2022/2023
Proposta de intervención para a mellora da composición escrita dunha estudante con Síndrome de Prader-Willi - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre os determinantes de elección de carreira e as expectativas de desenvolvemento persoal e presión social de estudantes de maxisterio. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relacións entre a Regulación Emocional e Rendemento Académico no alumnado de Educación Infantil, Primaria e Secundaria: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión da investigación sobre escritura publicada en revistas especializadas do JCR no período 2022-2023 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Procesos y rendimiento en lectura y escritura del alumnado de 3º y 4º curso de la ESO de un Colegio Plurilingüe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os possible selves e a aprendizaxe de inglés como lingua estranxeira no alumnado dun centro público de Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A Motivación e Atención á Diversidade do Alumnado da Escola Oficial de Idiomas: un Estudo Preliminar a Través da Teoría dos Possible Selves - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Uso da técnica da facilitación da planificación en matemáticas en 5º Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño de intervención inclusiva para un alumno con trastorno do espectro autista de 2º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención na regulación emocional dun neno con Trastorno do Espectro Autista de 3º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Implementación do modelo de resposta á intervención (RtI) na lectura nun caso de TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
Proposta de intervención en conciencia fonolóxica para un neno TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención na atención conxunta para un caso TEA de 4º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para un caso con Trastorno do Espectro Autista (Asperger) en comprensión lectora e regulación emocional. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta dunha intervención conductual nun caso de trastorno espectro autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do nivel de autoestima nunha aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Habilidades de preescritura na educación infantil. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Dificultades de aprendizaxe na escritura. Implementación do Modelo de Resposta á Intervención (RtI). - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Dificultades en la composición escrita de los niños/as con trastorno de atención e hiperactividad. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Posible eu presente, pasado e futuro e estratexias de regulación do alumnado de Escola Oficial de Idiomas en función do nivel lingüístico e o sexo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Formación do profesorado de Educación Infantil para a intervención do alumnado con Trastorno do Espectro Autista. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
As dificultades de escritura e a súa presenza no alumnado con trastorno de déficit de atención e hiperactividade. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A motivación instrumental para o aprendizaxe dunha lingua estranxeira no alumnado de dúas Escolas Oficiais de Idiomas de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención para alumnado con retraso na linguaxe. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Discapacidade intelectual e escritura. Unha revisión teórica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Efectos dos programas cognitivos no desenvolvemento de habilidades adaptativas en alumnos con discapacidade intelectual na educación primaria. Revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Enriquecemento do procreso de escritura nun caso de Educación Infantil con Altas Capacidades Intelectuais. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención en autodirección nun posible caso de Trastorno Específico da Aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para a mellora do autocontrol nun caso TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño dun programa de intervención para mellorar a comunicación nun neno con encefalopatía. Estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención de dificultades de lectura-escritura. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre expectativas académicas e rendemento en estudantes universitarios de primeiro ano - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión lectora en alumnos de 1º a 6º de Educación Primaria. Análise nun centro educativo da provincia de Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Disciplina positiva na primeira infancia. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A formación do profesorado de Educación Infantil no tratamento educativo do alumnado con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Discapacidade intelectual e mellora cognitiva matemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión lectora en alumnado de educación secundaria con TDAH. Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Integración social ao contexto universitario de estudantes de primeiro ano segundo a súa experiencia familiar na educación superior. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Motivos intrínsecos na elección de carreira y expectativas académicas de estudantes universitarios de primeiro ano. Un estudo correlacional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Procesos cognitivos básicos e lectura en educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de intervención nun caso de dificultades específicas de aprendizaxe en escritura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa metacognitivo de mellora da expresión escrita en inglés - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta docente construtivista fronte ao modelo educativo tradicional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre os motivos extrínsecos de elección de carreira e as expectativas dos estudiantes de primeiro ano. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención no ámbito matemático para un alumno con Parálise Cerebral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención en comprensión lectora técnica de verbalización autorreflexiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención específica para unha alumna con dificultades de aprendizaxe en lectoescritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pedagoxía Waldorf en Educación Infantil. Revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A composición escrita, as habilidades metacognitivas e a teoría PASS. Unha proposta de intervención didáctica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa en educación secundaria. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias Cognitivas en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Expectativas, integración social e variables cognitivas en estudantes universitarios de primeira xeración - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención na alfabetización nun caso de parálise cerebral - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Habilidades prelectoras en 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Memoria de Traballo e Atención. Proposta de intervención nun caso de Dificultades de Aprendizaxe na escritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Lectoescritura nun caso do Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Identificación das emocións en educación infantil. Un estudo descriptivo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A motivación cara o inglés: estudo de campo nun centro público de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Risco de dificultade lectora en 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Altas capacidades en Educación Infantil? Un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Relación entre a función executiva, as estratexias de comprensión lectora en castelán e a comprensión lectora en inglés en estudantes de terceiro da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relacións entre expectativas, integración social e rendemento académico en estudantes de primeiro curso da Universidade de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora da comprensión lectora en alumnado de 4º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Prevención das dificultades de aprendizaxe en numeración e conteo en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención das dificultades na aprendizaxe das operacións lóxicas en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención das dificultades na aprendizaxe do sistema numérico en nenos e nenas de 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de actuación preventiva en nenos e nenas de 6º de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intevención na lectura: un caso con Síndrome de Down - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de prevención na comprensión do sistema numérico para un grupo de estudantes de primeiro de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Operacións en terceiro de Educación Primaria. Proposta de prevención/intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Expectativas académicas, planificación e conciencia metacognitiva nos estudantes universitarios de primeiro curso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas e planificación en estudantes do primeiro curso do grao de Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión lectora en inglés: un estudo correlacional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión lectora, función executiva e estratexias de comprensión. Estudo da relación entre as variables en estudantes da ESO. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
Estudo de caso de comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudio de caso: trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As emocións dun alumno con Trastorno do Espectro Autista a través da musicoterapia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión de estudos sobre a intervención metacognición en estudantes universitarios de primer ano - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Perfis diferenciais de estudiantado en base a sua elección de continuación deestudos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a calidade do sono e o rendemento académico en estudantes de F.P - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas e planificación en estudantes do primeiro curso do grao de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Integración social e expectativas académicas en estudantes universitarios de primeiro ano. Un estudo predictivo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención en lectura nun estudiante diagnosticado con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención en lectura nunha estudante con síndrome de Down - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Coñecemento fonolóxico en nenos e nenas de 6º de educación infantil. Un estudo comparativo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en matemáticas en 1º EP. Estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Preditores do rendemento matemático en cuarto de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Intervención musical nun caso con síndrome de Williams - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Propuesta de intervención en un caso con desorden congénito de glicosilación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Estudo dun caso de atraso global no desenvolvemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo dun caso de Trastorno Específico de Aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007