Sandra Teresa Álvarez Ledo
Adscrito
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 54 |
V51G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 81 |
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 81 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 54 |
V51G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 54 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 81 |
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 54 |
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 81 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 54 |
V51G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 54 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 84 |
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 56 |
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 28 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 56 |
V51G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 84 |
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 56 |
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 56 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 56 |
V51G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 24 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 56 |
V51G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 56 |
V51G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 84 |
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 24 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 84 |
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 56 |
V51G110V01 | G110906 | Obradoiro de creatividade artística | OP | 56 |
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 56 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 56 |
V51G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110906 | Obradoiro de creatividade artística | OP | 56.00 |
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 56.00 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 56.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 56.00 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110406 | Idioma estranxeiro I: Inglés | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110906 | Obradoiro de creatividade artística | OP | 56.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120506 | Didáctica da lingua e literatura: Español | OB | 56.00 |
V51G120V01 | G120507 | Lingua inglesa e a súa didáctica | OB | 56.00 |
V51G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110501 | Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 56.00 |
V51G110V01 | G110906 | Obradoiro de creatividade artística | OP | 56.00 |
Traballos dirixidos
2022/2023
Educar en valores a través do cómic: Ari cazador de dragones - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prelectura: Abezoo como instrumento de iniciación á lectura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Adaptacións de un clásico a un conto: Aladino y la lámpara maravillosa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
O papel da Literatura Infantil e Xuvenil no acoso escolar: "Memoria" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise literaria dun conto para nenos de Gómez da Serna - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento da competencia léxica en lingua de signos: Intervención educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aproximación á poesía de Gloria Fuertes: análise dunha escolma de poemas con protagonista animal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
A biblioteca de aula como ferramenta para introducir a literatura na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A logopedia como medio para desenvolver a comunicación oral no alumnado de E.P con discapacidade auditiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os anxos como personaxe en Rastro de Dios, de Montserrat del Amo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Gustos lectores dos discentes de 1º de Primaria: tendencias xerais e preferencias singulares. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Literatura infantil e educación en valores: a tolerancia no conto "Elmer". - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Literatura infantil e emocións: diseño dunha proposta metodolóxica basada no aprendizaxe por proxectos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Unha aproximación a Gloria Fuertes: Análise do pequeno camelo coxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Traballando a prelectura en educación infantil: análise de Cocodrilo, un conto da colección De la cuna a la luna. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os clubs de lectura coma método de integración social - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os contos como recursos clave na educación medioambiental - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Gloria Fuertes. Taller para a etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise literario: La dragoncita de escamas rosadas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise comparativa de dos versións literarias de Cenicienta: de Perrault a Roald Dahl - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O personaxe da Bruxa Aburrida de Enric Larreula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O personaxe do can en algúns nenos, tres cans e máis cousas de Juan Farias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación en valores a través de Antoniorrobles - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Achegamento ao bullying na literatura infantil e xuvenil: Análise da Terra de ninguén, unha historia de Montserrat do Amo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Cincerela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Adaptacións literarias: reflexión en torno ó fenómenodas reescrituras literarias a través do análise dunha versión de O parruliño feo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Estudo sobre os clásicos adaptados: o conde Lucanor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os poemas infantís de Gloria Fuertes nas aulas de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise comparativa de dúas versións da Fermosa Adormecida - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Antoniorrobles: análise de antropónimos e topónimos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Valores na literatura infantil e xuvenil. Ana Mª Matute - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
A morte en educación infantil a través do conto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Elena Fortún a través do seu personaxe Estrela Celia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os valores en historia dunha gaivota e do gato que lle ensinou a voar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Unha perspectiva diferente. Relixión, respeto e memorización na Escola Nacional Católica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2013/2014
"Contaxiando a lectura": O mestre como mediador no proceso lector - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007