Carmen López De Aguileta Clemente

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190401 Elaboración da mensaxe publicitaria OB 115
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 150
P04M082V01 M082202 Produción Publicitaria en Medios Convencionais OP 10
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190602 Planificación e xestión de medios publicitarios OB 30
P04G190V01 G190105 Teoría e práctica da comunicación publicitaria OB 100
P04G190V01 G190401 Elaboración da mensaxe publicitaria OB 50
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 120
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 100
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 150
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 96
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 150
P04G190V01 G190205 Teoría e práctica das relacións públicas OB 50
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 50
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 84
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 150
P04M082V01 M082102 Dirección e Xestión da Actividade Publicitaria OB 15
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011403 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias TR 0.0
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 150
P04G190V01 G190701 Dirección de comunicación OB 80
P04M082V01 M082102 Dirección e Xestión da Actividade Publicitaria OB 15
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011403 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias TR 0.0
P04M082V01 M082102 Dirección e Xestión da Actividade Publicitaria OB 15
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 150
P04G190V01 G190602 Planificación e xestión de medios publicitarios OB 20
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011403 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias TR 0.0
204210V01 204210323 Programación, audiencias e recepción OB 0.0
P04M082V01 M082102 Dirección e Xestión da Actividade Publicitaria OB 15
P04G190V01 G190105 Teoría e práctica da comunicación publicitaria OB 60
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 75
P04G190V01 G190602 Planificación e xestión de medios publicitarios OB 50
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011403 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias TR 120
204210V01 204210323 Programación, audiencias e recepción OB 0.0
P04G190V01 G190502 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias OB 150
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011403 Métodos e técnicas de investigación de medios e audiencias TR 135
204011V01 204011615 Técnicas cualitativas de investigación de medios e audiencias OP 60
204210V01 204210323 Programación, audiencias e recepción OB 45

Día da semana
Luns
Data de inicio
2019-09-01
Data de fin
2019-12-21
Rango de horas
15:00 - 17:30
Lugar
Despacho 307, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Luns
Data de inicio
2020-02-01
Data de fin
2020-05-31
Rango de horas
15:00 - 17:30
Lugar
despacho 307, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Martes
Data de inicio
2020-02-01
Data de fin
2020-05-31
Rango de horas
15:00 - 17:30
Lugar
despacho 307, Facultade de Fisioterapia
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Mércores
Data de inicio
2019-09-01
Data de fin
2019-12-21
Rango de horas
15:00 - 17:30
Lugar
Despacho 307, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Mércores
Data de inicio
2020-02-01
Data de fin
2020-05-31
Rango de horas
15:00 - 16:30
Lugar
Despacho 307, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)

2019/2020

Creación de marca e identidade visual para un grupo de música. Ukestra do Medio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2018/2019

Creación de marca: fast&veggie - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
URBANA ES Vigo: un percorrido pola Arte Urbana da cidade de Vigo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Suit of Armour. Unha nova proposta do streetwear. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta Estratéxica Creativa para Caser Salud - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Marca País Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Da teoría á práctica, diseño tipográfico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Deseño dunha marca e da identidade corporativa gráfica dunha empresa de moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de comunicación cervexa Morriña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
RUDE. Creación dunha marca de moda sin xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Fotografía analóxica experimental - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Guía turística de Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Caso práctico: Deseño de un catálogo para unha maquilladora profesional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cinema a través da ilustración: as seis películas máis billeteiras do século XX - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Proposta dun Plan de Promoción para a titulación de Publicidade e Relacións Públicas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Branding de moda deportiva no contexto Inditex: Rowest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creación de marca para axencia de comunicación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Identidade corporativa gráfica para unha galería de arte contemporáneo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Rumble: Creación dunha marca de pedais de boutique para guitarra eléctrica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Qubitia: Rediseño da Identidade Corporativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Branding para unha adega - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise das estratexias comunicacionais do Xacobeo entre 1993-2010 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenrolo dunha Campaña de Personal Branding - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007