2022/2023
A música coma ferramenta para a mellora dos trastornos da fala - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Musicoterapia e Trastorno do Espectro Autista (TEA) nas aulas de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A improvisación de Blues con instrumental Orff como estratexia para o desenvolvemento da motivación: Unha aproximación de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Y así voy cantando mi ardiente pasión: O teatro lírico español como ferramenta didáctica para o estudo da Historia de España. Resultados dunha intervención pedagóxica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
Formación en educación emocional no currículo de música de primaria (estudo da percepción dos docentes no contexto da pandemia) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Educación emocional: esixencias formativas e profesionais no enfoque da lingua e da literatura no Uruguay. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os trastornos da linguaxe tratados a partir da música. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da música como ferramenta de desenvolvemento emocional na aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicacións Educativas das Bandas Sonoras no Contexto da Educación Emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O fascín: un recurso educativo dende o underground ata as aulas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O corpo musical: como inflúe a expresión corporal na aprendizaxe musical. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Usos e funcións da música: aproximación ao consumo musical adolescente - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da influencia dos materiais literarios na aparición de obstáculos para o desenvolvemento de condutas asertivas no segundo ciclo da Educación Infantil do CEIP Plurilingüe Santa María - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Caso unico: adaptació curricular na materia de música para un alumna de 2º da ESO con TEA e Síndrome de Down - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Iniciación ao Cadernismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A percusión como vehículo para favorecer a aprendizaxe colaborativa e a comprensión da linguaxe musical no alumnado de Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A conciencia do alumnado sobre o sexismo implícito nas súas preferencias musicais: avaliación e accións de mellora - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A gamificación como recurso didáctico e estratexia motivadora no ensino postobrigatorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Unha proposta de música como medio para o desenvolvemento da educación emocional en educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O conto musical na ESO. Un recurso interdisciplinar e transversal. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A educación emocional e o conto como recurso didáctico para levala a cabo na aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción musical e educación emocional: unha análise avaliativa en alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Escape classroom na aula de música. A gamificación como recurso didáctico na ensinanza secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A improvisación como recurso didáctico para o desenvolvemento da creatividade. Estudo e análise comparativa de dous métodos de ensinanza na aula de música de cuarto de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A ensinanza da lectura nos dous primeiros cursos de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Educación Emocional a través da Música - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe mediante proxectos e a súa implantación na aula de música da educación secundaria obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprende xogando - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2018/2019
Metodoloxías didácticas na música: un estudo comparativo de métodos didácticos na aula de 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A improvisación como recurso didáctico para o desenvolvemento da creatividade. Estudo e análise comparativa de dous métodos de ensinanza na aula de música de cuarto de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educar no pensamento visual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A creatividade no ensino secundario - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A gamificación como metodoloxía no ensino musical na ensinanza secundaria obrigatoria. Intervención educativa específica nas aulas de 2º ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2017/2018
Uso da pareidolia como exercizo creativo de estimulación da mente e da imaxinación. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Experiencia de música galega nun contexto contemporáneo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Ilustrando a comprensión lectora - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os beneficios da aprendizaxe musical na Educación Primaria e a súa repercusión no desenvolvemento cognitivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A influencia da música na actividade física para o alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Metodoloxía participativa na aula - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A influencia da música no desenvolvemento da psicomotricidade de nenos de 5 anos do Colexio Plurilingüe Calasancio de Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da materia de Música: estudo de caso nun IES de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención didáctica sobre educación emocional empregando a música como recurso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
As cancións como recurso educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comparación da avaliación da habilidade e da capacidade musical do alumnado de 4º de Primaria dun colexio concertado de Soutomaior - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
As TIC na aula de música: experiencia de uso e resultados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento de aptitudes musicais no alumnado de Educación Primaria: o ritmo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia emocional, educación musical - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia emocional, educación musical - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007