Elena Ciga Tellechea

Adscrito

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84
V51G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 56
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 56.00
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 56.00
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 84.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 0.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 0.00
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 0.00
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 0.00
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 0.00
V51G120V01 G120953 Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento OP 0.00
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 0.00
V51G110V01 G110105 Socioloxía: Socioloxía da educación FB 0.00

2019/2020

Análise dunha sesión de lectura conxunta cun grupo de 2º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise e comparación de preguntas de comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da destreza narrativa en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A relación entre linguaxe musical e linguaxe verbal. Impacto da música na comprensión lectora. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proceso de axuda en comprensión lectora a partir da proba ACL-3 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Intervención en lectura cun alumno con síndrome de Down - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O papel da lectura (oral) en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención asistida con cans en lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Intervención con alumnos de primeiro de educación primaria mediante a metodoloxía de lectura conxunta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión lectora en Educación Primaria. Análise dunha práctica educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Lectura conxunta nunha aula de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise das preguntas de comprensión lectora de catro relatos dun libro de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño, posta en práctica e avaliación de tres probas escritas de comprensión lectora nunha aula de 1º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

A comprensión lectora en duas aulas de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión lectora. Análise dunha práctica de lectura conxunta en 2º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dunha sesión de lectura nunha clase de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O ensino da lectoescritura castelá e inglesa na Educación Infantil e na Educación Primaria: descrición e valoración de oito sesións - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

A comprensión lectora nunha aula de 2º de educación primaria a través da actividade de lectura conxunta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A práctica de lectura e escritura no 2º ciclo de Educación Infantil no colexio Santo Tomás de O Porriño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
LECTURA CONXUNTA EN 1º E.P. : ANÁLISE, DESEÑO, IMPLEMENTACIÓN E EVALUACIÓN. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2013/2014

Lectura e comprensión con nenos de primeiro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dunha sesión de lectura conxunta: profesora e tres alumnos do primeiro ciclo de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise e deseño alternativo segundo a teoría do aprendizaxe autorregulado en 3º Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007