Pablo Cabanelas Lorenzo

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V03 M101202 Márketing Internacional OB 9
V06M101V03 M101104 Xestión das Operacións Internacionais OB 4
V06M101V03 M101107 Dirección Internacional da Empresa OB 45
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 65
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6
V06M101V02 M101209 Prácticas Externas OB 0.0
V06M101V03 M101207 Practicum OB 0.0
V06M101V03 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 2
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V03 M101202 Márketing Internacional OB 9
V06M101V03 M101104 Xestión das Operacións Internacionais OB 4
V06M101V03 M101207 Practicum OB 0.0
V06M101V03 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 65
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6
V06M101V03 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 45
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 10
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V02 M101207 Practicum OB 0.0
V06M101V02 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 43
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V02 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 8.00
V06M101V01 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 6.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 41
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 35.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 3.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 49.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 0.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 0.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 71.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 6.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 68.00
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 15.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 12.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 72.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 56.00
V03M122V01 M122209 Traballo de Fin de Máster OB 0.00
306011V01 306011625 Investigación de mercados OP 0.00
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 12.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
V02M123V01 M123115 Marketing das Bio-Industrias e Xestión Comercial OP 0.00

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período Anual (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2020/2021

    O burnout - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O mercado de "carne" vexetal e a súa expansión mundial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Axenda 2030 da ONU. ODS 6: "Auga limpa e saneamento" en Nixeria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O uso das redes sociais como ferramenta de marketing para empresas de influencers - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de internacionalización dunha empresa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da fidelización do turismo mediante as redes sociais. Caso Camping Illas Cíes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Redes sociais e competitividade empresarial no sector da hostalería durante a Covid-19 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comercio internacional entre España e Marrocos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de internacionalización cara Xapón dunha empresa vinícola: Adegas Terrae - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A ACUICULTURA OFFSHORE NA UNIÓN EUROPEA Especial atención á interacción coas demais actividades económicas realizadas no mar - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    O mundo do pescado nos Estados Unidos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Golfo Pérsico como oportunidade: análise do potencial para as empresas españolas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Influencia do marketing no sector “vida saludable” a través das redes sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de internacionalización da empresa Zim Color a Arxentina: estratexias a considerar - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proxecto de internacionalización da lura a Corea do Sur - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Internacionalización de Alserco Galicia S.L. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Introducción de productos do mar conxelados no mercado ruso nun contexto de veto ás importacións dende a Unión Europea - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias do marketing dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Adopción e difusión de novas tecnoloxías no sector confección moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os modelos do comercio internacional de dous veciños: Arxentina e Chile - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias de marketing internacional en empresas agrícolas ecolóxicas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Oportunidades de mercado nas Enerxías Renovables: A India - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Internacionalización da empresa TOUS - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Consecuencias do Brexit: que pasará coas empresas españolas? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Exportación de soia arxentina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A economía circular: oportunidades e retos en Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias de marketing: os "Lead User" como fonte de co-creación nunha contorna de innovación aberta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing dixital en redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de mercadotecnia internacional: introdución do programa TRAINING de Bureau Veritas en Colombia e na rexión andina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    ORPAGU: historia dunha evolución - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    Plan de internacionalización de Artesanías de Colombia: identificación dun socio potencial en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Community Manager e a nova comunicación empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O mercado da cervexa artesanal en EEUU - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O mercado de viño en Canadá: recomendacións para un exportador español - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A viaxe dos nosos datos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As empresas e as redes sociais
    - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Exportación española a Xapón: oportunidades e acceso ao complexo mercado nipón - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Oportunidades de mercado para os aceites de oliva virxe extra DOP Priego de Córdoba en Alemaña. Caso de estudo: Almazaras da Subbética - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Marketing de Micro-Influercers: O poder do e-WOM - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    A co-creación como estratexia de marketing: Propostas para canalizar a relación cliente empresa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    "Social Selling: desenvolvemento das relacións e xeración de novas oportunidades de negocio" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de internacionalización de Sociedad Textil Lonia S.A.: CH Carolina Herrera no Canadá. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Estratexias de internacionalización para os pequenos produtores de cacao fino de aroma da provincia do El Oro-Ecuador, no marco do acordo comercial entre o Ecuador e a Unión Europea - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Coopetir: O xogo de colaborar co teu competidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Exportar metal para empresas de automoción en Marrocos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de Internacionalización de Pesciro S.L.U. en China - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As redes sociais e a diferenciación na relación co cliente mediante as novas tecnoloxías no sector turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento dunha cadea de calzados de venda polo miúdo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Importación de mel cubana - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Destino Kaluga: transfert da produción no sector automobilístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Sector pesquero: búsqueda e análise de países para a exportación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2014/2015

    ¿Cómo inflúe a mercadotecnia e a publicidade no comportamento do consumidor? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel das redes sociais na mellora da competitividade comercial da empresa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Internacionalización de Mercadona - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A XESTIÓN DAS RELACIÓNS CÓS CLIENTES. Unha aproximación ó marketing relacional de Thermomix - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A xestión dos clientes en la empresa para conseguir a lealdade. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007