María del Mar Muñoz Prieto
Adscrito
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 54 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 108 |
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 54 |
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 108 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 54 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 108 |
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 108 |
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 54 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 84 |
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 84 |
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 84 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 84 |
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 84 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 84 |
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 84 |
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 84 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 84 |
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 84 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 84 |
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 84 |
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 84 |
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 84 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 84 |
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 84 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 84 |
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 84 |
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110104 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos | FB | 84 |
V51G110V01 | G110205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil | FB | 84 |
V51G120V01 | G120103 | Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | FB | 84 |
V51G120V01 | G120205 | Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar | FB | 84 |
Traballos dirixidos
2022/2023
A importancia da programación e intervención no alumnado TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballamos as emocións desde Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Formación e coñecementos do profesorado sobre o trastorno por déficit de atención e hiperactividade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educación emocional na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
A autorregulación emocional como elemento fundamental da intelixencia emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención do ciberacoso en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Autismo. Proposta de intervención nunha aula ordinaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
A Autorregulación Emocional como elemento fundamental da Intelixencia Emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Educación emocional infantil e o seu papel no ámbito escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento socioafectivo, depresión infantil e educación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento socioafectivo, depresión infantil e educación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os medos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os medos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os medos infantís e a intenvención desde a aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Cyberbullying: vías de desenvolvemento e experiencia do mesmo entre os estudantes da UVigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desarrollo emocional en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os medos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Resolución de conflitos na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Intervención Educativa en Alumnado con Trastorno del Espectro Autista (TEA) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento emocional na infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O impacto das redes sociais: Novas formas de intimidación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O medo e os seus trastornos na infancia. Intervención educativa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Bullying e Ciberbullying - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A regulación emocional en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
La intervención educativa para alumnos con TDAH. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O síndrome de Asperger na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Proxecto de prevención do ciberbullying en 3º y 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta e criterios de actuación en alumnos con altas capacidades - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de Educación Emocional para Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Novas formas de acoso escolar en Educación Primaria. Ciberbullying e Grooming - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TDAH na escola - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Sinto, empatizo, convivo. Programa de educación emocional para a prevención e xestión dos conflitos en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As rabietas como unha oportunidade de aprendizaxe na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Trastornos de alimentación na infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Violencia nas aulas: acoso escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educar as emocións en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A síndrome de Asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Medos e temores infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007