2019/2020
O método ABN en alumnos con dificultades de aprendizaxe. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendemos matemáticas a través dos contos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A ensinanza da numeración en Educación Infantil mediante o método ABN. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia emocional: Intervención en educación primaria a través de curtametraxes e álbumes ilustrados. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conteo e lóxica mediante o método ABN - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coñecemento da numeración en Educación Infantil co método ABN: plan de intervención dirixido ao reforzo educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de Intervención sobre o método ABN para dificultades na suma en 6º de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar a xeometría en Educación Infantil con recursos reciclados. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
A ensinanza das matemáticas a través do método ABN en educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A conciencia emocional en Educación Infantil a través de contos e curtametraxes. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención educativa para mellorar a competencia matemática das fraccións en Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención educativa. O desenvolvemento do sentido numérico mediante o uso de materiais e recursos lúdico-manipulativos no inicio da educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Propostas innovadoras na xeometría do segundo ciclo de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Reforzo do pensamento lóxico matemático a través da manipulación de recursos didácticos na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Motivación e barreiras na práctica do exercicio físico: perspectiva do alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Iniciación al cálculo a través del material manipulativo en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Emprego de materiais manipulativos para a numeración en Educación Infantil baseándose no Método Singapur - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O conto como recurso educativo para a aprendizaje das matemáticas en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O conteo en educación infantil a través do método ABN - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento da competencia matemática nun ceip de Ourense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
O Xogo como Recurso Didáctico para a Aprendizaxe das Matemáticas en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención do método Entusiasmat a través das Intelixencias Múltiples. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento da medida e as magnitudes na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento do sentido numérico mediante o uso de recursos lúdico-manipulativos no inicio da educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Iniciación na adquisición do concepto de número a través da manipulación de recursos matemáticos na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Proposta de intervención do xogo como método de aprendizaxe das matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención en educación sexual para nenos e nenas de 3 a 6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo sobre a importancia da atención temperá e a escolarización en educación infantil (0-3 años) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención matemáticas educación infantil a través dunha proposta de xogos e actividades a partir dunha visión creativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O ensino de conceptos matemáticos a través dos contos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Avaliación e análise de materiais didácticos para o estudio da xeometría - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O método Glenn Doman nas matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise e valoración de textos escolares de matemáticas en 5º de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007