2022/2023
O uso das regletas de Cuisenaire no primeiro ciclo de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso de GeoGebra para la enseñanza y el aprendizaje de la geometría - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un estudo sobre o uso de recursos na ensinanza e aprendizaxe das fraccións - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As matemáticas da vida diaria: un estudo de caso na asociación Down Vigo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción do profesorado sobre o seu coñecemento e formación en discalculia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
Discalculia: un trastorno olvidado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación das matemáticas a vida cotiá. Unha metodoloxía educativa en 2º de ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proxecto educativo interdisciplinario: Creación de miniempresas escolares. Proposta desde a perspectiva das Matemáticas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Evolución do gusto polas matemáticas en función da idade e a diferenza de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo dos efectos do uso do programa GeoGebra no proceso de ensinanza e aprendizaxe para a materia de Matemáticas Orientadas ás Ensinanzas Académicas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Deseño de actividades didácticas de Matemáticas para Formación Profesional básica utilizando Geogebra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A casa do 100 e os policubos como recursos para a aprendizaxe dos números - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe funcional en matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A manipulación para a aprendizaxe das matemáticas: suma e resta con levadas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Actividades manipulativas e lúdicas para traballar as fraccións en 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cálculo mental: estratexias e recursos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Educación Transversal: Xeometría e Educación Física. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo e análise da metodoloxía: contextos de aprendizaxe en matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento do cálculo mental en 1º de Educación Primaria a través do método ABN - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O emprego do teatro de guiñol como metodoloxía no ensino da xeometría en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Matemáticas en Educación Primaria. A percepción do alumnado según diferentes metodoloxías. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise de resultados do método ABN en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As magnitudes de medida a través do traballo por rincóns e conxunto en 2º ciclo de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Matemáticas e inclusión nunha aula de educación primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Enfoque visual na ensinanza-aprendizaxe das matemáticas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Xeometría e arte en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Talleres matemáticos en Educación Infantil: xeometría chá e conteo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Transición entre Educación Infantil e Educación Primaria: matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa en Educación: composición e descomposición como estratexias de cálculo mental para a suma e resta a través de xogos e actividades deportivas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación dos bloques duplo na aprendizaxe das matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Composición, descomposición e suma en Educación Infantil segundo o Método ABN - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conceptos prenuméricos e numeración na asemblea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
A música e as matemáticas na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Math e-learning: Lóxica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Math e - learning - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Math e-learning:Grafos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007