Manuel Vidal López

Profesor/a axudante doutor/a

Departamento

Docencia

2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V01 M066204 Elaboración de Unidades Didácticas OB 30
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 71
O05G110V01 G110403 Aprendizaxe das ciencias da natureza OB 45
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 71
O05G110V01 G110403 Aprendizaxe das ciencias da natureza OB 30
V02M066V01 M066204 Elaboración de Unidades Didácticas OB 30
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110403 Aprendizaxe das ciencias da natureza OB 90
O05G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 71
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G130V01 G130906 Educación ambiental para o desenvolvemento sostible OP 15
V02M066V01 M066204 Elaboración de Unidades Didácticas OB 30
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V01 M066204 Elaboración de Unidades Didácticas OB 30
O05G110V01 G110403 Aprendizaxe das ciencias da natureza OB 25
O05G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 71
O05G130V01 G130906 Educación ambiental para o desenvolvemento sostible OP 5
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110403 Aprendizaxe das ciencias da natureza OB 90
V02M066V01 M066204 Elaboración de Unidades Didácticas OB 30
O05G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 60
O05G130V01 G130906 Educación ambiental para o desenvolvemento sostible OP 14
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V01 M066204 Elaboración de Unidades Didácticas OB 30
O05G110V01 G110403 Aprendizaxe das ciencias da natureza OB 60
O05G130V01 G130906 Educación ambiental para o desenvolvemento sostible OP 41

2019/2020

O xardín de Juanita como ferramenta para traballar a Educación Ambiental na etapa de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo do número de erros e acertos no cálculo aritmético entre alumnado de 5º e 6º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ecosistemas: intervención na aula partindo das ideas previas do alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ensinanza-aprendizaxe do Reino Animal na educación secundaria: proposta de intervención didáctica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A importancia da Natureza en Eduación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pokémon e a súa potencialidade na ensinanza das Ciencias da Natureza - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Concienciación ambiental no primeiro ciclo de educación infantil: proposta didáctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Concepcións do alumnado de 5º de Educación Primaria sobre os seres vivos e os ecosistemas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Concepcións do alumnado de 6º de Educación Primaria sobre a enerxía - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Xogando coa ciencia en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Hábitos medioambientais no segundo ciclo de Educación Infantil: deseño e intervención didáctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Enfoques e implicacións na Educación Infantil sobre o TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia docente na actitude cara a ciencia do alumnado de Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2018/2019

Actitudes e crenzas do profesorado de Educación Infantil ante as ciencias e o seu ensino. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Actitudes cara á ciencia de estudantes de terceiro curso de Educación Secundaria Obrigatoria nun centro educativo da cidade de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Contacto coa natureza e percepción ambiental adquirida do alumnado de 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepcións do alumnado de sexto de Educación Primaria en relación ás súas actitudes medioambientais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Opinións e visión do alumnado do último ciclo de Educación Primaria dun colexio da cidade de Ourense cara á ciencia escolar e os científicos e científicas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Concepcións do alumnado de 1º Educación Primaria sobre os seres vivos e animais mamíferos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A enerxía move o mundo. Concepcións do alumnado de 5º de Educación Primaria sobre a enerxía - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Utilización do horto escolar como recurso didáctico en varios centros escolares da provincia de Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Deseño e posta en práctica dun programa de educación ambiental na aula de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coñecemos as plantas: traballando por proxectos na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Actitude cara a ciencia e a tecnoloxía do alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Ciencias da Natureza na Educación Infantil: deseño e posta en práctica dun traballo por proxectos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Un ser vivo que pasa desapercibido - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballando por Proxectos na aula de Educación Primaria: O corpo humano - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballando por proxectos o medio natural que nos rodea: Flora e fauna. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Análise das ideas previas sobre a materia e os seus cambios no alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de mellora dun programa de Educación ambiental nunha granxa escola concreta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Xerminación de semillas: un proxecto para achegar as ciencias á educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aproximación ás ciencias da natureza mediante un traballo por proxectos nunha aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007