2022/2023
Son necesarias as habilidades sociais para o desempeño do traballo dos TCAEs? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Que perspectiva teñen os profesionais técnicos e os deportistas sobre a psicoloxía deportiva nas lesións? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de educación emocional para a FP. "Emerxencia emocional". - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O Trastorno do Espectro Autista e a adquisición da lectura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención psicopedagóxica da dislexia baseada nas TIC - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da conciencia fonolóxica en educación infantil. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia dos prerrequisitos lectores na educación infantil. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Afectan as dificultades da linguaxe oral para a adquisición lectora en Educación Infantil? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe lectora en español en alumnado de entre 3 e 12 anos que non fala o idioma - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Linguaxe positiva e interese do estudante: Análise de sentimento en vídeos educativos en YouTube - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Dificultades específicas da lectura: Programas de intervención en comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias didácticas para desenvolver o pensamento creativo en educación secundaria, bacharelato e formación profesional: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Educación para a saúde: un programa de prevención de drogodependencias para adolescentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo da motivación para a lectura. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Existen estratexias chave para facilitar a aprendizaxe lectora? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As dificultades na lectura no alumnado con Discapacidade Intelectual: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Bases neuroanatómicas da dislexia: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Coñecemento que presentan os docentes de formación profesional sobre o alumnado con Trastorno por Déficit de Atención con Hiperactividade. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A relación entre a motivación e o rendemento escolar no alumnado de formación profesional (FP). - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A Comorbilidade Entre O Trastorno Por Déficit De Atención E Hiperactividade E O Trastorno Específico de Aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
A dislexia na Educación Primaria: unha investigación acerca da súa detección e intervención no ámbito educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da conciencia fonolóxica en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Como afectan os problemas de conduta e desenvolvemento ao proceso de ensinaza-aprendizaxe dentro da aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As dificultades da ortografía na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de comprensión lectora en inglés como segunda lingua: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Influencia da dislexia no ámbito académico: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Influencia do tamaño, tipo e espazado da letra en alumnos con dificultades lectoras: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Avaliación da tolerancia á frustración e do nivel de habilidades sociais do alumnado da FP IES RICARDO MELLA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Percepción da autoeficacia no alumnado do ciclo de fp de emerxencias sanitarias do I.E.S Ricardo Mella de Vigo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O mandato normativo de educación inclusiva. Análise do caso das persoas con discapacidade en estudos de formación profesional (FP) en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Repercusión do maltrato infantil no rendemento académico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o neurodesenvolvemento en adolescentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión da posible relación entre o uso de videoxogos e o rendemento académico do alumnado de educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
TDAH: tratamento farmacolóxico versus tratamento multimodal. Revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Análise sobre coeducación na Formación Profesional: a segregación ocupacional por xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da FCT na formación profesional de sanidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A conciencia fonolóxica no inicio lector. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a conciencia léxica, a conciencia silábica, a conciencia intra-silábica e a conciencia fonémica como requisitos previos do lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Metodoloxías didácticas activas e recursos TIC aplicados ao módulo marketing turístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Existe unha idade ideal para aprender a ler? Unha revisión teórica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Cerebro e Dislexia. Unha Revisión Sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Coñecementos e hábitos sexuais en alumnado de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Conciencia fonolóxica, lectoescritura e TIC - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo da situación dos primeiros auxilios na enseñanza. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Efectividade do Neurofeedback como tratamento no alumnado con TDAH. Resultados a partir dunha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Narrativas Transmedia para conectar co alumnado. Participación e comunicación multicanal nas aulas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Procesos PASS e rendemento na materia de música en estudiantes de primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Xogos para motivar a lectura en nenos con dislexia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Transferencia de Estratexias de Lectura entre la Lingua Nativa e la Lingua Extranxeira - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Tipos de violencia en contextos escolares: percepción do alumnado de primaria e secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
- O síndrome de Joubert no aula de 3 anos de infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Avaliación dos coñecementos docentes sobre lectoescritura emerxente - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
a educacion dende o punto de vista do xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Actuación enfermeira en consultas de atención primaria ante Violencia de Xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Lectura global con pictogramas para o desenvolvemento de rutinas a través da música en galego en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en conciencia fonolóxica nun grupo de alumnos de 5º curso de infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Adaptación do Ciclo Medio de Cociña e Gastronomía ó alumnado con síndrome de Asperger - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención con Hipertexto en procesos cognitivos e procesos lectores en alumnado de 4º de educación primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Innovación educativa: o fenómeno dos escape room nas aulas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención en coñecemento fonolóxico e en coñecemento alfabético nun grupo de 4º de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Neurociencia e ensinanza-aprendizaxe das matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Investigación das dificultades de aprendizaxe na escritura en educación infantil a través dos softwares educativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión teórica sobre a efectividade das TIC no ensinanza secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación existente entre as funcións executivas e a comprensión lectora en alumnos/as de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora en alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora no alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
o vocabulario como prerequisito lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TDAH,Dificultades en comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Programa de habilidades lectoras en alumnos de sexto curso de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe do español a nenos/as inmigrantes chinos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención individualizado para a mellora do proceso lector - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Perfil do alumnado do ciclo formativo de Guías, Información e Asistencia Turística, ás súas perspectivas futuras e a Formación en Centros de Traballo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre as funcións executivas e a comprensión lectora en alumnos de 2º e 4º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora co alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora en alumnado de 1º e 3º de E.S.O. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre Funcións Executivas e Comprensión Lectora en Alumnos de Formación Profesional e Formación Profesional Básica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A adquisición da conciencia fonolóxica en estudantes de 5º curso de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da conciencia fonolóxica como precursora do éxito lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en conciencia fonolóxica e coñecemento alfabético nunha aula de 5º de 2º ciclo de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Métodos de intervención para trastornos do espectro autista nun aula de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
A metodoloxía da lectoescritura na educación infantil: como inflúe ésta na sua aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo das relacións entre a percepción espacial e a grafomotricidad nun grupo de alumnos de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación inclusiva na Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Actividade física e rendemento académico en alumnos de formación profesional básica da provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención en comprensión lectora no ámbito da discapacidade intelectual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención para a mellora da comprensión lectora en dúas alumnas con Síndrome de Down - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención con Hypertexto en alumnos de 1º e 2º de Educación Primaria: Influencia nos Procesos Cognitivos de Atención/Planificación e en comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención con Hypertexto en alumnos de 1º e 2º de Educación Primaria: Influencia nos Procesos Cognitivos de Simultáneo/Sucesivo e en procesos léxicos e sintácticos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Neurociencia: cando e cómo comezar o aprendizaxe da lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aspectos que inflúen no desenvolvemento da lectura dos suxeitos con discapacidade auditiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenrelo dun programa de intervención da Conciencia Fonolóxica en alumnos de 4º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Métodos e estratexias para mellorar os problemas atencionais en nenos con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de mellora de habilidades lectoras en quinto de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión crítica sobre os métodos empregados para o tratamento das dificultades de articulación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Gafomotricidade e prescritura nun alumno con N.E.E. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento da linguaxe na etapa de Infantil a través do test E.L.C.E. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dun programa de intervención en prerrequisitos lectores en alumnos de 6º curso de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Prerrequisitos lectores nun grupo de alumnos de tres anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prerrequisitos lectores. Análise da evolución dos alumnos/as de quinto de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención en habilidades fonológicas en alumnos de 5 a 6 años de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención nas habilidades lectoras en alumnos de sexto de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007