José Luis Diéguez Ruibal

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 28
O02M066V05 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V04 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 120
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 30
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 8
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 30
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9

2018/2019

A inclusión de nenos/as con TEA na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A percepción das familias acerca da inclusión educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A convivencia, unha aprendizaxe para toda a vida. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ambientes de aprendizaxe e grupos mixtos: unha nova forma de sentir a infancia e a vida - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Importancia da alimentación saudable na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Está a escola preparada para incluír ao alumnado con Síndrome de Down? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación Familia-Escola. A Relación Familia-Escola no Século XXI - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción por parte dos pais e as nais dos beneficios do xogo do xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os coñecementos do profesorado sobre o Trastorno do Espectro Autista (TEA) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Potenciación dos procesos cognitivos básicos no alumnado de Educación Infantil a través das funcións de asesoramento á familia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención da violencia e acoso escolar na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O primeiro contacto coas T.I.C.: Investigación sobre o seu uso ao final da educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Programa de intervención para a detección de posibles casos TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educar en valores a través do cine - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Impacto da ruptura parental no desenvolvemento persoal i escolar dos/as fillos/as. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

O xadrez como ferramenta para mellorar a lectoescritura e o tdah - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Un proxecto de ciencias en Educación Infantil: o universo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Iniciación ao xadrez na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O gateo e a súa relación co rendemento académico, o desenvolvemento cognitivo e a motricidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o trastorno do espectro autista e o xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o tratamento do TDAH a través dos xogos de mesa: o xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

A práctica do xadrez, rendemento escolar e desenvolvemento cognitivo no alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As altas capacidades: a perspectiva docente, formación, coñecementos e estereotipos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007