Juan Luís Rodríguez Rodríguez

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O05G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 75
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 45
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O02M066V04 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 48
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
P02M081V01 M081209 Prácticas Externas I OB 10
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 53
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
P02M081V01 M081209 Prácticas Externas I OB 10
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V01 M081209 Prácticas Externas I OB 10
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 45
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
105511V01 105511504 Practicum TR 0.0
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
105511V01 105511504 Practicum TR 0.0
105511V01 105511405 Modelos de orientación e intervención psicopedagóxica TR 0.0
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 38
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
105111V01 105111301 Prácticum TR 0.0
105211V01 105211304 Practicum TR 0.0
105311V01 105311301 Practicum TR 0.0
105411V01 105411304 Prácticum TR 0.0
105511V01 105511504 Practicum TR 0.0
105511V01 105511405 Modelos de orientación e intervención psicopedagóxica TR 0.0
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 63
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
105511V01 105511523 Familia e educación OB 15
105511V01 105511504 Practicum TR 15
105311V01 105311301 Practicum TR 0.0
105511V01 105511405 Modelos de orientación e intervención psicopedagóxica TR 0.0
105411V01 105411304 Prácticum TR 0.0
105211V01 105211304 Practicum TR 0.0
105111V01 105111301 Prácticum TR 0.0
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05M007V01 M007203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/os con Necesidades Educativas OP 9
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 15
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 15
O05M007V01 M007203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/os con Necesidades Educativas OP 9
105111V01 105111301 Prácticum TR 0.0
105211V01 105211304 Practicum TR 0.0
105511V01 105511504 Practicum TR 15
105511V01 105511405 Modelos de orientación e intervención psicopedagóxica TR 75
105411V01 105411304 Prácticum TR 0.0
105711V01 105711103 Psicoloxía do desenvolvemento TR 0.0
P02M081V01 M081210 Prácticas Externas II OB 5
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
105511V01 105511405 Modelos de orientación e intervención psicopedagóxica TR 75
105511V01 105511504 Practicum TR 15
105711V01 105711103 Psicoloxía do desenvolvemento TR 0.0
O05M007V01 M007203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/os con Necesidades Educativas OP 9
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 98
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 15
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
105711V01 105711103 Psicoloxía do desenvolvemento TR 0.0
105511V01 105511504 Practicum TR 0.0
105511V01 105511405 Modelos de orientación e intervención psicopedagóxica TR 0.0
O02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 5
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 0.0
O05M007V01 M007203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/os con Necesidades Educativas OP 9

Titorías non presenciais concertadas

O docente ten unha oferta de titorías non presenciais en horario concertado durante o período Anual (2020/2021). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

2019/2020

A formación do profesorado de educación infantil en materia de aprendizaxe cooperativa para favorecer a inclusión educativa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención Educativa en alumnado con Altas Capacidades na Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
¨Proposta de intervención en educación emocional cunha alumna con discapacidade intelectual¨ - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proxecto educativo de reciclaxe e sostenibilidade en educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre os ambientes rurais e urbanos e a formación de actitudes proambientais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ensinanza dos colexios do rural vs colexios urbanos en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise das competencias ambientais na formación inicial dos docentes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre estilos de aprendizaxe, xénero e preferencias profesionais en 3º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os estereotipos de xénero na formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aplicación da educación ambiental da ILE na actualidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Relación entre estilos de aprendizaxe, capacidades cognitivas e rendemento académico en 1º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Inclusión e protocolo TEA co alumnado de secundaria da provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora da conducta adaptativa (hábitos saudables) de alumnado con discapacidade intelectual a través do aprendizaxe cooperativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa como metodoloxía para a motivación e a cohesión grupal na diversidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

Aprendizaxe cooperativo para a mellora da interacción social en educación especial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Dinámicas de cohesión de grupo como práctica inclusiva en discapacidad auditiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Proposta de intervención educativa para ampliar vocabulario a través dos SAAC en alumnos con discapacidade auditiva. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Investigación dos xefes e xefas do departamento de orientación nos institutos de secundaria galegos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
"Os Absurdos" Programa de Intervención en Coherencia Central no T.E.A. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa: Un modelo de ensinanza alternativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Diferenzas entre os alumnos/as con baixo rendemento escolar nos procesos básicos implicados na lectura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa e a formación docente: claves no camiño da escola inclusiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Métodos alternativos ó libro de texto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora de hábitos saudables en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención de hábitos saudables en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

A educación ambiental na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Redución das Emisións de CO2 dun Centro Educativo con Boas Prácticas Medioambientais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O coñecemento da contorna no CEIP Agolada: O programa “Paisaxe e sustentabilidade” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A conciencia medioambiental en Educación Primaria: adaptación do programa “Recíclate con SOGAMA” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora dos hábitos saudables co Programa SI! - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de educación ambiental na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007