Jose Pita Castelo

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 45
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 52
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 9
P01M171V01 M171303 Xestión do Deseño OP 20
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
P01M171V01 M171303 Xestión do Deseño OP 10
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 78
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 56
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 0.0
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 57
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 24
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 50
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 7
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 54
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 0.0
P04G091V01 G091603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 45
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 40
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 75
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 37
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 54
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 60
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 0.0
V03M134V01 M134101 A Responsabilidade Social na Empresa OB 10
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 64
O04M006V01 M006111 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 79
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 5
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 0.0
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 0.0
204110V01 204110311 Marketing público OP 0.0
204110V01 204110341 Marketing público OP 0.0
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 0.0
204110V01 204110311 Marketing público OP 0.0
204110V01 204110341 Marketing público OP 0.0
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 75
P04M091V01 M091301 Xestión de Coñecemento e Responsabilidade Social Corporativa OB 6
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 0.0
104011V01 104011204 Dirección comercial II TR 0.0
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 61
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 6
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 70
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 0.0
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 18
204110V01 204110311 Marketing público OP 0.0
204110V01 204110341 Marketing público OP 0.0
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 115
V03M106V01 M106102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G090V01 G090603 Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo OB 50
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 64
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 60
104011V01 104011203 Dirección comercial I TR 0.0
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 60
V03M043V01 M043102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M043V01 M043102 Marketing da Responsabilidade Social Corporativa OB 5
LEEV01 305010032 Marketing LE 0.0
204011V01 204011323 Mercadotecnia OB 0.0
291011V01 291011211 Administración de empresas e organización da produción OB 0.0
204210V01 204210621 Desenvolvemento, comercialización, promoción e distribución de produtos audiovisuais OP 0.0
104110V01 104110519 Aplicacións informáticas para a planificación e toma de decisións comerciais OP 0.0
104011V01 104011623 Publicidade e outras ferramentas de comunicación comercial para a dirección de empresas OP 0.0
104011V01 104011203 Dirección comercial I TR 0.0

Día da semana
Luns
Data de inicio
2019-09-02
Data de fin
2020-07-30
Rango de horas
09:30 - 11:30
Lugar
Lab 0.1, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Cuadrimestre
Anual (2019/2020)
Día da semana
Luns
Data de inicio
2019-09-02
Data de fin
2020-07-30
Rango de horas
14:30 - 15:30
Lugar
E/4-16, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Cuadrimestre
Anual (2019/2020)
Día da semana
Mércores
Data de inicio
2019-09-02
Data de fin
2020-07-30
Rango de horas
10:00 - 13:00
Lugar
Decanato, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
Anual (2019/2020)

2019/2020

Plan de Comunicación para o Club Deportivo Choco - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

A influencia do subconsciente na toma de decisións do consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Implantación de robots de servizo no departamento de recepción: análise da perspectiva actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Marketing bancario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coñecemento e estudo do traballo da Fundación Menela - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

O impacto económico do Salón do Automóbil -Vehículo Novo- en Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Marketing On-line na Pequena e Mediana Empresa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo de Cruceiros- Unha aproximación ós portos galegos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de Marketing para unha nova marca de roupa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Análise da estratexia de comunicación política. Aplicacións da propaganda electoral Nazi á política española actual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007