Martina Ares Ferreirós

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 15
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 13
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 13
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 0.0
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 10
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 47
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 30
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105.00
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75.00
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105.00

Titorías presenciais concertadas

O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 1º Cuatrimestre (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

2020/2021

A influencia do Programa PESPACE de estimulación multisensorial en alumnado con Parálise Cerebral. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Violencia nas relacións de parella nos estudantes de formación profesional do IES Montecelo-Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Educación emocional en tempos de COVID-19 en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe na formación profesional dende a perspectiva do alumnado. Unha aplicación do modelo 3P - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da técnica experimental para o desenvolvemento dun plan de intervención emocional medible mediante o debuxo de dúas figuras humanas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación de proposta pedagóxica de TDAH en alumnado con Síndrome de Abstinencia Neonatal. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estimulación temperá: visión preventiva dende a docencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención educativa cun neno de catro anos cun tdah e trastorno da linguaxe. proposta para as dificultades lingüísticas e comunicativas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa baseada no programa 'mindkinder' dirixida a un alumno con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito da Formación Profesional Actual. Revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise do nivel de comprensión lectora do alumnado con TDAH en 5° de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise lexislativa da FP e o novo cambio educativo LOMLOE: visión do corpo docente. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2019/2020

Análise da representación das mulleres nos libros de FOL a través da revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de disciplina positiva para mellorar a convivencia na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento comunicativo e lingüístico a través do Programa Pictocuentos baseado no uso de pictogramas en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión do uso da lectura fácil nos protocolos para a atención á diversidade da educación primaria en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Rutinas de pensamento nun neno con Síndrome de Asperxer. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dos prerrequisitos lectores nunha aula de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do desenvolvemento madurativo e emocional de nenos e nenas de 5 e 6 anos a través do debuxo infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Motivación e itinerario educativo en alumnado de Formación Profesional: a relación entre a elección de título e o mercado laboral local. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comunicación Bimodal no proceso de ensino - aprendizaxe das cores. Estudo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa combyvencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
"Introdución de Color ADD cunha nena con discapacidade visual en Educación Infantil" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Proceso sucesivo edislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Trastornos do espectro autista na aulas de educación primaria en Pontevedra: Proposta de intervención." - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aproximación a unha programación didáctica cun enfoque comunicativo a través dun proxecto de aula alternativo: L'Immeuble - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Abordar a titoría en sexto curso de Educación Infantil, co enfoque da Terapia Familiar centrado en solucións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para a adquisición do inglés en estudantes con dislexia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programas de adaptación lingüística para alumnado inmigrante de fala non española - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Hábitos relacionados co sono e a súa influencia no desenvolvemento infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007