Juan Luís Rodríguez Rodríguez

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O02M066V04 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
P02M081V02 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 48
P02M081V01 M081209 Prácticas Externas I OB 10
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V01 M081209 Prácticas Externas I OB 10
P02M081V01 M081103 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Sensorial OB 5
O05M138V01 M138203 Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas OB 9
O05G130V01 G130102 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento FB 90
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 53
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9

2018/2019

Inclusión e protocolo TEA co alumnado de secundaria da provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre estilos de aprendizaxe, capacidades cognitivas e rendemento académico en 1º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

Dinámicas de cohesión de grupo como práctica inclusiva en discapacidad auditiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativo para a mellora da interacción social en educación especial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

A aprendizaxe cooperativa e a formación docente: claves no camiño da escola inclusiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa: Un modelo de ensinanza alternativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Os Absurdos" Programa de Intervención en Coherencia Central no T.E.A. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Diferenzas entre os alumnos/as con baixo rendemento escolar nos procesos básicos implicados na lectura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Investigación dos xefes e xefas do departamento de orientación nos institutos de secundaria galegos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención educativa para ampliar vocabulario a través dos SAAC en alumnos con discapacidade auditiva. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

Intervención de hábitos saudables en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Métodos alternativos ó libro de texto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora de hábitos saudables en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Redución das Emisións de CO2 dun Centro Educativo con Boas Prácticas Medioambientais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de educación ambiental na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora dos hábitos saudables co Programa SI! - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O coñecemento da contorna no CEIP Agolada: O programa “Paisaxe e sustentabilidade” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A conciencia medioambiental en Educación Primaria: adaptación do programa “Recíclate con SOGAMA” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación ambiental na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007