2022/2023
Condutas agresivas por falta de habilidades sociais en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Consecuencias da sobreprotección familiar. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa como metodoloxía para a educación inclusiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As necesidades de formación e provisión de recursos para a atención á diversidade na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A formación e a actitude dos docentes ante a inclusión no aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Actitudes, formación e metodoloxía que presenta o profesorado sobre o alumnado NEAE dentro dun centro ordinario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para o traballo das emocións cun alumno de educación primaria diagnosticado con TEA e TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Redución da ansiedade infantil: beneficios dunha práctica sistemática de actividades de relaxación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Rendemento académico co Método Singapur - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión do alumnado con Síndrome de Down nunha aula ordinaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Diferenzas entre docentes de cara á inclusión - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A intelixencia emocional e o rendemento académico en estudantes da educación secundaria obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A saúde mental en adolescentes con e sen necesidades específicas de apoio educativo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Xestión das emocións en alumnado con TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso do sistema PECS para mellorar a comunicación dunha alumna con TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño e avaliación dunha intervención didáctica para a mellora da inclusión na aula dun caso TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Relación entre os problemas de conduta e a intelixencia emocional nos alumnos de Educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O benestar emocional a través do mindfulness en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a mellora da autoestima en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora do uso responsable das novas tecnoloxías da información e da comunicación en educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A influencia da saúde emocional no rendemento académico en nenos e nenas de Primeiro de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análisis da relación entre a intelixencia emocional e a inclusión - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A adicción ao teléfono móbil e a súa incidencia no rendemento académico nun grupo de 3º da ESO: un estudo de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aplicación do Mindfulness como xeito de regulación emocional dos nenos e nenas de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Importancia da Educación Emocional na primeira infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
ANÁLISE DA AUTOESTIMA EN ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA. Comparación entre alumnado con e sen Necesidades Específicas de Apoio Educativo de dous colexios ordinarios. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Competencia e formación do profesorado en atención á diversidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Mellora da autoestima na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia emocional e xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A relación da autoestima co rendemento académico e co sexo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre autoconcepto e rendemento escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coñecemento, formación e aplicación de metodoloxías inclusivas con alumnado con discapacidade sensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Formación e uso de metodoloxías inclusivas en Educación Primaria e Educación Secundaria con alumnado con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A importancia da intelixencia emocional do docente en Educación Infantil segundo o seu xénero e titularidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Como traballar as emocións a través dos contos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desarrollo da creatividade nunha aula de 2º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Valoración da educación emocional polos orientadores e orientadoras de Lugo segundo o xénero e a idade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Análise das competencias ambientais na formación inicial dos docentes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación da educación ambiental da ILE na actualidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A formación do profesorado de educación infantil en materia de aprendizaxe cooperativa para favorecer a inclusión educativa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención Educativa en alumnado con Altas Capacidades na Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os estereotipos de xénero na formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre estilos de aprendizaxe, xénero e preferencias profesionais en 3º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre os ambientes rurais e urbanos e a formación de actitudes proambientais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proxecto educativo de reciclaxe e sostenibilidade en educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¨Proposta de intervención en educación emocional cunha alumna con discapacidade intelectual¨ - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Ensinanza dos colexios do rural vs colexios urbanos en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Mellora da conducta adaptativa (hábitos saudables) de alumnado con discapacidade intelectual a través do aprendizaxe cooperativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Inclusión e protocolo TEA co alumnado de secundaria da provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa como metodoloxía para a motivación e a cohesión grupal na diversidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre estilos de aprendizaxe, capacidades cognitivas e rendemento académico en 1º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2017/2018
Aprendizaxe cooperativo para a mellora da interacción social en educación especial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Dinámicas de cohesión de grupo como práctica inclusiva en discapacidad auditiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
A aprendizaxe cooperativa e a formación docente: claves no camiño da escola inclusiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Os Absurdos" Programa de Intervención en Coherencia Central no T.E.A. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención educativa para ampliar vocabulario a través dos SAAC en alumnos con discapacidade auditiva. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Diferenzas entre os alumnos/as con baixo rendemento escolar nos procesos básicos implicados na lectura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Investigación dos xefes e xefas do departamento de orientación nos institutos de secundaria galegos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa: Un modelo de ensinanza alternativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Intervención de hábitos saudables en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Métodos alternativos ó libro de texto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora de hábitos saudables en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
A educación ambiental na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A conciencia medioambiental en Educación Primaria: adaptación do programa “Recíclate con SOGAMA” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora dos hábitos saudables co Programa SI! - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Redución das Emisións de CO2 dun Centro Educativo con Boas Prácticas Medioambientais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de educación ambiental na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O coñecemento da contorna no CEIP Agolada: O programa “Paisaxe e sustentabilidade” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007