María Elisa Alén González

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 5
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 65
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 66
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 68
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 5
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 52
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 56
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 55.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 68
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 42.00
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 50
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 15.00
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 68
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 6.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 45.00
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 60.00
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 90.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 22
O04G240V01 G240303 Mercadotecnia turística OB 90.00
O02M066V05 M066221 Innovación e Investigación nas Ciencias Sociais OB 15.00
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5.00
O04M097V01 M097201 Turismo Termal e de Saúde OB 40
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 3.00

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 1º Cuatrimestre (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 2º Cuatrimestre (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2020/2021

    Importancia do marketing dixital no sector turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción do alumnado de educación secundaria sobre a formación online durante a pandemia do COVID-19 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O aproveitamento das zonas naturais protexidas como recurso turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Cómo innovar na educación: os simuladores de negocio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre o mindfulness e a percepción deportiva no futbol sala feminino - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise do contido das redes sociais do Clube Deportivo Lugo, Real Clube Celta de Vigo e Real Clube Deportivo da Coruña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing e redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Neurociencia vinculada ao deporte de alto rendemento - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A Promoción de Vendas no sector do Gran Consumo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007 PCEO tipo B
    Real Club Celta de Vigo: Análise de situación e accións de marketing practicadas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    O Dereito nas Oposicións ao Corpo de Profesores de ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise sobre o uso das redes sociais en clubes de baloncesto españois - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Efecto país de orixe. Impacto posterior ó Covid-19 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación a distancia no contexto da Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Fusión do turismo termal co turismo de interior na provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Influencia da aprendizaxe basada en xogos na motivación do alumnado de secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Importancia da mediación nos centros de Educación Secundaria. Estudo do caso sobre os efectos que ten esta técnica nas persoas mediadoras - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O turismo colaborativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O turismo de negocios e o seu desenvolvemento en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    As Colonias Menonitas de Bolivia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise sobre o uso das redes sociais en clubes de baloncesto españois - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing deportivo: Estudo da marca 'Air Jordan' - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Marketing e valor de marca. A NBA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise do estudo da economía en secundaria. Practicidade e reflexión. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A banda deseñada como recurso didáctico en economía. Caso práctico: Astérix o galo en Obélix e Compañía. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Turismo experiencial e enoturismo nas Rías Baixas: Novas tendencias e valoración dos turistas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Eurociudad Chaves-Verín, unha verdadeira experiencia de turismo fronteirizo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Métodos de pago do e-commerce en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Trivial Contable - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O uso pedagóxico dos videoxogos: un recurso por descubrir - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O patrocinio deportivo de Nike nunha época de constante controversia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A importancia do sentido do olfacto para o neuromarketing sensorial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia dos prescriptores no consumo turistico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo termal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Patrocinio deportivo: o caso da SD Compostela - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Novas estratexias de comercio electrónico: social commerce - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Cómo inflúe o terrorismo no sector turístico? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inbound Marketing como método de captación e fidelización de clientes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Gamificación como metodoloxía motivadora - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O debate académico como ferramenta pedagóxica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O aprendizaxe cooperativo aplicado á materia de economía: un caso práctico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Eurovisión como ferramenta para a difusión turística dun país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel do espectador na co-creación de valor dos eventos deportivos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Turismo de luxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo de saúde: unha análise dos distintos conceptos e tipoloxías que existen - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Termalismo Deportivo. Posibilidades de desenvolvemento na provincia de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise do perfil do consumidor de apostas deportivas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O deportista como produto de marketng no mundo dixital: o caso de Javier Gómez Noya - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Comercio electrónico. Análise da compra de productos turísticos polos Milenials - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A aprendizaxe experiencial a través das saídas didácticas. Análise de caso: As ACF no CIFP A Farixa (Ourense) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A metodoloxía cooperativa na aula. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias para potenciar a zona turística de San Pablo Cuenca do Lago, no cantón Otavalo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de creación dun negocio turismo gastronómico sostible na comunidade cidade Tsáchilas de Santo Domingo - Ecuador - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    “Del turismo verde al turismo azul: Un nuevo paradigma para el desarrollo del turismo en Asturias. Aplicación al concejo de Tapia de Casariego” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Situación actual do turismo musulmán no mundo, perspectivas de futuro e o seu potencial para o mercado español - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Slum Tourism - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da alfabetización financeira nos estudantes do ensino medio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Comunicando Valores - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O turismo gastronómico no noso país - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de Marketing y Dossier de Patrocinio Club Natación Pabellón Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Turismo Termal: analisis dos programas de termalismo social - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Imaxe e posicionamento de dispositivos móbiles - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os social media: comparativa das valoracións dos usuarios nas aplicacións de reserva de hoteis. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Evaluación da experiencia turística nos establecementos hoteleiros da Ribeira Sacra, tendo como base os comentarios que os turistas deixan na rede - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A reputación corporativa, os Social Media e a comunicación da identidade social - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Parques Temáticos como producto Turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2013/2014

    Smart Tourism: Tecnoloxía do futuro, cliente do presente. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Márketing de cidades. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007