María Ángeles Conde Rodríguez

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081201 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos Derivadas do Contexto Socio-Cultural OB 5
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O02M066V04 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053107 Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 2
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 68
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M053V01 M053107 Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 1
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 75
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
P02M081V02 M081201 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos Derivadas do Contexto Socio-Cultural OB 5
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081201 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos Derivadas do Contexto Socio-Cultural OB 5
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
O02M066V05 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 1
O05M053V01 M053107 Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 15
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 45
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081201 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos Derivadas do Contexto Socio-Cultural OB 5.00
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
O02M066V04 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 11
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10.00
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 15.00
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 75.00
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 2
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
O05M053V01 M053107 Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe OB 10.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 15.00
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 75.00
O05M053V01 M053107 Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe OB 10.00
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 3
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
P02M081V01 M081201 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos Derivadas do Contexto Socio-Cultural OB 5.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M053V01 M053107 Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe OB 10.00
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 3
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 135.00
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
P02M081V01 M081201 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos Derivadas do Contexto Socio-Cultural OB 5.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 0.00
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 120.00
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 30.00
O05M053V01 M053107 Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe OB 5.00
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 0.00
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
P02M081V01 M081201 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos Derivadas do Contexto Socio-Cultural OB 5.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V01 M081201 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos Derivadas do Contexto Socio-Cultural OB 5.00
P02M081V01 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 10.00
O05M053V01 M053107 Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe OB 5.00
O05M053V01 M053204 Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe OB 5.00
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
O05G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105.00
O05G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 30.00
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 0.00
O02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23

Titorías presenciais horario fixo

O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:

Día da semana
Martes
Rango de horas
10:00 - 14:00
Lugar
Despacho 2.2.6 ; Sala 527 - contrasinal_ACRsala527, Facultade de Educación e Traballo Social
Cuadrimestre
Anual (2021/2022)

2020/2021

Intervención en comunicación e atención nun caso de trastorno da comunicación social. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programas de intervención para o desenvolvemento emocional de alumnado con TEA: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa como metodoloxía para mellorar o estudo do Inglés como segunda lingua en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa e a súa influencia na cohesión de grupo. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención de dificultades de lectura-escritura. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre expectativas académicas e rendemento en estudantes universitarios de primeiro ano - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión sistemática sobre as concepcións alternativas do estudantado de secundaria nas materias de Física e Química - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As dificultades de escritura e a súa presenza no alumnado con trastorno de déficit de atención e hiperactividade. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Influencia das intelixencias múltiples sobre o rendemento académico no ámbito educativo. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2019/2020

Uso das TIC na aula de matemáticas e variables afectivo-motivacionais do alumnado de educación secundaria. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O rendemento motor de escolares con discapacidade auditiva desde un enfoque multidimensional. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención na área de matemáticas para unha alumna de 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención nun alumno con TEL - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención nun caso con dislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Integración social ao contexto universitario de estudantes de primeiro ano segundo a súa experiencia familiar na educación superior. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Eficacia da cooperación como estratexia da aprendizaxe nas aulas de educación primaria con estudantes con TEA: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conciencia Fonolóxica: evaluación e intervención. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Procesos cognitivos básicos e lectura en educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Motivos intrínsecos na elección de carreira y expectativas académicas de estudantes universitarios de primeiro ano. Un estudo correlacional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
“3, 2, 1:¡Camiño en acción!: Unha proposta de atención educativa ante o fracaso escolar dun alumno con altas capacidades intelectuais” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O acoso escolar na Educación Primaria. Diferenzas entre un centro público e un centro privado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Efecto de la intervención metacognitiva en los procesos de aprendizaje en alumnado de Eduación Primaria. Una revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia das TIC na mellora das habilidades de escritura. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación entre os motivos extrínsecos de elección de carreira e as expectativas dos estudiantes de primeiro ano. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión sistemática sobre competencias informacionais con TIC en estudantes de ensino secundario - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Altas capacidades na aula: revisión bibliográfica dos aspectos clave para o traballo docente - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2018/2019

Percepcións do Profesorado de Secundaria sobre o Ciberacoso - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Eficacia do uso das estratexias da metodoloxía ABN para a aprendizaxe matemática en escolares de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Expectativas, integración social e variables cognitivas en estudantes universitarios de primeira xeración - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os procesos da escritura no alumnado de 2º Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A transición educativa entre Educación Infantil e Educación Primaria desde a perspectiva docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A formación do profesorado da comarca de Ferrol en Altas Capacidades. Un estudio a partir das características e os prexuicios ou estereotipos máis frecuentes. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O ámbito socio-emocional das Altas Capacidades Intelectuais: Un estudo empírico no programa Ronsel do Campus. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Diferenzas no razoamento moral nos alumnos da escola primaria segundo a idade e sexo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A verbalización autorreflexiva como técnica para a mellora dos procesos escritores no alumnado con TDAH. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Uso problemático das Tecnoloxías da Información e da Comunicación en adolescentes: revisión sistemática de programas de prevención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As habilidades sociais en suxeitos de 8 a 12 anos con Altas Capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A metacognición no aprendizaxe matemático: A verbalización autorreflexiva como estratexia de regulación nos problemas de tipo multiplicativo en 4º de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O tratamento da comprension lectora nos libros de lingua española de primeiro e segundo curso de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia do método algoritmo aberto basado en números (ABN) en coñecementos, competencias e emocións cara as matemáticas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Expectativas académicas e planificación en estudantes do primeiro curso do grao de Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo descritivo das características do alumnado con NEAE en dous CEE da provincia de Pontevedra. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O perfil emocional dos nenos e nenas con altas capacidades intelectuais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas, planificación e conciencia metacognitiva nos estudantes universitarios de primeiro curso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relacións entre expectativas, integración social e rendemento académico en estudantes de primeiro curso da Universidade de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os procesos escritos no alumnado de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso de técnicas cooperativas para a aprendizaxe de contidos na materia de Ciencias Naturais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso de técnicas de aprendizaxe cooperativo para a mellora da atención no alumnado de 2º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A verbalización autorreflexiva para a mellora das dificultades da aprendizaxe en lectoescritura. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa, relacións interpersoais e cohesión grupal na aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para a mellora da atención e conducta dun alumno con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A prevención do ciberacoso dende a perspectiva do profesorado de tecnoloxía en educación secundaria: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A parálise cerebral e a WAIS: problemas que presentan persoas adultas con parálise cerebral á hora de realizar actividades da WAIS-IV. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Necesidades socioemocionais en altas capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas e planificación en estudantes do primeiro curso do grao de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Función Executiva, Procesos Cognitivos e Rendemento Matemático en estudantes de Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora da motivación e a aprendizaxe matemática co método ABN no alumnado de 5º de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora das estratexias de comprensión lectora en textos informativos en alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión de estudos sobre a intervención metacognición en estudantes universitarios de primer ano - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Integración social e expectativas académicas en estudantes universitarios de primeiro ano. Un estudo predictivo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención en matemáticas con metodoloxía ABN cunha alumna con discapacidade auditiva severa. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

O método Montessori en educación primaria. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Función executiva e rendemento matemático en Educación Primaria segundo o xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

O traballo cooperativo como técnica de mellora das relacións sociais na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Emprego da estratexia de ""verbalización autorreflexiva’ para a mellora de problemas aritméticos en 4º de Educación Primaria." - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe das Ciencias Sociais en Primaria a través de técnicas cooperativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso das técnicas cooperativas para a mellora da aprendizaxe de contidos da materia de Lingua Castelá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso das técnicas cooperativas para a mellora de problemas de conduta na aula. Estudo dun caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007