Hipólito Puente Carracedo

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 105
O02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 8
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 75
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 45
O05G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 30
O05G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 75
O05G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 30
O02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 8
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 90
O05G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 30
O05G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 15
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 45
O02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 8
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 45
O05G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 15
O05G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 105
O02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 8

2014/2015

O encerado dixital interactivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Nivel de adaptación escolar segundo o modelo familiar do alumno - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A implicación das emocións na aprendizaxe da lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007