2022/2023
A superación das carencias emocionais do alumnado de etnia xitana nun contexto ordinario: un mito ou unha realidade? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise das crenzas, estereotipos e mitos acerca das altas capacidades intelectuais presentes na nosa sociedade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aproximación ó coñecemento do profesorado galego de segundo ciclo de educación infantil sobre a precocidade intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As virtudes e fortalezas do carácter no alumnado adolescentes con altas capacidades intelectuais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Métodos de intervención para o desenvolvemento da linguaxe oral en persoas con Implante Coclear: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O acoso escolar ao alumnado con discapacidade auditiva. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención educativa nos aspectos emocionais e condutuais cun alumno de Educación Primaria con NEAE. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relacións entre a Regulación Emocional e Rendemento Académico no alumnado de Educación Infantil, Primaria e Secundaria: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre os determinantes de elección de carreira e as expectativas de desenvolvemento persoal e presión social de estudantes de maxisterio. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión da investigación sobre escritura publicada en revistas especializadas do JCR no período 2022-2023 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Por qué as adolescentes elixen menos carreiras STEM. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa como estratexia educativa para a inclusión. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Uso da Lectura Fácil para a mellora da Comprensión Lectora en Persoas con Discapacidade Intelectual. Unha Revisión Sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Impacto da Aprendizaxe Baseada en Proxectos (ABP) na motivación e o rendemento académico en escolares de Educación Primaria: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Métodos de prevención e actuación ante o ciberbullying, aplicables polo profesorado de secundaria de Tecnoloxías da Información e a Comunicación. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O adestramento da creatividade e os seus efectos autoperceptivos. Deseño e aplicación dun programa de intervención nunha alumna con altas capacidades intelectuais da etapa de educación infantil. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Percepción familiar do rendemento académico en alumnado con altas capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
eficacia do mindfulness na educación primaria: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Eficacia da implementación de programas de educación emocional en aulas de Educación Primaria en España. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe Baseada en Proxectos (ABP) aplicado a Educación Primaria. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A gamificación na etapa de Educación Primaria. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A idiosincrasia das aulas multigrado. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Habilidades de preescritura na educación infantil. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Emocións negativas dos estudantes de matemáticas ante as matemáticas. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Dificultades en la composición escrita de los niños/as con trastorno de atención e hiperactividad. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Prevención de dificultades de lectura-escritura. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programas de intervención para o desenvolvemento emocional de alumnado con TEA: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre expectativas académicas e rendemento en estudantes universitarios de primeiro ano - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión sistemática sobre as concepcións alternativas do estudantado de secundaria nas materias de Física e Química - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa como metodoloxía para mellorar o estudo do Inglés como segunda lingua en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa e a súa influencia na cohesión de grupo. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia das intelixencias múltiples sobre o rendemento académico no ámbito educativo. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en comunicación e atención nun caso de trastorno da comunicación social. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As dificultades de escritura e a súa presenza no alumnado con trastorno de déficit de atención e hiperactividade. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
O acoso escolar na Educación Primaria. Diferenzas entre un centro público e un centro privado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Efecto de la intervención metacognitiva en los procesos de aprendizaje en alumnado de Eduación Primaria. Una revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Eficacia da cooperación como estratexia da aprendizaxe nas aulas de educación primaria con estudantes con TEA: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
“3, 2, 1:¡Camiño en acción!: Unha proposta de atención educativa ante o fracaso escolar dun alumno con altas capacidades intelectuais” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Altas capacidades na aula: revisión bibliográfica dos aspectos clave para o traballo docente - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención na área de matemáticas para unha alumna de 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención nun alumno con TEL - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención nun caso con dislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso das TIC na aula de matemáticas e variables afectivo-motivacionais do alumnado de educación secundaria. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión sistemática sobre competencias informacionais con TIC en estudantes de ensino secundario - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre os motivos extrínsecos de elección de carreira e as expectativas dos estudiantes de primeiro ano. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Motivos intrínsecos na elección de carreira y expectativas académicas de estudantes universitarios de primeiro ano. Un estudo correlacional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O rendemento motor de escolares con discapacidade auditiva desde un enfoque multidimensional. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Procesos cognitivos básicos e lectura en educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Conciencia Fonolóxica: evaluación e intervención. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Integración social ao contexto universitario de estudantes de primeiro ano segundo a súa experiencia familiar na educación superior. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Influencia das TIC na mellora das habilidades de escritura. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
A transición educativa entre Educación Infantil e Educación Primaria desde a perspectiva docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os procesos da escritura no alumnado de 2º Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A formación do profesorado da comarca de Ferrol en Altas Capacidades. Un estudio a partir das características e os prexuicios ou estereotipos máis frecuentes. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Diferenzas no razoamento moral nos alumnos da escola primaria segundo a idade e sexo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Eficacia do uso das estratexias da metodoloxía ABN para a aprendizaxe matemática en escolares de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Expectativas, integración social e variables cognitivas en estudantes universitarios de primeira xeración - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O ámbito socio-emocional das Altas Capacidades Intelectuais: Un estudo empírico no programa Ronsel do Campus. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A verbalización autorreflexiva como técnica para a mellora dos procesos escritores no alumnado con TDAH. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepcións do Profesorado de Secundaria sobre o Ciberacoso - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2017/2018
Os procesos escritos no alumnado de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O tratamento da comprension lectora nos libros de lingua española de primeiro e segundo curso de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia do método algoritmo aberto basado en números (ABN) en coñecementos, competencias e emocións cara as matemáticas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Expectativas académicas e planificación en estudantes do primeiro curso do grao de Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas, planificación e conciencia metacognitiva nos estudantes universitarios de primeiro curso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo descritivo das características do alumnado con NEAE en dous CEE da provincia de Pontevedra. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A metacognición no aprendizaxe matemático: A verbalización autorreflexiva como estratexia de regulación nos problemas de tipo multiplicativo en 4º de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As habilidades sociais en suxeitos de 8 a 12 anos con Altas Capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A verbalización autorreflexiva para a mellora das dificultades da aprendizaxe en lectoescritura. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A prevención do ciberacoso dende a perspectiva do profesorado de tecnoloxía en educación secundaria: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A parálise cerebral e a WAIS: problemas que presentan persoas adultas con parálise cerebral á hora de realizar actividades da WAIS-IV. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Uso de técnicas cooperativas para a aprendizaxe de contidos na materia de Ciencias Naturais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso de técnicas de aprendizaxe cooperativo para a mellora da atención no alumnado de 2º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa, relacións interpersoais e cohesión grupal na aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para a mellora da atención e conducta dun alumno con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso problemático das Tecnoloxías da Información e da Comunicación en adolescentes: revisión sistemática de programas de prevención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relacións entre expectativas, integración social e rendemento académico en estudantes de primeiro curso da Universidade de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O perfil emocional dos nenos e nenas con altas capacidades intelectuais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
Mellora das estratexias de comprensión lectora en textos informativos en alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora da motivación e a aprendizaxe matemática co método ABN no alumnado de 5º de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión de estudos sobre a intervención metacognición en estudantes universitarios de primer ano - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Necesidades socioemocionais en altas capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Integración social e expectativas académicas en estudantes universitarios de primeiro ano. Un estudo predictivo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención en matemáticas con metodoloxía ABN cunha alumna con discapacidade auditiva severa. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Función Executiva, Procesos Cognitivos e Rendemento Matemático en estudantes de Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas e planificación en estudantes do primeiro curso do grao de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2015/2016
Función executiva e rendemento matemático en Educación Primaria segundo o xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O método Montessori en educación primaria. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
"Emprego da estratexia de ""verbalización autorreflexiva’ para a mellora de problemas aritméticos en 4º de Educación Primaria." - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe das Ciencias Sociais en Primaria a través de técnicas cooperativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso das técnicas cooperativas para a mellora da aprendizaxe de contidos da materia de Lingua Castelá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso das técnicas cooperativas para a mellora de problemas de conduta na aula. Estudo dun caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O traballo cooperativo como técnica de mellora das relacións sociais na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007