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dun plan de mercadotecnia para o lanzamento dun produto vexetariano - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Os sentidos como factor clave para o desenvolvemento de experiencias. Caso práctico, aplicación de estratexias de marketing sensorial a un evento real. “Pont Up Store cos cinco sentidos”. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Responsabilidade Social Corporativa e comunicación no sector TIC: O caso Gradiant - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A contribución do marketing sensorial para o desenvolvemento da innovación en envases: envases intelixentes e interactivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os millennials e os envases activos e intelixentes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Fortnite: un caso de éxito do marketing relacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing de experiencias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing sensorial no punto de venta: análise do sector de panadaría - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Recolección de información para a elaboración dunha aproximación dunha Memoria RSC do Concello de Cambados - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

"Mamá, non te preocupes" Trabajo de Fin de Grao: Proposta comercial para Carrefour. Moito máis que un libro de cociña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do perfil do consumidor de moda online-offline. Procesos híbridos de compra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
“Krack Experience”: desenvolvemento dunha campaña experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Marketing Internacional: Oportunidades de crecemento do viño da Denominación de Orixe Rías Baixas en Estados Unidos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing bursátil: a clave do éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Visitar para descubrir as marcas. Aplicación do Marketing de Experiencias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Qué esconde el fenómeno low cost? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Progreso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Análise do merchandising no formato hipermercado: o caso Alcampo, Carrefour e Hipercor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O sector lácteo galego: Análise da marca de garantía Galega 100% - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007