Carmen Máiz Bar

Profesor/a asociado/a T3 Externo

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G071V01 G071410 Produción e realización de contidos de marca OP 50
P04M082V11 M082115 Creatividade e mensaxe publicitaria OB 4
P04G190V01 G190403 Estruturas e actividade da axencia publicitaria OB 50
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 45
P04G190V01 G190403 Estruturas e actividade da axencia publicitaria OB 50
P04M082V11 M082115 Creatividade e mensaxe publicitaria OB 4
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 10
V55G020V01 G020944 Comunicación e publicidade OP 49
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V11 M082115 Creatividade e mensaxe publicitaria OB 4
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 44
P04G190V01 G190404 Redacción e locución publicitaria OB 60
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 75
P04G190V01 G190401 Elaboración da mensaxe publicitaria OB 45
P04G190V01 G190404 Redacción e locución publicitaria OB 30
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 55
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 45
P04G190V01 G190504 Produción publicitaria en medios audiovisuais OB 20

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período Anual (2023/2024). Para concertar unha cita podes facelo fundamentalmente a través do correo electrónico ou dende a túa Secretaría Online.

    2022/2023

    Estudo da eficacia dos micro e macroinfluencers nas campañas publicitarias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta para a campaña de abonados do Real Club Celta no seu centenario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de construción de marca territorio para o municipio de Oleiros - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Creación e Desenvolvemento de marca - Dirección e Xestión de Comunicación KALIMA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creacion e desenvolvemento de marca kalima - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comunicación da RSC no sector téxtil a través das redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    EU I NADA, o libro non libro, unha publicación editorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Campaña de reactivación e apoio ao comercio local de Santiago de Compostela: creación e desenvolvemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencer Marketing: Evolución publicitaria e casos de éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Medios publicitarios no entorno online e en redes sociais para a promoción municipal: O caso de Ferrol - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Evolución del concepto Street Style. Una nueva estrategia de comunicación y marketing. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007