Juan Manuel Corbacho Valencia

TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO

Docencia

2024/2025
Titulación Materia Nome Carác. Horas
11432 20809 Publicidad internacional 75.00
11432 20811 Relaciones públicas y protocolo 25.00
10241 25555 Tendencias del sector 0.00
10247 27480 Comunicación de crisis y reputación digital 12.00
2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 5
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 50
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 25
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 50
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 5
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 25
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 3
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 4
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 3
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 20
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 55

    Titorías presenciais horario fixo

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:

    Día da semana
    Mércores
    Rango de horas
    09:00 - 14:00
    Lugar
    Despacho 301, Facultade de Comunicación
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2024/2025)

    2023/2024

    Marca país e cine: A influencia das Film Commissions nas películas candidatas ao Oscar ó Mellor Filme Internacional (2019-2024) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comunicación e publicidade do sector da perfumería na era dixital: Análise de contido dos perfís beauty das marcas mais destacadas da Academia do Perfume. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de Social Media para WeWill Click - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Toda unha vida: Organización dun evento de maridaxe gastronómico no Restaurante A Cabana. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Víndemo Ver de Carnota: análise e proposta para a XII edición - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización de eventos e cine: Análise do protocolo en eventos cinematográficos nacionais celebrados en 2023 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Protocolo e simbolismo nas xuras de bandeira: análise e comparación das cerimonias da Familia Real Española - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Dixitalización e presencia online dunha consultora agronómica a través dun social media plan. O caso de Consultorías Noroeste S.C. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análisis da organización e promoción de Debut 2023 e propostas de mellora de cara a próximas edicións - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos patrocinios das escuderías da Fórmula 1 da tempada 2024 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A estandarización e a adaptación na publicidade internacional: Análise compativa de Vogue España e Vogue China - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de organización e xestión das Festas Patronais de Burela baseado na edición 2024 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2024/2025

    Proposta de evento para o recoñecemento e promoción do traballo do alumnado da Facultade de Comunicación: Pontalento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2022/2023

    Análise comparativa das estratexias publicitarias en Vogue: desde a normalización ata a adaptación e a presenza da marca país nas edicións de Italia, España e Francia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización do Centenario do RC Celta dende dentro: análise e propostas complementarias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos desfiles de Alta Costura Outono-Inverno 2022-2023 desde a perspectiva da organización de eventos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de evento inaugural do complexo Pazo de Rebóns - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de Eventos para a Asociación de Diagnosticadas de Cáncer de Mama e Xinecolóxico (ADICAM): Mes de outubro y Carreira Solidaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Promoción local a través dun evento gastronómico: a Festa da Filloa da Pedra da Baña. Análise e proposta para o XX aniversario. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de cambios na organización da edición 2023 do Día do Deporte na Coruña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación de marca persoal: Traduguú - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Caracterización e análise dos patrocinios no fútbol: comparación entre LaLiga Santander e a Premier League. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comparación e análise da promoción turística postcovid en España e Portugal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización e deseño: Festival Arroutados. Promoción da cultura galega e celebración do Día das Letras Galegas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing de influencia en festivais musicais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Feira Abanca Semana Verde de Galicia: Análise e propostas adicionais de mellora. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Festival cultural para a reactivación da actividade xuvenil do Rosal ¨Ceifa Nova¨ - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Organización de eventos: Estudo da traxectoria de Flúor Congreso Atlántico de Márketing Dixital e proposta para o quinto aniversario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O sector do luxo durante a COVID-19: Análisis das accións de comunicación das principais marcas a nivel mundial. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O desenvolvemento sostible nos eventos: análise das canles de comunicación externa dos festivais galegos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    R de Rúa: a organización dun evento de cultura urbana en Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de Axencia e Desenvolvemento Gráfico dun Evento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rostros que Comunican: Análise Multicultural de Expresións Faciais nos Medios Dixitais do Sector da Cosmética - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise de tendencias escenográficas en eventos de moda e proposta de evento para a 76ª edición da Mercedes-Benz Fashion Week Madrid - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do papel do protocolo na serie The Crown - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da organización de desfiles de moda: a Mercedes - Benz Fashion Week Madrid desde 2019 ata a actualidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Feira do Moble de A Estrada, análise e proposta de cambio - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Visibilidade do baloncesto feminino a través dos patrocinadores: Análise dos equipos que compiten na Liga Femenina Endesa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación da marca persoal "Todo es Protocolo" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    A organización dun festival en tempos de pandemia. O Morrasound Rock Fest 2021. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A marca país no fenómeno K-Pop: Análise do grupo BTS - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A presenza de mulleres na produción de festivais de música en Galicia: dos estudos á práctica profesional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia dos patrocinios no fútbol. Análisis das marcas patrocinadoras nas principais ligas europeas de fútbol. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise e organización da Feira do Viño do Condado do Tea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do protocolo e o cerimonial nas obras Canción de Hielo y Fuego e Juego de Tronos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Da estandarización á adaptación publicitaria. A revista Vogue como soporte publicitario: análise comparativa da publicidade de Vogue España e Vogue Portugal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación da marca persoal e plan social media: Flor Casais – Marketing & Comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Impulsando o rural galego a través do colectivo LGBTI: O Festival Agrocuir da Ulloa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O recoñecemento ás boas prácticas na organización de eventos: Análise dos Premios Dircom Ramón del Corral, Premios Eventoplus, e FIP Festival - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    A importancia da comunicación en redes sociais para as PEMES: o caso das academias de inglés da zona de O Morrazo   - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    De Holland a Netherlands: Análise do cambio dunha imaxe de marca país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Batallas de rap: unha nova plataforma para a publicidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A marca país no Festival da Canción de Eurovisión 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da comunicación online e comercial no sector das larpeiradas: os casos de Vidal, Fini, Haribo e Mogul - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das estratexias de publicidade nas edicións de Vogue España e China: das estratexias estandarizadas á adaptación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan social media da marca Celso Peace - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Son do Camiño como evento promocional do Xacobeo 2021 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización dunha actividades extraacadémica destinada ao alumnado do grado de Publicidade e Relación Públicas: o caso de "Help!" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenómeno das Lovemarks: Estudo da comunicación online de marcas streetwear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    A organización dun evento cultural no eido local: CREATIBA, un festival innovador para Boiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Publicidade Internacional en revistas de moda e beleza: o caso de Vogue España e Vogue Reino Unido. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenómeno eSports como plataforma publicitaria: análisis do caso Faro Gaming - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da música en publicidade. O caso de Queen. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O proceso de internacionalización de Starbucks no mercado italiano: o caso de Milán - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O storytelling como ferramenta de creación da marca musical. O caso de Rosalía e de Loona. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    O panorama dos Adblockers en España e a inversión publicitaria online: fórmulas alternativas e futuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da comunicación dixital de pymes do sector textil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización e xestión de eventos. Unha proposta de márketing experiencial para a nova edición do evento Etiqueta Negra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade de Netflix en Estados Unidos e España: da estandarización á localización. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A democratización da moda unisex a través da xeración Z - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Candidatura de Vilagarcía de Arousa a Cidade Europea do Deporte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    O fenónemo do Brand Placement como elemento definitorio de personaxes no cinema actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da publicidade nas teorías do marketing mix: 1960-2017 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mulleres influencers e as súas mensaxes nas redes sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A percepción da imaxe de marca-país a nivel interno e externo: o caso de "Marca España" en España e México (2016-2017) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comunicación dixital no sector da xeriatría en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A estandarización da publicidade de marcas internacionais en contextos culturais diverxentes: o caso da revista Vogue en España e Arabía Saudí. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Colectivo Atlántico: creación da Identidade Corporativa Gráfica e aproximación ao seu primeiro proxecto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Os festivais de música popular como plataforma publicitaria. Análise dos dez festivais de maior afluencia en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    La Publicidad que se 'Lleva Puesta': Estudio de los wearables como soporte publicitario del futuro. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Calvo Persical: Restyling e revisión da identidade corporativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Espazo CreActivo: do briefing ao deseño. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Episodio Cero: Protocolo en series da televisión. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo Internacionalización da Marca Juan Valdez no Mercado de Estados Unidos e da Súa Chegada en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo do protocolo local: o caso do Concello de Redondela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de Aplicación do Protocolo local. O caso da XLVII Feira do Cocido de Lalín. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Experiential Marketing e o auxe dos POP Ups - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    Cargos académicos

    Profesorado doutor con vinculación permanente en Claustro Universitario ( Dende 29/06/2018 )

    Membros designados polo Reitor (PDI-A) en Consello de Goberno ( Dende 29/05/2014 )