María Esther Asensio Cubero
Externo
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V02 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V02 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V02 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V02 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V02 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V02 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V02 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V01 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M081V01 | M081102 | Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz | OB | 5 |
Traballos dirixidos
2021/2022
Revisión bibliográfica sobre frecuencia e prevalencia das patoloxías en nenos e nenas estranxeiros adoptados en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os efetos positivos e negativos do uso das TIC en nenos/as con TDAH ou problemas atencionais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
TEA: Programa de Intervención Educativa nun estudo de caso único para o fomento dun sistema alternativo de comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Protocolo de Atención Temperá para detectar alteracións de Agudeza Visual en alumnas y alumnos de 2 a 3 años - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Controversia en torno ao TDAH na infancia e na adolescencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2018/2019
Estudio correlacional entre memoria de traballo e vocabulario receptivo en alumnado oínte e hipoacúsico neurosensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2017/2018
CEFI e Rendemento Académico: Estudo correlacional en 6º de Educación Primaria en un entorno bilingüe. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
" A intelixecia emocional como ferramenta educativa" Programa de intervención para mellorar a percepción e a comprensión emocional en alumnado con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007