Antonio Monteagudo Cabaleiro

ASOCIADO/A TIPO 3 PARCIAL DE 6 HORAS

Docencia

2024/2025
Titulación Materia Nome Carác. Horas
11472 21464 Marketing estratégico 72.00
11472 21470 Gestión del comercio exterior 71.00
10363 25738 Dirección Comercial e Marketing para PYMES 30.00
10366 25917 Prácticas Externas 0.00
10366 25917 Prácticas Externas 0.00
2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 73
V06G270V01 G270504 Xestión do comercio exterior OB 93
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 93
V06G270V01 G270504 Xestión do comercio exterior OB 93
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 87
V06G270V01 G270504 Xestión do comercio exterior OB 93
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P07G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 57
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 31
V06G270V01 G270504 Xestión do comercio exterior OB 93
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070401 Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia FB 23
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 68

    Titorías presenciais horario fixo

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:

    Día da semana
    Martes
    Rango de horas
    13:30 - 15:30
    Lugar
    Despacho 206, Facultade de Comercio
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2024/2025)
    Día da semana
    Xoves
    Rango de horas
    13:30 - 15:30
    Lugar
    Despacho 206, Facultade de Comercio
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2024/2025)

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 2º Cuatrimestre (2024/2025). Para concertar unha cita podes facelo fundamentalmente a través do correo electrónico ou dende a túa Secretaría Online.

    2023/2024

    O marketing B2B - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O marketing nas empresas galegas na era da Intelixencia Artificial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desarrollo de una estrategia de marketing digital para un e-commerce - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2024/2025

    PLAN DE EMPRESA PARA A CREACIÓN DUNHA EMPRESA DE SERVIZOS DE TRANSITO EN VIGO - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2022/2023

    As barreiras á internacionalización das empresas galegas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Os mozos consumidores na nova normalidade. Unha comparativa entre España e Alemaña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos factores que inflúen no desenvolvemento do e-commerce e as estratexias de márketing dixital nas empresas comerciais galegas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia do comercio exterior no desenvolvemento da economía taiwanesa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007