María Consuelo Currás Valle

Profesor/a titular de escola univer.

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270603 Mercadotecnia internacional OB 48
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 12
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 6
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 6.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 21.00
V06G270V01 G270603 Mercadotecnia internacional OB 41
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270603 Mercadotecnia internacional OB 71.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 15.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 21.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270603 Mercadotecnia internacional OB 68.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 15.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 15.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270603 Mercadotecnia internacional OB 93.00
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 54.00
V06G270V01 G270801 Prácticas externas OB 0.00
V06G270V01 G270991 Traballo de Fin de Grao OB 0.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 15.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 9.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 18.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
306011V01 306011626 Mercadotecnia estratéxica OP 0.00
306011V01 306011627 Mercadotecnia internacional OP 0.00
306011V01 306011323 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 22.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 27.00
V06G270V01 G270991 Traballo de Fin de Grao OB 0.00
V06G270V01 G270603 Mercadotecnia internacional OB 55.00
V06G270V01 G270801 Prácticas externas OB 0.00
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
306011V01 306011626 Mercadotecnia estratéxica OP 0.00
306011V01 306011627 Mercadotecnia internacional OP 0.00
306011V01 306011323 Practicum OB 0.00
V06G270V01 G270603 Mercadotecnia internacional OB 94.00
V06G270V01 G270801 Prácticas externas OB 0.00
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 66.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 35.00
V06G270V01 G270991 Traballo de Fin de Grao OB 0.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 59.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 28.00
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
306011V01 306011323 Practicum OB 0.00
306011V01 306011626 Mercadotecnia estratéxica OP 0.00
306011V01 306011627 Mercadotecnia internacional OP 0.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 35.00
V06G270V01 G270603 Mercadotecnia internacional OB 72.00
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 92.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 9.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 28.00
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
306011V01 306011323 Practicum OB 49.00
306011V01 306011627 Mercadotecnia internacional OP 17.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 30.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 24.00
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 94.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 9.00
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M027V01 M027203 Marketing Internacional OB 24.00
306011V01 306011323 Practicum OB 49.00
306011V01 306011626 Mercadotecnia estratéxica OP 60.00
306011V01 306011627 Mercadotecnia internacional OP 53
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M027V01 M027204 Financiación Internacional OB 10.00
V06M027V01 M027203 Marketing Internacional OB 25.00
306011V01 306011626 Mercadotecnia estratéxica OP 0.00
306011V01 306011627 Mercadotecnia internacional OP 0.00
306011V01 306011323 Practicum OB 0.00

2017/2018

Responsabilidade social corporativa: dimensión interna - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de internacionalización de Krack zapaterías: unha aproximación ao mercado mexicano. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo das estratexias de internacionalización: adaptar ou estandarizar o marketing mix - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de internacionalización de Casa Castelao - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mercado da auga embotellada en EEUU: perspectivas das marcas galegas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A responsabilidade social corporativa na empresa comercial. O caso de Casa Grande de Xanceda. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O negocio dixital da compra-venta de automóbiles. O caso de Virtualcar. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O consumidor e as grandes marcas de consumo - como se publicitan as marcas en redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Internacionalización con marca. Hijos de Rivera: o caso Estrella Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing de cidades: necesidade da marca cidade. O caso do municipio de Mos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Responsabilidade social corporativa. Análise do caso Ausonia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O mercado da baldosa cerámica e azulexo español en Francia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de internacionalización de Casa Castelao - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A lingua e a cultura no proceso de internacionalización empresarial: análise do sector turronero español. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Exportación de granito elaborado a Turquía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A estacionalidade nas vendas de Carrick Bracelets - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Internacionalización e cultura. O caso de Biscuits Galicia en Alemaña e Estados Unidos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing de cidades: O caso de Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O consumidor e as marcas de gran consumo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O consumidor e as marcas na telefonía móvil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

O comportamento do consumidor: Aproximación psicolóxica ó neuromárketing - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Lingua e cultura no proceso de internacionalización - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marcas con Alto Potencial Internacional- MAPI - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lingua e a cultura no proceso de internacionalización: caso Terras Gauda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A promoción da marca cidade: o caso de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Internacionalización mediante marca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Internacionalización de empresas e mercadotecnia: Internacionalización con marca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
“responsabilidade Social Corporativa (rsc) Nos Clubes Españois de Fútbol Profesional: O Celta de VIgo (análise e Proposta de Mellora)” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A marca Vigo no panorama internacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A internacionalización con marca. O caso da Imaxe de España. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Responsabilidades Social Corporativa na internacionalización das empresas galegas. Cuestións de xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

Cargos académicos

Director/a en E. U. de Estudos Empresariais ( Dende 27/04/2019 )

Membros designados polo Claustro: Dec/Dir (PDI-B) en Consello de Goberno ( Dende 04/07/2018 )