Miguel Ángel Yebra Ferro
Profesor/a asociado/a T3
Departamento
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 79 |
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 23 |
V02M066V01 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 23 |
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 53 |
V02M066V01 | M066205 | Investigación e Innovación na Educación Secundaria | OB | 15 |
V02M066V01 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 30 |
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 53 |
V02M066V01 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V02M066V01 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 71 |
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V02M066V01 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 71 |
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 53 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 53 |
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 71 |
V02M066V01 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 71 |
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 53 |
V02M066V01 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 53 |
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 71 |
V02M066V02 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V02M066V02 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
O05G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 53 |
O05G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 71 |
Traballos dirixidos
2022/2023
Desenvolvemento dun proxecto de investigación sobre o principio de Arquímedes. Concepcións alternativas e aprendizaxe adquirida - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
Ideas previas de Dinámica clásica no alumnado de 1° Bacharelato: As Leis de Newton. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Concepcións alternativas sobre a evolución en alumnado iberoamericano de educación secundaria e a súa permanencia. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Alfabetización científica no alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proxecto de investigación científica en educación primaria. Por que caen as follas no outono? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aumenta de forma positiva a valoración dos traballos de indagación científica nos estudantes que participan por segundo e terceiro ano consecutivo? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo das ideas previas sobre a célula nun grupo de alumnos de cuarto da ESO. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A actitude cara a ciencia do alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Coas mans na terra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Concepcións alternativas sobre a enerxía e os estados da materia no alumnado de sexto curso de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño e aplicación dunha unidade didáctica sobre as reaccións químicas de xeito telemático a través da plataforma Edmodo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Investigación sobre factores que inflúen na xerminación con alumnado de 5º de Educación Primaria. Análise de concepcións alternativas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Deseño e implementación dunha unidade didáctica sobre os cambios químicos nun contexto de educación secundaria para adultos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2017/2018
Diferenzas no aprendizaxe de conceptos de física e química de 3º de ESO entre alumnado de centro rural e urbano. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
o coñecemento das máquinas e artefactos en alumnos de terceiro de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A influencia da experimentación nas concepcións alternativas sobre cambios de estados e ciclo da augaLa influencia de la experimentación en las concepciones alternativas sobre cambios de estado y ciclo del agua de alumnos de 6 curso de educación pri...
2016/2017
Unha experiencia didáctica baseada no aprendizaxe por proxectos de indagación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2015/2016
Ciencia en educación infantil. Desenvolvendo unha actitude científica cara ao coñecemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Metodoloxía por proxectos na aula de educación infantil no ámbbito das ciencias naturais (as aves) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Investigamos a pataca os nenos e nenas de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007