2020/2021
A actividade física e/ou deportiva como factor fundamental no rendemento académico e no desenvolvemento integral do alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Pequenas sementes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de enriquecemento a un alumno con sobredotación a través das Intelixencias Múltiples - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Do uso ó abuso das T.I.C. Hábitos da súa utilización entre alumnado de 5º e 6º de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coñecementos e actitudes do profesorado en relación co protocolo de dislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprender xogando: o uso do xadrez como unha ferramenta didáctica na aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Beneficios da terapia asistida con cans en estudantes con trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O equipo docente coñece os Protocolos educativos para unha educación inclusiva nas aulas? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Potenciación dos procesos cognitivos básicos no alumnado de Educación Infantil a través das funcións de asesoramento á familia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención da violencia e acoso escolar na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os coñecementos do profesorado sobre o Trastorno do Espectro Autista (TEA) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión de nenos/as con TEA na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación Familia-Escola. A Relación Familia-Escola no Século XXI - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A convivencia, unha aprendizaxe para toda a vida. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O primeiro contacto coas T.I.C.: Investigación sobre o seu uso ao final da educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ambientes de aprendizaxe e grupos mixtos: unha nova forma de sentir a infancia e a vida - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A percepción das familias acerca da inclusión educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Está a escola preparada para incluír ao alumnado con Síndrome de Down? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Importancia da alimentación saudable na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción por parte dos pais e as nais dos beneficios do xogo do xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Programa de intervención para a detección de posibles casos TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educar en valores a través do cine - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Impacto da ruptura parental no desenvolvemento persoal i escolar dos/as fillos/as. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
O xadrez como ferramenta para mellorar a lectoescritura e o tdah - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Un proxecto de ciencias en Educación Infantil: o universo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Iniciación ao xadrez na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O gateo e a súa relación co rendemento académico, o desenvolvemento cognitivo e a motricidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o trastorno do espectro autista e o xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o tratamento do TDAH a través dos xogos de mesa: o xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
As altas capacidades: a perspectiva docente, formación, coñecementos e estereotipos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A práctica do xadrez, rendemento escolar e desenvolvemento cognitivo no alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007