2022/2023
Implicacións do Módulo Profesional de Itinerario Persoal para a Empregabilidade (IPE) para o traballo decente, empregabilidade e as competencias do alumnado: análise comparativa cos módulos profesionais de FOL e EIE - Traballo Fin de Máster RD 13...
Nesgo de xénero na elección de estudos de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os resultados do alumnado feminino nos ciclos formativos masculinizados. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
A dignificación da formación profesional e a identidade de estudante - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Balance actual das aulas virtuais despois da pandemia COVID 19 (Modalidade presencial) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Gamificación en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Erasmus+: historia, características e impacto nas ensinanzas de Formación Profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O acoso escolar nos centros educativos galegos nos que se imparte formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Parcialidade de xénero na elección de estudos en formación profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A semipresencialidade como medida ante á COVID 19 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da Formación Profesional a distancia. Perspectiva do alumnado do ciclo superior de Integración Social a distancia do IES de Chapela (Redondela) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da influencia das características familiares no desenvolvemento da actividade académica do alumnado de Formación Profesional Básica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da adaptación da docencia presencial á teledocencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe autorregulada en estudantes de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007