Fernando Tellado González

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 75
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 10
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 10
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 53
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
V02M066V08 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 75
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 45
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 10
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 10
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
V02M066V01 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 20
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 75
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 45
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 75
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 15
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 10
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 10
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 10
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 10
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 15
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 90
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 45
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 15
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 5
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 5
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 45
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 45
O05G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 60
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 15
O05M053V01 M053103 Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector OB 10
O05M053V01 M053105 Técnicas de Medida dos Procesos Lectores OB 10
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5

Titorías presenciais horario fixo

O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:

Día da semana
Luns
Rango de horas
09:00 - 10:00
Lugar
pabellón 2 despacho 3, Facultade de Educación e Traballo Social
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2021/2022)
Día da semana
Luns
Rango de horas
11:00 - 14:00
Lugar
pabellón 2 despacho 3, Facultade de Educación e Traballo Social
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2021/2022)
Día da semana
Martes
Rango de horas
09:00 - 10:00
Lugar
pabellón 2 despacho 3, Facultade de Educación e Traballo Social
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2021/2022)
Día da semana
Martes
Rango de horas
13:00 - 16:00
Lugar
pabellón 2 despacho 3, Facultade de Educación e Traballo Social
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2021/2022)
Día da semana
Mércores
Rango de horas
13:00 - 14:00
Lugar
pabellón 2 despacho 3, Facultade de Educación e Traballo Social
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2021/2022)
Día da semana
Xoves
Rango de horas
11:00 - 12:00
Lugar
pabellón 2 despacho 3, Facultade de Educación e Traballo Social
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2021/2022)

2020/2021

Existe unha idade ideal para aprender a ler? Unha revisión teórica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A conciencia fonolóxica no inicio lector. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo da situación dos primeiros auxilios na enseñanza. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Efectividade do Neurofeedback como tratamento no alumnado con TDAH. Resultados a partir dunha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cerebro e Dislexia. Unha Revisión Sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da FCT na formación profesional de sanidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise sobre coeducación na Formación Profesional: a segregación ocupacional por xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Conciencia fonolóxica, lectoescritura e TIC - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Coñecementos e hábitos sexuais en alumnado de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a conciencia léxica, a conciencia silábica, a conciencia intra-silábica e a conciencia fonémica como requisitos previos do lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Metodoloxías didácticas activas e recursos TIC aplicados ao módulo marketing turístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2019/2020

Intervención en conciencia fonolóxica nun grupo de alumnos de 5º curso de infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Lectura global con pictogramas para o desenvolvemento de rutinas a través da música en galego en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Avaliación dos coñecementos docentes sobre lectoescritura emerxente - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Procesos PASS e rendemento na materia de música en estudiantes de primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Tipos de violencia en contextos escolares: percepción do alumnado de primaria e secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Transferencia de Estratexias de Lectura entre la Lingua Nativa e la Lingua Extranxeira - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
a educacion dende o punto de vista do xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
- O síndrome de Joubert no aula de 3 anos de infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Actuación enfermeira en consultas de atención primaria ante Violencia de Xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Xogos para motivar a lectura en nenos con dislexia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Narrativas Transmedia para conectar co alumnado. Participación e comunicación multicanal nas aulas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2018/2019

Relación entre funcións executivas e comprensión lectora en alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora no alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación existente entre as funcións executivas e a comprensión lectora en alumnos/as de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Investigación das dificultades de aprendizaxe na escritura en educación infantil a través dos softwares educativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en coñecemento fonolóxico e en coñecemento alfabético nun grupo de 4º de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Neurociencia e ensinanza-aprendizaxe das matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
o vocabulario como prerequisito lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión teórica sobre a efectividade das TIC no ensinanza secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Adaptación do Ciclo Medio de Cociña e Gastronomía ó alumnado con síndrome de Asperger - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Innovación educativa: o fenómeno dos escape room nas aulas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
TDAH,Dificultades en comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención con Hipertexto en procesos cognitivos e procesos lectores en alumnado de 4º de educación primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

Aprendizaxe do español a nenos/as inmigrantes chinos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora en alumnado de 1º e 3º de E.S.O. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre Funcións Executivas e Comprensión Lectora en Alumnos de Formación Profesional e Formación Profesional Básica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A importancia da conciencia fonolóxica como precursora do éxito lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de habilidades lectoras en alumnos de sexto curso de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en conciencia fonolóxica e coñecemento alfabético nunha aula de 5º de 2º ciclo de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre as funcións executivas e a comprensión lectora en alumnos de 2º e 4º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora co alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de intervención individualizado para a mellora do proceso lector - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A adquisición da conciencia fonolóxica en estudantes de 5º curso de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Métodos de intervención para trastornos do espectro autista nun aula de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Perfil do alumnado do ciclo formativo de Guías, Información e Asistencia Turística, ás súas perspectivas futuras e a Formación en Centros de Traballo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Intervención con Hypertexto en alumnos de 1º e 2º de Educación Primaria: Influencia nos Procesos Cognitivos de Atención/Planificación e en comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención con Hypertexto en alumnos de 1º e 2º de Educación Primaria: Influencia nos Procesos Cognitivos de Simultáneo/Sucesivo e en procesos léxicos e sintácticos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A educación inclusiva na Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Neurociencia: cando e cómo comezar o aprendizaxe da lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenrelo dun programa de intervención da Conciencia Fonolóxica en alumnos de 4º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre funcións executivas e comprensión lectora - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A metodoloxía da lectoescritura na educación infantil: como inflúe ésta na sua aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aspectos que inflúen no desenvolvemento da lectura dos suxeitos con discapacidade auditiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención en comprensión lectora no ámbito da discapacidade intelectual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención para a mellora da comprensión lectora en dúas alumnas con Síndrome de Down - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Actividade física e rendemento académico en alumnos de formación profesional básica da provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo das relacións entre a percepción espacial e a grafomotricidad nun grupo de alumnos de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Desenvolvemento da linguaxe na etapa de Infantil a través do test E.L.C.E. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Métodos e estratexias para mellorar os problemas atencionais en nenos con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Gafomotricidade e prescritura nun alumno con N.E.E. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión crítica sobre os métodos empregados para o tratamento das dificultades de articulación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de mellora de habilidades lectoras en quinto de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dun programa de intervención en prerrequisitos lectores en alumnos de 6º curso de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Prerrequisitos lectores nun grupo de alumnos de tres anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prerrequisitos lectores. Análise da evolución dos alumnos/as de quinto de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención en habilidades fonológicas en alumnos de 5 a 6 años de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención nas habilidades lectoras en alumnos de sexto de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007