María Isabel González López

Profesor/a titular de escola univer.

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270504 Xestión do comercio exterior OB 93
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 85
V06M101V01 M101104 Xestión de Operacións Internacionais OB 23
V03G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 36
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 44
V06M101V01 M101104 Xestión de Operacións Internacionais OB 24
V06G270V01 G270504 Xestión do comercio exterior OB 71
V03G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 63

2018/2019

Características das empresas españolas importadoras - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Características das empresas españolas importadoras - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudio das particularidades do réxime de aduanas especial drawback na lexislación brasileira - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Fases, técnicas e desenvolvemento das negociacións no comercio internacional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise das importacións españolas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Packaging: evolución e futuro. A súa influencia no comportamento do consumidor. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Economía global. O sector dos videoxogos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Evolución e aplicacions do neuromarketing: comportamento do consumidor. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evolución das economías emerxentes dende a crise de 2007: caso India - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Políticas de transporte da Unión Europea. Autoestradas do mar. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relacións UE-Norte de África: análise do caso de Marrocos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os viños Denominación de Orixe Rías Baixas en Brasil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Consecución do estatuto de operador económico autorizado de simplificacións aduaneiras (OEA-C) e implantación da simplificación aduaneira de inscrición nos rexistros do declarante nunha empresa téxtil galega - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
PIC Pro International Commerce - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A importancia do transporte aéreo no comercio exterior - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evolución dos produtos agrícolas ecolóxicos no mercado internacional. Enfoque do posicionamento galego - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Risco de cobertura de crédito e a problemática para as empresas exportadoras e terceiros. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O código aduaneiro da Unión - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comercio mundial de froitos secos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O papel dos organismos económicos internacionais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O papel dos organismos económicos internacionais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O comercio minorista nos aeroportos (travel retail): tendas libres de impostos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
“CEAMSA: Unha viaxe hacia a internacionalización”.De pequeno negocio familiar a líder do mercado internacional de carragenina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Evolución das economías emerxentes desde a crise do 2007: o caso do Brasil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comercio Xusto: Pasado, presente e futuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise estratéxico do sector do aceite de oliva en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Impacto nas zonas rurais da globalización e políticas da unión europea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

COMERCIO XUSTO. Unha alternativa para o desenvolvemento económico e social - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia das denominacións De orixe na imaxe corporativa a nivel Internacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Acordos comerciais internacionais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Acordos comerciais internacionais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia das denominacións De orixe na imaxe corporativa a nivel Internacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencias das Denominacions de Orixe na Imaxe Corporativa a Nivel Internacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Neuromarketing ¿utopía ou realidade? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Neuromarketing: utopía ou realidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007