María Purificación García Cajide
Adscrito
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 81 |
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 81 |
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 108 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 108 |
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 81 |
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 81 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 84 |
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 84 |
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 56 |
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 84 |
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 56 |
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 84 |
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 84 |
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 84 |
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 84 |
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 56 |
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 84 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110202 | Educación: Desenvolvemento motor | FB | 84 |
V51G120V01 | G120955 | Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas | OP | 56 |
Traballos dirixidos
2022/2023
A importancia do aprendizaxe do concepto dereita-esquerda en nenos de 5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Alumnado con dislexia na aula. Proposta de intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O sesgo de xénero no diagnóstico do Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
As Intelixencias Múltiples no aula de Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
o autismo e os problemas de comunicación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mindfulness como ferramenta educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
A atención no espectro autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O coñecemento das emocións e a súa exteriorización a través do debuxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia da musicoterapia e danzaterapia a nivel académico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Os contos motores en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia das funcións executivas e da atención no aprendizaxe escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
A importancia da psicomotricidade en Educación Infantil a través dos contos motores. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A psicomotricidade en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
A importancia da psicomotricidade en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia psicomotricidade na educación infantil: o desenvolvemento da predominancia lateral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
A importancia da psicomotricidade na aprendizaxe da lectoescritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Psicomotricidade na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención psicomotriz en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Estudo das alteracións gráficas na aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O esquema corporal e o seu debuxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O esquema corporal: imaxe de si mesmo e o seu debuxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A influencia da lateralidade no proceso de aprendizaxe do neno - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Educación Psicomotriz en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A representación do esquema corporal: investigación en alumnado de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
A psicomotricidade no proceso de aprendizaxe. Trastornos psicomotores - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O esquema corporal: imaxe de si mesmo e o seu debuxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O esquema corporal: imaxe de si mesmo e o seu debuxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O esquema corporal: imaxe de si mesmo e o seu debuxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lateralidade e a súa influencia nos procesos de aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007