Rubén Domínguez Domínguez

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 30
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 90
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 75
P02G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 60
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 30
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 105
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 53
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 105
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 75
P02G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 90
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 75
P02G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 105
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110104 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos FB 105
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB 45
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 23

    Titorías presenciais horario fixo

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:

    Día da semana
    Mércores
    Rango de horas
    11:00 - 15:00
    Lugar
    Despacho 113, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2023/2024)
    Día da semana
    Mércores
    Rango de horas
    12:00 - 14:00
    Lugar
    Despacho 113, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
    Cuadrimestre
    2º Cuatrimestre (2023/2024)
    Día da semana
    Xoves
    Rango de horas
    09:00 - 10:00
    Lugar
    Despacho 113, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
    Cuadrimestre
    2º Cuatrimestre (2023/2024)
    Día da semana
    Xoves
    Rango de horas
    14:00 - 15:00
    Lugar
    Despacho 113, Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
    Cuadrimestre
    2º Cuatrimestre (2023/2024)

    2022/2023

    Indagación e Traballo das Emocións a través do Debuxo Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia dos factores psicolóxicos tras unha lesión de Ligamento Cruzado Anterior. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    nenos e nenas altamente sensibles : intervención na aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O debuxo infantil dende unha visión creativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión bibliográfica sobre a motivación e o aprendizaxe a través do xogo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os contos como recurso para tratar os medos máis comúns en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención empregando o xogo como estratexia para mellorar as habilidades sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa De Intervención Para O Desenvolvemento Da Grafomotricidad No Alumnado De Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A autorregulación emocional na etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia dos estilos parentales e as relacións sociais na conduta emocional infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As variables e estratexias psicolóxicas influentes no tiro libre en Baloncesto: Revisión bibliográfica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As rimas con movemento unha intervención técnica en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Revisión bibliográfica sobre o coñecemento dos trastornos TEA e TDAH na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia da música nas emocións e na concentración do alumnado de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia da pandemia no desenvolvemento da linguaxe en E.I. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia do contacto animal no desenvolvemento sociemocional e cognitivo: A aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O debuxo en Educación Infantil como medio de detección mediante test proxectivos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A metodoloxía lúdica como ferramenta de ensinanza. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de intervención técnica a partir da Intelixencia Emocinal nun aula de 4-5 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Cómo afecta a Educación Física no desenvolvemento da lectoescritura na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Determinantes que condicionan a motivación cara o aprendizaxe. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Como afectan as Novas Tecnoloxías ao desenvolvemento evolutivo dos nenos e nenas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A socialización e o xogo en Educación Infantil: Cambiaron a raíz do confinamento en España pola COVID-19? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación emocional e COVID-19. Percepción desde o punto de vista do profesorado. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Empatía a través do conto na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Sobreprotección na infancia: o papel da familia no desenvolvemento emocional e na adquisición de autonomía. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TDAH: programa de intervención nun aula de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión bibliográfica sobre o abandono deportivo na adolescencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O concepto de morte e o proceso de loito na infancia: cómo abordar esta temática na Educación Infantil. Análise bibliográfica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Análise da motivación e comparación de resultados, durante a tempada e período de confinamento, nun equipo de fútbol feminino. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento socioemocional no alumnado de Educación Infantil pertencente a familias en risco de exclusión social dende unha perspectiva docente. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O conto como ferramenta para o desenvolvemento emocional na educación infantil. Análise bibliográfica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O liderado deportivo no mundo do fútbol. Un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O alumnado de centros de atención de día na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os coñecementos acerca do abuso sexual infantil do profesorado de educación infantil e primaria de centros de Galiza. Un estudo experimental - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia de factores psicolóxicos en atletos elitos de modalidades colectivas e individuais despois de sufrir unha lesión e posibles diferenzas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    E-SPORTS: Definición, Tipoloxía, Preparación física, e Variables psicolóxicas que afectan ao rendemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relevancia do entorno rural ou urbán nos hábitos de saúde física en Educcación Primaria, revisión bibliográfica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Cooperando cara a unha aula inclusiva. Intervención en 2º de E.P. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo dende unha observación externa da influencia do liderazgo dun docente na aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción das familias sobre a seguridade infantil no medio acuático - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Análise dunha intervención didáctica interactiva coa contorna natural - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007