Juan Manuel Corbacho Valencia

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 3
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 25
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
P04M176V01 M176207 Prácticas profesionais 1 OB 4
P04M176V01 M176208 Prácticas profesionais 2 OB 0.0
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 4
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 20
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 55
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 3
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.0
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176205 Prácticas profesionais OB 0.00
P04M176V01 M176103 Estratexia de contidos OB 3.00
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 112
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00
P04G190V01 G190909 Relacións públicas e protocolo OP 75.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 75.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 50.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011624 Relacións públicas e protocolo OP 0.00
P04G190V01 G190907 Publicidade internacional OP 25.00

    2020/2021

    Análise do protocolo e o cerimonial nas obras Canción de Hielo y Fuego e Juego de Tronos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia dos patrocinios no fútbol. Análisis das marcas patrocinadoras nas principais ligas europeas de fútbol. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A marca país no fenómeno K-Pop: Análise do grupo BTS - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O recoñecemento ás boas prácticas na organización de eventos: Análise dos Premios Dircom Ramón del Corral, Premios Eventoplus, e FIP Festival - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación da marca persoal e plan social media: Flor Casais – Marketing & Comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A organización dun festival en tempos de pandemia. O Morrasound Rock Fest 2021. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A presenza de mulleres na produción de festivais de música en Galicia: dos estudos á práctica profesional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Da estandarización á adaptación publicitaria. A revista Vogue como soporte publicitario: análise comparativa da publicidade de Vogue España e Vogue Portugal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise e organización da Feira do Viño do Condado do Tea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Impulsando o rural galego a través do colectivo LGBTI: O Festival Agrocuir da Ulloa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Plan social media da marca Celso Peace - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O fenómeno das Lovemarks: Estudo da comunicación online de marcas streetwear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da comunicación en redes sociais para as PEMES: o caso das academias de inglés da zona de O Morrazo   - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A marca país no Festival da Canción de Eurovisión 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Son do Camiño como evento promocional do Xacobeo 2021 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    De Holland a Netherlands: Análise do cambio dunha imaxe de marca país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Organización dunha actividades extraacadémica destinada ao alumnado do grado de Publicidade e Relación Públicas: o caso de "Help!" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das estratexias de publicidade nas edicións de Vogue España e China: das estratexias estandarizadas á adaptación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da comunicación online e comercial no sector das larpeiradas: os casos de Vidal, Fini, Haribo e Mogul - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Batallas de rap: unha nova plataforma para a publicidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    A Publicidade Internacional en revistas de moda e beleza: o caso de Vogue España e Vogue Reino Unido. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización dun evento cultural no eido local: CREATIBA, un festival innovador para Boiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O proceso de internacionalización de Starbucks no mercado italiano: o caso de Milán - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O storytelling como ferramenta de creación da marca musical. O caso de Rosalía e de Loona. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenómeno eSports como plataforma publicitaria: análisis do caso Faro Gaming - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da música en publicidade. O caso de Queen. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    O panorama dos Adblockers en España e a inversión publicitaria online: fórmulas alternativas e futuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade de Netflix en Estados Unidos e España: da estandarización á localización. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A organización e xestión de eventos. Unha proposta de márketing experiencial para a nova edición do evento Etiqueta Negra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Candidatura de Vilagarcía de Arousa a Cidade Europea do Deporte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A democratización da moda unisex a través da xeración Z - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da comunicación dixital de pymes do sector textil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Mulleres influencers e as súas mensaxes nas redes sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A percepción da imaxe de marca-país a nivel interno e externo: o caso de "Marca España" en España e México (2016-2017) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da publicidade nas teorías do marketing mix: 1960-2017 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O fenónemo do Brand Placement como elemento definitorio de personaxes no cinema actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comunicación dixital no sector da xeriatría en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Colectivo Atlántico: creación da Identidade Corporativa Gráfica e aproximación ao seu primeiro proxecto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A estandarización da publicidade de marcas internacionais en contextos culturais diverxentes: o caso da revista Vogue en España e Arabía Saudí. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    La Publicidad que se 'Lleva Puesta': Estudio de los wearables como soporte publicitario del futuro. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Espazo CreActivo: do briefing ao deseño. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os festivais de música popular como plataforma publicitaria. Análise dos dez festivais de maior afluencia en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Calvo Persical: Restyling e revisión da identidade corporativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    O Experiential Marketing e o auxe dos POP Ups - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de Aplicación do Protocolo local. O caso da XLVII Feira do Cocido de Lalín. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo do protocolo local: o caso do Concello de Redondela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Episodio Cero: Protocolo en series da televisión. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo Internacionalización da Marca Juan Valdez no Mercado de Estados Unidos e da Súa Chegada en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    Cargos académicos

    Profesorado doutor con vinculación permanente en Claustro Universitario ( Dende 29/06/2018 )

    Membros designados polo Reitor (PDI-A) en Consello de Goberno ( Dende 29/05/2014 )