2023/2024
A instalación artística como recurso para a estimulación sensorial do alumnado con parálise cerebral. Programa de intervención en educación inclusiva. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Trazando camiños na oscuridade: proposta de intervención educativa para un alumno con Síndrome de Wolfram en 4º curso de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre as metodoloxías do proceso de ensinanza-aprendizaxe e a motivación do
alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión sistemática sobre a atención á diversidade dende unha perspectiva inclusiva en alumnado con discapacidade intelectual en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A INCLUSIÓN DE ALUMNOS CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS NA FORMACIÓN PROFESIONAL - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise de estudo de caso para o desenvolvemento dun plan de intervención para favorecer a mellora da conduta e a inclusión na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Os xogos executivos" Unha proposta de intervención para un aula pouco integrada - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Adestramento no razoamento lóxico-matemático en aulas mixtas de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estilo de vida saudable e intelixencia emocional en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora da convivencia na aula a través da disciplina positiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Asamblea como ferramenta de inclusión de alumno TEA nunha aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Emocións en crecemento: Programa de intervención para o desenvolvemento e fortalecemento da Intelixencia Emocional en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención en Intelixencia Emocional no alumnado de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
EMPREGO DA METODOLOXÍA LAPBOOK CUN ALUMNO TEA NA MATERIA DE FOL - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Adestramento en habilidades da comunicación lingüística en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Dixitalización na Formación Profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Abordando a diversidade na formación profesional: Análise e avaliación do plan de atención á diversidade do IES A Guía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A importancia da educación sexual na adolescencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de metodoloxía basada en Escape Room para mellorar a motivación na FP de Emerxencias Sanitarias - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Percepción docente sobre a situación educativa do alumnado xitano - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O emprego da aprendizaxe corporativa nos centros educativos de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa Espertar: Educación Psicosexual dirixido a un adolescente TEA con condutas psicosexuais negativas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2024/2025
As aulas multigrado dende a perspectiva do profesorado das familias e das administracións: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2022/2023
Procesos e estratexias de aprendizaxe a través do xogo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Sobreexposición tecnolóxica e os seus efectos na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TEA e literatura: Potenciar o desenvolvemento cognitivo, social e intelectual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Adestramento das habilidades sociais no alumnado de 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A interrelación entre o clima escolar, a autoestima e a satisfacción coa imaxecorporal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Revisión bibliográfica sobre frecuencia e prevalencia das patoloxías en nenos e nenas estranxeiros adoptados en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión de programas de intervención lectora en alumnado con dificultades específicas de aprendizaxe da lectura na etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención educativa cun alumno xordocego na sala de estimulación multisensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de Unidade Didáctica para FOL mediante a metodoloxía Aprendizaxe Servizo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Metodoloxías Activas en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Metodoloxías inclusivas en aulas hospitalarias - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Nivel de capacitación profesional específica do profesorado na atención ao alumnado con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os efetos positivos e negativos do uso das TIC en nenos/as con TDAH ou problemas atencionais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Principios metodolóxicos levados a cabo nos Centros de Educación Infantil e Primaria na Comunidade Autónoma de Galicia en relación cos estudantes con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de habilidades sociais para adolescentes con necesidades educativas especiais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Experimentación e intervención de los prerrequisitos en un aula de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Influencia da sobreprotección familiar no desenvolvemento infantil: Revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TEA e literatura: Potenciar o desenvolvemento cognitivo, social e intelectual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise das repercusións da dislexia nas competencias socioemocionais do alumnado. Revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Barreiras no proceso de ensino-aprendizaxe para o alumnado de educación secundaria coa Síndrome de Down - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Atención á diversidade e educación inclusiva en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Contos por e para a discapacidade, a diversidade e a inclusión. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A teoria da mente nas relacións sociais do alumnado de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia Emocional e Rendemento Académico no terceiro curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a redución e prevención da ansiedade escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O nivel emocional a través da autoconciencia e da autorregulación das emocións negativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Intervención educativa baseada no programa 'mindkinder' dirixida a un alumno con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención educativa cun neno de catro anos cun tdah e trastorno da linguaxe. proposta para as dificultades lingüísticas e comunicativas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do nivel de comprensión lectora do alumnado con TDAH en 5° de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise lexislativa da FP e o novo cambio educativo LOMLOE: visión do corpo docente. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A influencia do Programa PESPACE de estimulación multisensorial en alumnado con Parálise Cerebral. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A aprendizaxe na formación profesional dende a perspectiva do alumnado. Unha aplicación do modelo 3P - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Violencia nas relacións de parella nos estudantes de formación profesional do IES Montecelo-Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito da Formación Profesional Actual. Revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da técnica experimental para o desenvolvemento dun plan de intervención emocional medible mediante o debuxo de dúas figuras humanas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación de proposta pedagóxica de TDAH en alumnado con Síndrome de Abstinencia Neonatal. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estimulación temperá: visión preventiva dende a docencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educación emocional en tempos de COVID-19 en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Análise da representación das mulleres nos libros de FOL a través da revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Motivación e itinerario educativo en alumnado de Formación Profesional: a relación entre a elección de título e o mercado laboral local. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa combyvencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O desenvolvemento comunicativo e lingüístico a través do Programa Pictocuentos baseado no uso de pictogramas en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Introdución de Color ADD cunha nena con discapacidade visual en Educación Infantil" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dos prerrequisitos lectores nunha aula de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do desenvolvemento madurativo e emocional de nenos e nenas de 5 e 6 anos a través do debuxo infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comunicación Bimodal no proceso de ensino - aprendizaxe das cores. Estudo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión do uso da lectura fácil nos protocolos para a atención á diversidade da educación primaria en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Rutinas de pensamento nun neno con Síndrome de Asperxer. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de disciplina positiva para mellorar a convivencia na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Proceso sucesivo edislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aproximación a unha programación didáctica cun enfoque comunicativo a través dun proxecto de aula alternativo: L'Immeuble - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de intervención para a adquisición do inglés en estudantes con dislexia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programas de adaptación lingüística para alumnado inmigrante de fala non española - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
"Trastornos do espectro autista na aulas de educación primaria en Pontevedra: Proposta de intervención." - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Abordar a titoría en sexto curso de Educación Infantil, co enfoque da Terapia Familiar centrado en solucións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Hábitos relacionados co sono e a súa influencia no desenvolvemento infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007