2020/2021
Creación dun porfolio para fotografía nupcial e plan de negocio para Toby Jr - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Artchandising: a arte como recurso creativo no desenvolvemento dunha experiencia de marca. O caso Louis Vuitton. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O resale. Un novo modelo de consumo responsable? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Marketing Relacional no Museo do Prado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O packaging e o desenvolvemento dunha experiencia de marca. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Planificación e realización dunha revista de contido RSC para Pull&Bear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise de RSC: informes de a sostibilidade e outros medios. O sector da construcción en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
En que che podo axudar? Os altofalantes intelixentes e os novos retos do marketing. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Responsabilidade Social Corporativa no ámbito de Covid-19 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de odotipo para a Universidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Desenvolvemento dun plan de mercadotecnia para o lanzamento dun produto vexetariano - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
RSC no sector da Agua: problemática asociada ó abandono, clausura e peche de pozos de augas subterráneas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Planteamento e xestión dun proceso de rebranding para a marca Orballo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing Sensorial: O caso da música en Five Guys - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Gobernos locais en España e Responsabilidade Social Corporativo no sector público. Referencia especial ás Mancomunidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O Marketing Experiencial aplicado ás Fashion Weeks. Análise da Mercedes-Benz Fashion Week de Madrid edición xaneiro 2019. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O marketing sensorial nos restaurantes de Estrela Michelin da provincia da Coruña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O alcance do Ambient e do Street Marketing - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O merchandising visual como ferramenta de comunicación e venda: aplicación no sector da moda nupcial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
A contribución do marketing sensorial para o desenvolvemento da innovación en envases: envases intelixentes e interactivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Responsabilidade Social Corporativa e comunicación no sector TIC: O caso Gradiant - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os millennials e os envases activos e intelixentes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os sentidos como factor clave para o desenvolvemento de experiencias. Caso práctico, aplicación de estratexias de marketing sensorial a un evento real. “Pont Up Store cos cinco sentidos”. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Recolección de información para a elaboración dunha aproximación dunha Memoria RSC do Concello de Cambados - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Fortnite: un caso de éxito do marketing relacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing de experiencias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing sensorial no punto de venta: análise do sector de panadaría - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Análise do perfil do consumidor de moda online-offline. Procesos híbridos de compra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Mamá, non te preocupes" Trabajo de Fin de Grao: Proposta comercial para Carrefour. Moito máis que un libro de cociña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
“Krack Experience”: desenvolvemento dunha campaña experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Marketing Internacional: Oportunidades de crecemento do viño da Denominación de Orixe Rías Baixas en Estados Unidos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing bursátil: a clave do éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Progreso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Visitar para descubrir as marcas. Aplicación do Marketing de Experiencias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Qué esconde el fenómeno low cost? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Análise do merchandising no formato hipermercado: o caso Alcampo, Carrefour e Hipercor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O sector lácteo galego: Análise da marca de garantía Galega 100% - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007