Mensaxe de estado

O próximo mércores día 26 de xaneiro o portal estará fóra de servizo entre as 08:30 e as 09:30 debido a unha intervención programada

Carmen Máiz Bar

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V11 M082115 Creatividade e mensaxe publicitaria OB 4
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 44
P04G190V01 G190404 Redacción e locución publicitaria OB 60
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
P04G190V01 G190404 Redacción e locución publicitaria OB 30
P04G190V01 G190401 Elaboración da mensaxe publicitaria OB 45
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 45
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 55
P04G190V01 G190504 Produción publicitaria en medios audiovisuais OB 20
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V01M094V01 M094113 Comunicación Intercultural OB 24

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 1º Cuatrimestre (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 2º Cuatrimestre (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2020/2021

    Medios publicitarios no entorno online e en redes sociais para a promoción municipal: O caso de Ferrol - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencer Marketing: Evolución publicitaria e casos de éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Campaña de reactivación e apoio ao comercio local de Santiago de Compostela: creación e desenvolvemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Evolución del concepto Street Style. Una nueva estrategia de comunicación y marketing. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007