Juan Manuel Corbacho Valencia

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 5
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 50
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 5
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 25
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 50
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 25
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 3
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 4
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 3
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 20
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 55
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.00
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 112
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 3.00
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período Anual (2023/2024). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2022/2023

    Marketing de influencia en festivais musicais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización e deseño: Festival Arroutados. Promoción da cultura galega e celebración do Día das Letras Galegas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Promoción local a través dun evento gastronómico: a Festa da Filloa da Pedra da Baña. Análise e proposta para o XX aniversario. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de cambios na organización da edición 2023 do Día do Deporte na Coruña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de evento inaugural do complexo Pazo de Rebóns - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de Eventos para a Asociación de Diagnosticadas de Cáncer de Mama e Xinecolóxico (ADICAM): Mes de outubro y Carreira Solidaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización do Centenario do RC Celta dende dentro: análise e propostas complementarias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise comparativa das estratexias publicitarias en Vogue: desde a normalización ata a adaptación e a presenza da marca país nas edicións de Italia, España e Francia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos desfiles de Alta Costura Outono-Inverno 2022-2023 desde a perspectiva da organización de eventos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Feira Abanca Semana Verde de Galicia: Análise e propostas adicionais de mellora. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Festival cultural para a reactivación da actividade xuvenil do Rosal ¨Ceifa Nova¨ - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Caracterización e análise dos patrocinios no fútbol: comparación entre LaLiga Santander e a Premier League. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comparación e análise da promoción turística postcovid en España e Portugal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación de marca persoal: Traduguú - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    O desenvolvemento sostible nos eventos: análise das canles de comunicación externa dos festivais galegos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rostros que Comunican: Análise Multicultural de Expresións Faciais nos Medios Dixitais do Sector da Cosmética - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Visibilidade do baloncesto feminino a través dos patrocinadores: Análise dos equipos que compiten na Liga Femenina Endesa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación da marca persoal "Todo es Protocolo" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da organización de desfiles de moda: a Mercedes - Benz Fashion Week Madrid desde 2019 ata a actualidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise de tendencias escenográficas en eventos de moda e proposta de evento para a 76ª edición da Mercedes-Benz Fashion Week Madrid - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do papel do protocolo na serie The Crown - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de Axencia e Desenvolvemento Gráfico dun Evento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    R de Rúa: a organización dun evento de cultura urbana en Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O sector do luxo durante a COVID-19: Análisis das accións de comunicación das principais marcas a nivel mundial. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización de eventos: Estudo da traxectoria de Flúor Congreso Atlántico de Márketing Dixital e proposta para o quinto aniversario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Feira do Moble de A Estrada, análise e proposta de cambio - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Da estandarización á adaptación publicitaria. A revista Vogue como soporte publicitario: análise comparativa da publicidade de Vogue España e Vogue Portugal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O recoñecemento ás boas prácticas na organización de eventos: Análise dos Premios Dircom Ramón del Corral, Premios Eventoplus, e FIP Festival - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación da marca persoal e plan social media: Flor Casais – Marketing & Comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A organización dun festival en tempos de pandemia. O Morrasound Rock Fest 2021. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A marca país no fenómeno K-Pop: Análise do grupo BTS - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia dos patrocinios no fútbol. Análisis das marcas patrocinadoras nas principais ligas europeas de fútbol. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A presenza de mulleres na produción de festivais de música en Galicia: dos estudos á práctica profesional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do protocolo e o cerimonial nas obras Canción de Hielo y Fuego e Juego de Tronos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise e organización da Feira do Viño do Condado do Tea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Impulsando o rural galego a través do colectivo LGBTI: O Festival Agrocuir da Ulloa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    A importancia da comunicación en redes sociais para as PEMES: o caso das academias de inglés da zona de O Morrazo   - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A marca país no Festival da Canción de Eurovisión 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da comunicación online e comercial no sector das larpeiradas: os casos de Vidal, Fini, Haribo e Mogul - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das estratexias de publicidade nas edicións de Vogue España e China: das estratexias estandarizadas á adaptación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Batallas de rap: unha nova plataforma para a publicidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    De Holland a Netherlands: Análise do cambio dunha imaxe de marca país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Son do Camiño como evento promocional do Xacobeo 2021 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización dunha actividades extraacadémica destinada ao alumnado do grado de Publicidade e Relación Públicas: o caso de "Help!" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenómeno das Lovemarks: Estudo da comunicación online de marcas streetwear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan social media da marca Celso Peace - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    A organización dun evento cultural no eido local: CREATIBA, un festival innovador para Boiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Publicidade Internacional en revistas de moda e beleza: o caso de Vogue España e Vogue Reino Unido. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenómeno eSports como plataforma publicitaria: análisis do caso Faro Gaming - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da música en publicidade. O caso de Queen. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O proceso de internacionalización de Starbucks no mercado italiano: o caso de Milán - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O storytelling como ferramenta de creación da marca musical. O caso de Rosalía e de Loona. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Candidatura de Vilagarcía de Arousa a Cidade Europea do Deporte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O panorama dos Adblockers en España e a inversión publicitaria online: fórmulas alternativas e futuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da comunicación dixital de pymes do sector textil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización e xestión de eventos. Unha proposta de márketing experiencial para a nova edición do evento Etiqueta Negra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade de Netflix en Estados Unidos e España: da estandarización á localización. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A democratización da moda unisex a través da xeración Z - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Mulleres influencers e as súas mensaxes nas redes sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenónemo do Brand Placement como elemento definitorio de personaxes no cinema actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da publicidade nas teorías do marketing mix: 1960-2017 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Colectivo Atlántico: creación da Identidade Corporativa Gráfica e aproximación ao seu primeiro proxecto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comunicación dixital no sector da xeriatría en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A estandarización da publicidade de marcas internacionais en contextos culturais diverxentes: o caso da revista Vogue en España e Arabía Saudí. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A percepción da imaxe de marca-país a nivel interno e externo: o caso de "Marca España" en España e México (2016-2017) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Espazo CreActivo: do briefing ao deseño. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os festivais de música popular como plataforma publicitaria. Análise dos dez festivais de maior afluencia en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    La Publicidad que se 'Lleva Puesta': Estudio de los wearables como soporte publicitario del futuro. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Calvo Persical: Restyling e revisión da identidade corporativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Estudo Internacionalización da Marca Juan Valdez no Mercado de Estados Unidos e da Súa Chegada en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo do protocolo local: o caso do Concello de Redondela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de Aplicación do Protocolo local. O caso da XLVII Feira do Cocido de Lalín. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Episodio Cero: Protocolo en series da televisión. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Experiential Marketing e o auxe dos POP Ups - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    Cargos académicos

    Profesorado doutor con vinculación permanente en Claustro Universitario ( Dende 29/06/2018 )

    Membros designados polo Reitor (PDI-A) en Consello de Goberno ( Dende 29/05/2014 )