2022/2023
Análise dos desfiles de Alta Costura Outono-Inverno 2022-2023 desde a perspectiva da organización de eventos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de evento inaugural do complexo Pazo de Rebóns - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de Eventos para a Asociación de Diagnosticadas de Cáncer de Mama e Xinecolóxico (ADICAM): Mes de outubro y Carreira Solidaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Promoción local a través dun evento gastronómico: a Festa da Filloa da Pedra da Baña. Análise e proposta para o XX aniversario. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de cambios na organización da edición 2023 do Día do Deporte na Coruña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise comparativa das estratexias publicitarias en Vogue: desde a normalización ata a adaptación e a presenza da marca país nas edicións de Italia, España e Francia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A organización do Centenario do RC Celta dende dentro: análise e propostas complementarias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Caracterización e análise dos patrocinios no fútbol: comparación entre LaLiga Santander e a Premier League. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comparación e análise da promoción turística postcovid en España e Portugal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Feira Abanca Semana Verde de Galicia: Análise e propostas adicionais de mellora. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Festival cultural para a reactivación da actividade xuvenil do Rosal ¨Ceifa Nova¨ - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creación de marca persoal: Traduguú - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Marketing de influencia en festivais musicais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Organización e deseño: Festival Arroutados. Promoción da cultura galega e celebración do Día das Letras Galegas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Visibilidade do baloncesto feminino a través dos patrocinadores: Análise dos equipos que compiten na Liga Femenina Endesa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da organización de desfiles de moda: a Mercedes - Benz Fashion Week Madrid desde 2019 ata a actualidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise de tendencias escenográficas en eventos de moda e proposta de evento para a 76ª edición da Mercedes-Benz Fashion Week Madrid - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do papel do protocolo na serie The Crown - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento sostible nos eventos: análise das canles de comunicación externa dos festivais galegos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O sector do luxo durante a COVID-19: Análisis das accións de comunicación das principais marcas a nivel mundial. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Organización de eventos: Estudo da traxectoria de Flúor Congreso Atlántico de Márketing Dixital e proposta para o quinto aniversario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Rostros que Comunican: Análise Multicultural de Expresións Faciais nos Medios Dixitais do Sector da Cosmética - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
R de Rúa: a organización dun evento de cultura urbana en Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proxecto de Axencia e Desenvolvemento Gráfico dun Evento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creación da marca persoal "Todo es Protocolo" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Feira do Moble de A Estrada, análise e proposta de cambio - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Impulsando o rural galego a través do colectivo LGBTI: O Festival Agrocuir da Ulloa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise e organización da Feira do Viño do Condado do Tea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do protocolo e o cerimonial nas obras Canción de Hielo y Fuego e Juego de Tronos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creación da marca persoal e plan social media: Flor Casais – Marketing & Comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Da estandarización á adaptación publicitaria. A revista Vogue como soporte publicitario: análise comparativa da publicidade de Vogue España e Vogue Portugal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia dos patrocinios no fútbol. Análisis das marcas patrocinadoras nas principais ligas europeas de fútbol. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A organización dun festival en tempos de pandemia. O Morrasound Rock Fest 2021. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A marca país no fenómeno K-Pop: Análise do grupo BTS - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A presenza de mulleres na produción de festivais de música en Galicia: dos estudos á práctica profesional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O recoñecemento ás boas prácticas na organización de eventos: Análise dos Premios Dircom Ramón del Corral, Premios Eventoplus, e FIP Festival - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
De Holland a Netherlands: Análise do cambio dunha imaxe de marca país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Batallas de rap: unha nova plataforma para a publicidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan social media da marca Celso Peace - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A marca país no Festival da Canción de Eurovisión 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da comunicación online e comercial no sector das larpeiradas: os casos de Vidal, Fini, Haribo e Mogul - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise das estratexias de publicidade nas edicións de Vogue España e China: das estratexias estandarizadas á adaptación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da comunicación en redes sociais para as PEMES: o caso das academias de inglés da zona de O Morrazo   - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Son do Camiño como evento promocional do Xacobeo 2021 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Organización dunha actividades extraacadémica destinada ao alumnado do grado de Publicidade e Relación Públicas: o caso de "Help!" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O fenómeno das Lovemarks: Estudo da comunicación online de marcas streetwear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
A organización dun evento cultural no eido local: CREATIBA, un festival innovador para Boiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Publicidade Internacional en revistas de moda e beleza: o caso de Vogue España e Vogue Reino Unido. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O fenómeno eSports como plataforma publicitaria: análisis do caso Faro Gaming - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O papel da música en publicidade. O caso de Queen. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O proceso de internacionalización de Starbucks no mercado italiano: o caso de Milán - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O storytelling como ferramenta de creación da marca musical. O caso de Rosalía e de Loona. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Candidatura de Vilagarcía de Arousa a Cidade Europea do Deporte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O panorama dos Adblockers en España e a inversión publicitaria online: fórmulas alternativas e futuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo da comunicación dixital de pymes do sector textil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A democratización da moda unisex a través da xeración Z - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A organización e xestión de eventos. Unha proposta de márketing experiencial para a nova edición do evento Etiqueta Negra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A publicidade de Netflix en Estados Unidos e España: da estandarización á localización. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
A percepción da imaxe de marca-país a nivel interno e externo: o caso de "Marca España" en España e México (2016-2017) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A estandarización da publicidade de marcas internacionais en contextos culturais diverxentes: o caso da revista Vogue en España e Arabía Saudí. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comunicación dixital no sector da xeriatría en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Colectivo Atlántico: creación da Identidade Corporativa Gráfica e aproximación ao seu primeiro proxecto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mulleres influencers e as súas mensaxes nas redes sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O fenónemo do Brand Placement como elemento definitorio de personaxes no cinema actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O papel da publicidade nas teorías do marketing mix: 1960-2017 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
La Publicidad que se 'Lleva Puesta': Estudio de los wearables como soporte publicitario del futuro. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os festivais de música popular como plataforma publicitaria. Análise dos dez festivais de maior afluencia en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Espazo CreActivo: do briefing ao deseño. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Calvo Persical: Restyling e revisión da identidade corporativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Episodio Cero: Protocolo en series da televisión. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Experiential Marketing e o auxe dos POP Ups - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo de Aplicación do Protocolo local. O caso da XLVII Feira do Cocido de Lalín. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo do protocolo local: o caso do Concello de Redondela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo Internacionalización da Marca Juan Valdez no Mercado de Estados Unidos e da Súa Chegada en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007