María Del Pino Díaz Pereira

TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO

Docencia

2024/2025
Titulación Materia Nome Carác. Horas
11380 20167 Educación: Desarrollo motor 0.00
11380 20167 Educación: Desarrollo motor 0.00
11380 20167 Educación: Desarrollo motor 0.00
11374 20228 Prácticas externas: Practicum 10.00
11374 20228 Prácticas externas: Practicum 10.00
11380 20229 Trabajo de Fin de Grado 0.00
11380 20229 Trabajo de Fin de Grado 0.00
11380 20229 Trabajo de Fin de Grado 0.00
11380 20229 Trabajo de Fin de Grado 0.00
11380 20229 Trabajo de Fin de Grado 0.00
11380 20229 Trabajo de Fin de Grado 0.00
11380 20229 Trabajo de Fin de Grado 0.00
11380 20229 Trabajo de Fin de Grado 0.00
11387 20240 Aprendizaje y desarrollo de la motricidad en la educación primaria 0.00
11387 20240 Aprendizaje y desarrollo de la motricidad en la educación primaria 0.00
11387 20240 Aprendizaje y desarrollo de la motricidad en la educación primaria 0.00
11387 20240 Aprendizaje y desarrollo de la motricidad en la educación primaria 0.00
10235 25528 Desarrollo Psicomotor y Discapacidad 0.00
10213 26637 Medidas de Atención a la Diversidad para Personas con Altas Capacidades 0.00
10213 28248 Trabajo de Fin de Máster 0.00
2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 11
O05G120V01 G120301 Aprendizaxe e desenvolvemento da motricidade na educación primaria OB 83
O05G110V01 G110202 Educación: Desenvolvemento motor FB 53
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 11
P02M081V02 M081107 Desenvolvemento Psicomotor e Discapacidade OP 5
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 11
P02M081V02 M081107 Desenvolvemento Psicomotor e Discapacidade OP 10
O05G110V01 G110202 Educación: Desenvolvemento motor FB 45
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120301 Aprendizaxe e desenvolvemento da motricidade na educación primaria OB 30
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
O05G110V01 G110202 Educación: Desenvolvemento motor FB 83
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110202 Educación: Desenvolvemento motor FB 83
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
P02M081V02 M081107 Desenvolvemento Psicomotor e Discapacidade OP 5
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081107 Desenvolvemento Psicomotor e Discapacidade OP 5
O05M138V01 M138202 Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades OP 9
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110202 Educación: Desenvolvemento motor FB 81

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período Anual (2024/2025). Para concertar unha cita podes facelo fundamentalmente a través do correo electrónico ou dende a túa Secretaría Online.

    2023/2024

    Concepto e metodoloxías didácticas para estimular a creatividade na aula de Infantil.
    Un estudo sobre a percepción do profesorado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para o desenvolvemento da creatividade na etapa de Educación Infantil: 5 e 6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Implemento dun programa de intervención para fomentar a creatividade motriz a través da danza en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O PAPEL DA EDUCACIÓN NO ENTENDEMENTO E COOPERACIÓN INTERNACIONAL DOS POBOS - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Caracterizar espazos creativos na Educación Infantil: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Recursos Educativos para Estimular a Creatividade na Aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Perfís de lateralidade motora para a realización de movementos complexos en alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O USO DE METODOLOXÍAS CREATIVAS PARA O FOMENTO DA CREATIVIDADE NA AULA
    Un estudo co alumnado e o profesorado de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Identificación das Necesidades Motrices nun Neno con TDC, TDAH, Dificultades na Linguaxe Expresiva e Microdeleción 16p11.2 Mediante a Proba MABC-2 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    MEDIDAS DE APOIO E ADAPTACIÓNS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE ESPECIAL ATENCIÓN EDUCATIVA NA AVALIACIÓN PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE: NIVEL DE ARMONIZACIÓN ENTRE DIFERENTES COMUNIDADES AUTÓNOMAS ESPAÑOLAS - Traballo Fin de Máster RD ...
    Design Thinking como metodoloxía creativa na etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    UN LONGO CAMIÑO CARA Á INCLUSIÓN. ESTUDO DE CASO DE INCLUSÓN EDUCATIVA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Design Thinking: avaliación dun programa de intervención para mellorar a capacidades de resolución de problemas en persoas migrantes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2022/2023

    A DIVERSIDADE CREATIVA COMO RECURSO INCLUSIVO NA ESCOLA ¿Relaciónase a capacidade de facerse preguntas coa creatividade para resolver problemas cotíans en nenos de Educación primaria? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Avaliación da Competencia Motora en persoas con TEA e Proposta de Intervención (opción profesionalizante) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Avaliación obxectiva da creatividade infantil e correlación coa percepción docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creavitidade e diversidade cultural na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creatividade e xénero na etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da creatividade nun grupo de 5º e 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Evolución da creatividade na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Educación Asistida Con Animais En Dous Casos Prácticos Con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Hábitos de alimentación e rendemento académico en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Avaliación da creatividade en Educación Primaria mediante o test TCI - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento da competencia motora en educación infantil. Idade, xénero e número de irmáns. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creatividade motora, idade e xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Avaliación das habilidades motrices básicas en Educación Infantil mediante probas orientadas ao proceso e ao produto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Competencia motora no alumnado de educación primaria: relación con índices antropométricos e hábitos deportivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento do nivel de competencia motora nas aulas de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Ximnasia rítmica en idade escolar e a súa relación co desenvolvemento das habilidades motrices básicas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Metodoloxías activas vs pasivas e o seu impacto no desenvolvemento motor no alumnado de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Perfil motor en nenos con trastornos do neurodesenvolvemento - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Design Thinking no desenvolvemento da autonomía de persoas en risco de exclusión social - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Competencia motora e TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Competencia motriz obxectiva e percibida en adolescentes. Un enfoque de xénero. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    A creatividade na aula (estudo de caso) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    "Mindfulness" en educación: dentro e fora do aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A relación dos aspectos grafomotores e a aprendizaxe da escritura no segundo ciclo de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Actividade Física nas aulas de Educación Infantil e relación co nivel de Competencia Motora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre actividade física e competencia motora en nenos/as de 3 a 5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Prevalencia de sobrepeso e obesidade no alumnado de educación infantil e a súa relación cos hábitos de alimentación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Sobrepeso e obesidade en educación primaria. Revisión da literatura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A brecha de xénero en materias STEM - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Tradución e aplicación da Escala de Desenvolvemento Motor Peabody e proposta de intervención para un neno con atraso madurativo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O soño e a súa relación coa competencia motora no alumnado de educación infantil de 4 a 5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Investigación sobre o desenvolvemento da coordinación motora en nenos e nenas con síndrome de Down: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención para mellorar a destreza manual nun alumno diagnosticado con Trastorno do Espectro Autista. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Importancia da educación artística dende idades temperás: Aplicacións creativas nun aula de 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo comparativo do desenvolvemento da creatividade narrativa nos alumnos de Publicidade e RRPP - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Avaliación de creatividade motora en estudantes de primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Autonomía no alumnado de educación infantil: relacións coa destreza manual e as actitudes familiares. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Coincide a preferencia lateral na execución de habilidades manuais e deportivas? Un estudo no alumnado da Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creatividade motora e verbal en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Existen relacións entre o nivel de creatividade e o rendemento académico na etapa de educación primaria? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta didáctica: Educación con valores - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creatividade e altas capacidades. Avaliación mediante o Thinking Creatively with Sounds and Words. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Bullying homofóbico no contesto escolar: vivido por a poboación LGBT no Estado de São Paulo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Efectos da psicomotricidade na capacidade motriz en nenos con necesidades específicas de apoio educativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Avaliación da preferencia lateral nas habilidades motoras finas e grosas en suxeitos con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Implementación e avaliación dun programa para incrementar a creatividade motriz en alumnas e alumnos con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intelixencia emocional e aceptación social do alumnado de altas capacidades en comparación cos seus iguais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    Test dos Reflexos Primarios de Goddard. Adaptación para o uso no ámbito escolar de 3-6 anos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Avaliación da atención socio-emocional das aulas hospitalarias da comunidade autónoma de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Avaliación dun programa de intervención para a mellora da destreza manual e do ritmo nunha nena con dificultades de aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Diversidade cultural en educación infantil: proposta de intervención a través do xogo psicomotor - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Destreza manual no alumnado con NEAE. Estudo de casos: avaliación e intervención. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Enfermidade de Alzheimer: impacto no coidador/a principal informal - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A rítmica Dalcroze aplicada ao segundo ciclo de Educación Infantil: proposta didáctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Imaxe corporal e autoestima na xuventude. Relacións con xénero, idade, deporte e uso de redes sociais. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Funcionalidade educativa das aulas hospitalarias de galicia dende o punto de vista do profesorado - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estudo da transferencia entre autorregulación deportiva e académica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Evaluación da creatividade infantil a través do test thinking creatively with sounds and words. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención para a mellora da destreza manual en persoas con parálise cerebral - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención para a mellora da destreza manual nun caso con Síndrome de Dravet - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Intervención psicomotora para a mellora da competencia emocional no alumnado de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O coñecemento do medio natural na Educación Infantil: Saída pedagóxica ao Parque Natural do Xurés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rutinas motrices para a mellora da disposición na aula de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    A importancia da aprendizaxe cooperativa na educación infantil. Revisión da literatura sobre o tema - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Evaluación da creatividade motriz nun grupo de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da relación entre creatividade gráfica e narrativa en nenos e nenas de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creatividade en grupo. O seu papel na educación física de base. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mitos e trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta Educativa para a Mellora da Atención en Alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Relación entre o nivel de desenvolvemento motor e o aprendizaxe da escritura nun grupo de nenos e nenas de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre creatividade motriz e impulsividade en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Lateralidade e rendemento académico: Estudo da relación entre lateralidade, cálculo e velocidade lectora no alumnado de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de dous casos de alumnos con altas capacidades no contexto familiar, educativo e social - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estereotipos cara personas maiores: estudo comparativo en función da idade. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Actividade física asistida con animais. Proposta para a mellora da condición física en poboación con Necesidades Educativas Especiais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Coordinación en alumnos con discapacidade intelectual. Avaliación e proposta de mellora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Desorde do espectro autista e desenvolvemento motor: programa de intervención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Estudio evolutivo das Habilidades Motrices Básicas de Manexo de Móviles nun grupo de suxeitos dende infnatil a primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da relación entre indicadores da motricidade fina e grosa no alumnado de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O proceso de lateralidade en educación infantil. Un estudo con alumnado de 3 a 5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Música e emocións en educación infantil: un estudo do recoñecemento de emocións en alumnado de 3-6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Música en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para a mellora dos niveis de creatividade motriz en nenos de último curso de Educación Infantil mediante o empleo de obxectos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Trastornos do espectro autista e desenvolvemento motor: revisión sistemática da literatura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión de instrumentos para avaliar o desenvolvemento motor na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Explorando o interese do uso do test de Torrance para a súa aplicación en nenos españois de 3-6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relación entre o desenvolvemento motor e o desenvolvemento emocional na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relaxación en nenos/as de educación infantil: unha revisión sistemática da literatura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención pscimotriz a través dos contos motores: unha experiencia en nenos/as de 6º de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para a mellora da coordinación segmentaria en nenos de 4-5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Ensinando aos escolares a salvar vidas. Avaliación da posibilidade de uso do DESA na etapa de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007