Luís Xabier Martínez Rolán

Profesor/a axudante doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190801 Produción publicitaria na web e multimedia OB 75
P04G190V01 G190908 Relacions públicas e comunicación solidaria OP 15
P04M082V01 M082204 Produción Publicitaria en Medios Interactivos OP 10
P04M176V01 M176107 Xestión, edición e publicacións de contidos con CMS OB 13
P04M176V01 M176110 Emprendemento en social media OB 2
P04G070V01 G070907 Proxectos interactivos en novos medios: telefonía móbil e TDT OP 45
P04G070V01 G070991 Traballo de Fin de Grao OB 0.0
P04G070V01 G070903 Proxectos interactivos en novos medios: web OP 60
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190801 Produción publicitaria na web e multimedia OB 75
P04M082V01 M082204 Produción Publicitaria en Medios Interactivos OP 25
P04M176V01 M176107 Xestión, edición e publicacións de contidos con CMS OB 12
P04M176V01 M176110 Emprendemento en social media OB 2
P04G070V01 G070903 Proxectos interactivos en novos medios: web OP 60
P04G070V01 G070907 Proxectos interactivos en novos medios: telefonía móbil e TDT OP 60
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070907 Proxectos interactivos en novos medios: telefonía móbil e TDT OP 60
P04G190V01 G190401 Elaboración da mensaxe publicitaria OB 6
P04G190V01 G190801 Produción publicitaria na web e multimedia OB 75
P04M082V01 M082204 Produción Publicitaria en Medios Interactivos OP 25
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 25

Día da semana
Luns
Data de inicio
2019-10-04
Data de fin
2020-01-20
Rango de horas
09:30 - 13:30
Lugar
Despacho 302, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Luns
Data de inicio
2020-01-28
Data de fin
2020-07-31
Rango de horas
12:30 - 14:00
Lugar
Despacho 302, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Martes
Data de inicio
2019-10-04
Data de fin
2020-01-20
Rango de horas
09:30 - 11:30
Lugar
Despacho 302, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Martes
Data de inicio
2020-01-28
Data de fin
2020-07-31
Rango de horas
10:00 - 11:00
Lugar
Despacho 302, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Venres
Data de inicio
2020-01-28
Data de fin
2020-07-31
Rango de horas
10:00 - 13:30
Lugar
28/01/2020, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)

2019/2020

Guía para o desenvolvemento dun plan de marketing de aplicacións móviles - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Elaboración dun Social Media Plan. Caso práctico: festival Revenidas 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comunicación política en redes sociales. O caso de VOX en Instagram - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O deseño ux /ui | mellevas app - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Ainhoa Pérez: artista e creadora de contidos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Traballo de Marca Persoal de Luz López Crespo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2018/2019

A comunicación do despoboamento: análise de campañas e proposta de briefing para o medio rural galego - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Social Media Plan alternativo para a editorial infantil Kalandraka. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
MF Social Media Plan - María Fosado - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desenvolvemento de marca persoal: Paula Estévez - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comunicación política en Twitter: comparativa entre Barack Obama e Donald Trump - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Presidentes en Twitter: Análise comparativa da comunicación política de @marianorajoy, @AntonioCostaPM, @EPN e @MichelTemer - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Viralidade no sector textil deportivo. Análise das campañas con maior repercusion de Nike, Adidas e Puma 2010-2018 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

A comunicación política e institucional vs. a opinión pública en Twitter: Análise de caso dos lumes de Outubro de 2017 en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dunha aplicación sobre fútbol feminino español - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os micro Influencers: a nova figura de influencia nas estratexias publicitarias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Meme. Nacemento e evolución do termo e influencia na comunicación publicitaria. Netflix e o uso dos memes na súa estratexia de comunicación a nivel internacional. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Safe Eat - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Safe Eat - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Identidade Corporativa Gráfica Axia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
iFesta- Descubre, coñece, vive - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O novo modelo de desenvolvemento e distribución de contidos na industria televisiva: Netflix e 'big data'. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Korufutbol - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Paisaxe fragmentado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación móvil - Work Car. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O top ten de influencers españois en Instagram - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Posicionamento en redes sociais dunha empresa turística - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

As aplicacions e os medios de comunicación. A creación dunha app de prensa, televisión e radio. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comunicación en Twitter dos millores equipos do fútbol europeo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Instagram e as Marcas de Moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia da Internet of Things na vida humana e implantación en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Unha proposta para a conceptualización teórica do marketing online - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Redes sociais como parte da estratexia de marketing: O caso Infomercados.com - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007