María Elisa Alén González

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 56
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 55.00
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 42.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 15.00
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 60.00
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 90.00
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 6.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 45.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 22
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 90.00
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 40
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 3.00
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 48
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 6.00
O04M097V01 M097102 Deseño, Comercialización e Promoción de Produtos Turísticos OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 25.00
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 30.00
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
104210V01 104210301 Practicum TR 0.00
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 3
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 68
O04M005V02 M005102 Dirección Comercial Turística OP 7
O04M005V01 M005111 Turismo Termal OB 9
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8.00
104210V01 104210301 Practicum TR 0.00
104210V01 104210203 Mercadotecnia turística TR 0.00
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
104210V01 104210203 Mercadotecnia turística TR 0.00
O04M005V01 M005102 Dirección Comercial Turística OB 7
O04M005V01 M005111 Turismo Termal OB 9
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 30.00
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8.00
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M043V01 M043207 Sector Turístico OP 7.00
104011V01 104011323 Practicum OB 5.00
104210V01 104210203 Mercadotecnia turística TR 0.00
O04M005V01 M005102 Dirección Comercial Turística OB 7
O04M005V01 M005111 Turismo Termal OB 9
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
104011V01 104011323 Practicum OB 0.00
104210V01 104210203 Mercadotecnia turística TR 0.00
O04M005V01 M005102 Dirección Comercial Turística OB 7
O04M005V01 M005111 Turismo Termal OB 9
V03M043V01 M043207 Sector Turístico OP 7.00

Día da semana
Martes
Data de inicio
2020-01-08
Data de fin
2020-07-31
Rango de horas
10:30 - 13:30
Lugar
Despacho 4.13, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Martes
Data de inicio
2019-09-01
Data de fin
2019-12-20
Rango de horas
16:00 - 19:00
Lugar
Despacho 4.13, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Mércores
Data de inicio
2020-01-08
Data de fin
2020-07-31
Rango de horas
10:30 - 13:30
Lugar
Despacho 4.13, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Mércores
Data de inicio
2019-09-01
Data de fin
2019-12-20
Rango de horas
11:00 - 14:00
Lugar
Despacho 4.13, Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)

2018/2019

Análise sobre o uso das redes sociais en clubes de baloncesto españois - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo experiencial e enoturismo nas Rías Baixas: Novas tendencias e valoración dos turistas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A importancia do sentido do olfacto para o neuromarketing sensorial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A influencia dos prescriptores no consumo turistico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Eurociudad Chaves-Verín, unha verdadeira experiencia de turismo fronteirizo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As Colonias Menonitas de Bolivia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise do estudo da economía en secundaria. Practicidade e reflexión. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Marketing deportivo: Estudo da marca 'Air Jordan' - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Marketing e valor de marca. A NBA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O patrocinio deportivo de Nike nunha época de constante controversia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O Trivial Contable - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O uso pedagóxico dos videoxogos: un recurso por descubrir - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Turismo termal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A banda deseñada como recurso didáctico en economía. Caso práctico: Astérix o galo en Obélix e Compañía. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Métodos de pago do e-commerce en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Novas estratexias de comercio electrónico: social commerce - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Inbound Marketing como método de captación e fidelización de clientes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Eurovisión como ferramenta para a difusión turística dun país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Gamificación como metodoloxía motivadora - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Turismo de luxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo de saúde: unha análise dos distintos conceptos e tipoloxías que existen - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O aprendizaxe cooperativo aplicado á materia de economía: un caso práctico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O debate académico como ferramenta pedagóxica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O papel do espectador na co-creación de valor dos eventos deportivos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Patrocinio deportivo: o caso da SD Compostela - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Cómo inflúe o terrorismo no sector turístico? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Plan de Marketing y Dossier de Patrocinio Club Natación Pabellón Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O deportista como produto de marketng no mundo dixital: o caso de Javier Gómez Noya - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Termalismo Deportivo. Posibilidades de desenvolvemento na provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O turismo gastronómico no noso país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da alfabetización financeira nos estudantes do ensino medio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise do perfil do consumidor de apostas deportivas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comunicando Valores - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias para potenciar a zona turística de San Pablo Cuenca do Lago, no cantón Otavalo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Situación actual do turismo musulmán no mundo, perspectivas de futuro e o seu potencial para o mercado español - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Slum Tourism - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A metodoloxía cooperativa na aula. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de creación dun negocio turismo gastronómico sostible na comunidade cidade Tsáchilas de Santo Domingo - Ecuador - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
“Del turismo verde al turismo azul: Un nuevo paradigma para el desarrollo del turismo en Asturias. Aplicación al concejo de Tapia de Casariego” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe experiencial a través das saídas didácticas. Análise de caso: As ACF no CIFP A Farixa (Ourense) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comercio electrónico. Análise da compra de productos turísticos polos Milenials - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Os social media: comparativa das valoracións dos usuarios nas aplicacións de reserva de hoteis. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Imaxe e posicionamento de dispositivos móbiles - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo Termal: analisis dos programas de termalismo social - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

A reputación corporativa, os Social Media e a comunicación da identidade social - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Parques Temáticos como producto Turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evaluación da experiencia turística nos establecementos hoteleiros da Ribeira Sacra, tendo como base os comentarios que os turistas deixan na rede - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2013/2014

Márketing de cidades. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Smart Tourism: Tecnoloxía do futuro, cliente do presente. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007