María del Mar Muñoz Prieto

Adscrito

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 108
V51G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 54
V51G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 108
V51G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 54
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 84
V51G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 84
V51G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 84
V51G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 84
V51G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 84
V51G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 84
V51G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 84
V51G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 84
V51G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 84
V51G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 84
V51G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 84
V51G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 84
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 84
V51G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 84
V51G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 84
V51G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 84
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 84
V51G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 84
V51G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 84
V51G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 84
V51G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 84
V51G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 84
V51G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 84
V51G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 84
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 84
V51G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 84
V51G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 0.0
V51G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 84
V51G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 84

    2022/2023

    Traballamos as emocións desde Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da programación e intervención no alumnado TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Formación e coñecementos do profesorado sobre o trastorno por déficit de atención e hiperactividade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación emocional na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Autismo. Proposta de intervención nunha aula ordinaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Prevención do ciberacoso en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A autorregulación emocional como elemento fundamental da intelixencia emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Os medos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os medos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os medos infantís e a intenvención desde a aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Autorregulación Emocional como elemento fundamental da Intelixencia Emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Educación emocional infantil e o seu papel no ámbito escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento socioafectivo, depresión infantil e educación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento socioafectivo, depresión infantil e educación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    O desarrollo emocional en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os medos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Cyberbullying: vías de desenvolvemento e experiencia do mesmo entre os estudantes da UVigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Resolución de conflitos na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Intervención Educativa en Alumnado con Trastorno del Espectro Autista (TEA) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O medo e os seus trastornos na infancia. Intervención educativa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O desenvolvemento emocional na infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O impacto das redes sociais: Novas formas de intimidación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Bullying e Ciberbullying - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O síndrome de Asperger na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    La intervención educativa para alumnos con TDAH. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A regulación emocional en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Programa de Educación Emocional para Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta e criterios de actuación en alumnos con altas capacidades - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de prevención do ciberbullying en 3º y 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Novas formas de acoso escolar en Educación Primaria. Ciberbullying e Grooming - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TDAH na escola - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Sinto, empatizo, convivo. Programa de educación emocional para a prevención e xestión dos conflitos en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As rabietas como unha oportunidade de aprendizaxe na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Medos e temores infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educar as emocións en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A síndrome de Asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Violencia nas aulas: acoso escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastornos de alimentación na infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007