Cristina Varela Casal

Profesor/a contratado/a doutor/a

Departamento

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120401 Didáctica das artes plásticas e visuais OB 0.0
P02G110V01 G110502 Didáctica da expresión plástica e visual OB 10
P01M171V01 M171103 Proxectos de Deseño de Moda I OB 2
P06G450V01 G450104 Fundamentos do deseño I FB 90
P02M066V12 M066243 Estratexias Didácticas I: O Ensino OB 30
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P01M171V01 M171103 Proxectos de Deseño de Moda I OB 2
P02G120V01 G120401 Didáctica das artes plásticas e visuais OB 105
P02M066V12 M066243 Estratexias Didácticas I: O Ensino OB 30
P02G110V01 G110906 Obradoiro de creatividade artística OP 0.0
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V12 M066243 Estratexias Didácticas I: O Ensino OB 30
P02G110V01 G110502 Didáctica da expresión plástica e visual OB 105
P01M171V01 M171103 Proxectos de Deseño de Moda I OB 2
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V12 M066243 Estratexias Didácticas I: O Ensino OB 30
P02M066V12 M066244 Estratexias Didácticas II: Autoavaliación, Crítica e Análise OB 30
P02G110V01 G110502 Didáctica da expresión plástica e visual OB 73
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110502 Didáctica da expresión plástica e visual OB 95
P02M066V12 M066243 Estratexias Didácticas I: O Ensino OB 30
P02M066V12 M066244 Estratexias Didácticas II: Autoavaliación, Crítica e Análise OB 30
P02M178V01 M178211 Investigación e innovación en didáctica das artes visuais OP 5
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110502 Didáctica da expresión plástica e visual OB 13
P01M171V01 M171203 Deseño e Contorna Dixital OB 30
P01M171V01 M171401 Deseño de Porfolio OB 30
P02M066V12 M066243 Estratexias Didácticas I: O Ensino OB 30
P02M066V12 M066244 Estratexias Didácticas II: Autoavaliación, Crítica e Análise OB 30
P02M178V01 M178211 Investigación e innovación en didáctica das artes visuais OP 5
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V12 M066243 Estratexias Didácticas I: O Ensino OB 30
P02M066V12 M066244 Estratexias Didácticas II: Autoavaliación, Crítica e Análise OB 30
P02G110V01 G110502 Didáctica da expresión plástica e visual OB 53
P01M171V01 M171203 Deseño e Contorna Dixital OB 30
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P01G010V01 G010802 Transmisión, mediación e educación artística OB 77
P02G110V01 G110502 Didáctica da expresión plástica e visual OB 24
P02M066V12 M066243 Estratexias Didácticas I: O Ensino OB 30
P02M066V12 M066244 Estratexias Didácticas II: Autoavaliación, Crítica e Análise OB 30

    2022/2023

    Aprendixaje por proxectos na área de plástica do segundo curso do grao superior de Educación Infantil: efectividade da aplicación dunha proposta baseada no modelo SEM. (Schoolwide Enrichment Model) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Eolo Inn - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Motivación e aprendizaxe baseado en proxectos: Una proposta de investigación-acción co alumnado de segundo curso de Bacharelato de Artes plásticas, imaxe e deseño. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O.67-15969 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O espazo como axente educativo: un estudo de caso sobre a idoneidade do Plan de Arquitectura Pedagóxica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proscripto Inlusio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    A "arte na rúa" e o patrimonio histórico como actividade didáctica na aula. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As Babushkas de Chernobyl - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Disidentes, Abxectos e Dexenerados. A moda como biais de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Godspeed - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Guía de boas prácticas para traballar, na área das artes plásticas, con alumnado de altas capacidades no ámbito da intelixencia artística na Educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de dicionario feminista de termos cinematográficos para o profesorado de bacharelato. A igualdade de xénero no currículo de cultura audiovisual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Kokids - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O storyboard como Recurso Didáctico en Educación Secundaria: unha Proposta de Investigación - Acción - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O cómic como recurso didáctico no ensino secundario: unha proposta de investigación-acción para traballar a arte, vinculada ao desenvolvemento da competencia emocional/motivacional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Análise de materiais didácticos e proposta de imaxinario visual para a formación en Soporte Vital Básico (SVB) en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Conectando contextos educativos: do museo á aula de educación infantil mediante os recursos pedagóxicos do Museo Thyssen-Bornemisza - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Un modelo de organizador gráfico coma recurso para a planificación do currículo de secundaria a través da análise do bloque cuarto da materia de Educación Plástica, Visual e Audiovisual de 4º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    A gamificación como recurso didáctico en Educación Secundaria Obrigatoria: unha proposta de “escape room” para Educación plástica e visual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O uso da Aprendizaxe Significativa na formación sobre Arte Contemporánea na Educación Secundaria: Propostas de intervención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Instagram como recurso TIC no proceso de ensinanza/aprendizaxe no área de plástica na Educación Secundaria: unha proposta de investigación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Madonna dos Santos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Electro Kuá - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A alfabetización visual na educación primaria: propostas de integración na área de educación artística - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    O libro álbum como ferramenta para a formación de estudantes do ensino medio: unha proposta de revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Efectos no rendemento e na motivación do alumnado de secundaria dunha proposta didáctica baseada no emprego das TIC, na materia de Educación Plástica, Visual e Audiovisual: Linguaxe e novas tecnoloxías - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Espazos de memoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Cómo falar de arte aos nenos e nenas en Educación Infantil: unha proposta de investigación/acción. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Deseño e implementación dunha proposta didáctica co alumnado de quinto e sexto de primaria á exposición “Ilustración mexicana contemporánea para niños - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A arte como estratexia de humanización hospitalaria dos espazos pediátricos: comparación de dous modelos de intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    "Intagram como ferramenta didáctica na área de Educación Plástica na ESO: un estudo de caso." - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    Efecto do uso de material didáctico visual: “libro sen fin”, na formación de soporte vital básico en educación infantil. Un estudo cuasi experimental. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    (RE)VIVINDO ESPAZOS: Unha proposta de traballo por proxectos para a exploración do entorno con alumnado de educación secundaria obrigatoria e bacharelato - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O traballo por ambientes en educación infantil: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra: Unha proposta de intervención para infantil, dende a área da didáctica da expresión plástica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación Infantil e museo: un proxecto de intervención didáctica no Edificio Sexto do Museo de Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os fíos invisibles: muller, tradición e oralidade. O documental audiovisual como recurso didáctico para o traballo interdisciplinar en secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Percepción do color a través dunha categorización cromática do noso entorno mediante un traballo por proxectos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    A importancia de traballar a través do linguaxe plástico-visual con alumnado con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A linguaxe plástica visual como creador de mapas na aprendizaxe das preposicións inglesas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias artísticas para contribuír á consecución das intelixencias intra e interpersonais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Emocionario: recurso didáctico para traballar as emocións básicas dende a expresión plástica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Traumatropos de “familia”: recurso educativo desenvolto dende o ámbito da plástica, para a inclusión do alumnado con discapacidade auditiva. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A creación dun xogo como recurso significativo no desenrolo da creatividade e da participación por parte do alumnado - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    "ESPAZO COMÚN. Deseño dun proxecto artístico interdisciplinar para Educación Secundaria (expresión plástica, música, expresión corporal)" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As TIC no ensino artístico da Educación Secundaria: o deseño gráfico como ferramenta de creación. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    "Proxecto de arte en Educación Infantil: ""Salón do libro""" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As TIC no segundo ciclo de Educación Infantil (3-6 anos): Deseño dunha webquest como recurso educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise plástico e visual da iconografía empregada nas aulas de educación infantil: fichas de traballo, contos clásicos e recursos audiovisuais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Recoñecemento e reprodución das vogais a través da linguaxe plástica: deseño e elaboración dunha unidade didáctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O traballo do autoconcepto en educación infantil a través de estratexias creativas no contexto da arte contemporánea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os gabinetes didácticos dos museos como espazo de formación para a educación primaria: un caso práctico de proxecto de intervención no Sexto Edificio de Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O debuxo como un medio para favorecer e mellorar o recoñecemento do esquema corporal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007