2022/2023
Segregación por xénero e formación profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desenvolvemento do Plan Proxecta+ Consumópolis no centro educativo: desenvolvemento e conclusións - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Autoestima e rendemento académico en estudantes de Formación Profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Inmersos e Diversos. Un proxecto en prol da diversidade a través do emprego da metodoloxía activa nas aulas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Impacto do Síndrome de Burnout no profesorado dun centro de Formación Profesional do área metropolitana de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
Creatividade e atención ao alumnado con dificultades de aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Inserción laboral das persoas tituladas na formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe Baseada en Metodoloxías Activas en Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Motivación en estudantes de Auxiliar de Enfermaría - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
perfil do alumnado de formación profesional en réxime a distancia e modular - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Perspectiva no alumnado de APSD sobre el trastorno mental. ¿Existe estigma nos futuros profesionais deste ámbito? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Compilación de TIC para optimizar o proceso de ensinanza-aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O contexto socioeconómico das familias como factor determinante no nivel educativo do alumnado de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Retos da docencia en tempos de Covid-19: Uso das TIC e Competencia dixital no CIFP de A Carballeira - Marcos Valcárcel - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de creación dunha tenda no centro de formación para a posta en práctica dos contidos aprendidos durante a FP. A “Tenda Baveca” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Aprendizaxe, desenvolvemento e habilidades a través do xogo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proxecto educativo para un recreo inclusivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Educación emocional e Mindfulness en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da estimulación olfactiva en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007