Julia Criado del Rey Morante
Adscrito
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 81 |
V51G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 81 |
V51G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 81 |
V51G120V01 | G120954 | Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe | OP | 81 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 81 |
V51G120V01 | G120954 | Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe | OP | 81 |
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 81 |
V51G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 81 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 84 |
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 84 |
V51G120V01 | G120954 | Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe | OP | 56 |
V51G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 28 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120954 | Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe | OP | 56 |
V51G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 56 |
V51G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 56 |
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 56 |
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 84 |
V51G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 56 |
V51G120V01 | G120954 | Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe | OP | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 56 |
V51G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 56 |
V51G120V01 | G120954 | Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe | OP | 56 |
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 56.00 |
V51G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 56.00 |
V51G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 56.00 |
V51G120V01 | G120951 | Desenvolvemento da linguaxe | OP | 56.00 |
V51G120V01 | G120954 | Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe | OP | 56.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120504 | Innovación e investigación didáctica | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 56.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110302 | Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade | FB | 56.00 |
V51G110V01 | G110402 | Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta | FB | 56.00 |
V51G120V01 | G120951 | Desenvolvemento da linguaxe | OP | 56.00 |
V51G120V01 | G120954 | Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe | OP | 56.00 |
Traballos dirixidos
2022/2023
Importancia da conciencia fonolóxica no aprendizaxe letoescritor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creatividade na aprendizaxe escolar a través dun modelo inclusivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creatividade na aprendizaxe escolar a través dun modelo inclusivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
As aulas multisensoriais como recurso de inclusión nos centros educativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os beneficios das metodoloxías activas na educación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Deseño Universal de Aprendizaxe: unha análise bibliométrica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O factor emocional na inclusión educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia dun bo desenvolvemento da lingua para unha inclusión educativa de calidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Altas capacidades: un modelo de enriquecemento baseado na creación de xogos de mesa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
A música como terapia educativa: estudo nun aula de primeiro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desorde do Espectro Autista: Proposta de Intervención Na aula de Audición e Linguaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os medos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise comparativo de metodoloxías: DUA fronte ensinanza tradicional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Recursos na aula de Audición e Linguaxe: proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Intervención educativa no alumnado con discapacidade intelectual. A comunicación aumentativa e/ou alternativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño dun manual de xogos como ferramenta de ensinanza - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención lingüística na idade temperá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As condutas disruptivas nunha aula de Educación Infantil. Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión educativa dunha alumna con TEA, habilidades sociais e xogo cooperativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Un programa de inclusión educativa para alumnado con TEA baseado na filmografía de Disney - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un programa inclusivo para el alumnado con Síndrome de Rett - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo sobre o grao de inclusión no entorno universitario do alumnado con diversidade funcional. Un seguimento práctico baixo o enfoque da neuroeducación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A musicoterapia nun aula inclusiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión das persoas con Síndrome de Down - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Análise das prácticas inclusivas nun centro ordinario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Musicoterapia en nenos con Asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno do espectro autista: estudo de caso e intervención na aula de audición e linguaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención en habilidades sociais para síndrome de asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta programa altas capacidades intelectuais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Estratexias para o manexo do TDAH nunha aula inclusiva. Superando obstáculos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta programa altas capacidades intelectuais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Síndrome de Asperger, unha realidade diferente, proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Entre culturas. Programa de intervención para a inclusión da etnia xitana - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Educando novas mentes. As intelixencias múltiples na aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño dun programa de intervención musical para nenos con TDAH na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para alumnos con autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007