2022/2023
Proposta de intervención educativa nun caso de Dislexia en Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención en escritura para un alumno TDAH en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno do Espectro Autista e do desenvolvemento das habilidades sociais: Un estudo do caso e proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo de caso: Alumno TEA grao 2 con dificultades comunicativas e de interacción social en Educación Primaria social en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Contribución das habilidades cognitivas e matemáticas na resolución de problemas matemáticos en 1º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O modelo de resposta á intervención (RtI) e a mellora do rendemento lector: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise dos coñecementos do profesorado sobre o TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención para o desenvolvemento das habilidades sociais nun caso con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A influencia do estatus socioeconómico no rendemento lector - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo de caso. A pragmática nun alumno de Educación Primaria con TEA grao 2 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Análise da Eficacia da Intervención Mediada por Pares e da Multidisciplinar na Interación Social do Alumnado con TEA na Etapa de Educación Infantil: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da Eficacia da Terapia Cognitivo Comportamental en Mutismo Selectivo: unha Revisión Sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento das habilidades matemáticas temperás no Síndrome de Smith-Magenis: estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Síndrome de Williams-Beuren con Discapacidade Intelectual Leve e desenvolvemento de habilidades matemáticas: estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Sturge-Weber e o desenvolvemento das habilidades sociais: un estudo de caso e proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A ansiedade e o baixo rendemento matemático: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O funcionamiento executivo e a composición escrita no alumnado de Educación Secundaria Obligatoria con TDAH: revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O papel da flexibilidade cognitiva no rendemento matemático: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desorde Evolutivo da Linguaxe (DLD): un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Análise da provisión dos servizos dos apoyos para o alumnado con Trastorno do Espectro Autista nos centros educativos derivados pola infección da COVID-19. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A comorbilidade no autismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Perspectiva docente sobre a inclusión do alumnado con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Funcionamento executivo en estudiantes con altas capacidades:unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo de caso para un alumno con Trastorno Espectro Autista con indicios de comorbilidad en Discapacidade Intelectual na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Discapacidade intelectual e comunicación nun alumno con aciduria glutárica tipo II: un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TEA: Programa de Intervención Educativa nun estudo de caso único para o fomento dun sistema alternativo de comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Protocolo de Atención Temperá para detectar alteracións de Agudeza Visual en alumnas y alumnos de 2 a 3 años - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O fomento da linguaxe oral mediante PECS en Educación Infantil: Revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Perfil executivo no alumnado de Educación Infantil con dificultades en lectura. Revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Estudo de caso de síndrome de Down para habilidades sociais en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Habilidades sociais e autismo: estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Habilidades socioemocionais no síndrome de Down: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Efectividade da comunicación social en persoas con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Efectividade da comunicación social en persoas con Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Controversia en torno ao TDAH na infancia e na adolescencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Nivel de Formación Profesional para a Atención a Persoas con Trastorno do Espectro do Autismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Predictores da aritmética en alumnos de 3º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Sistemas hápticos de recoñecemento de expresións faciais e emocións básicas para persoas con discapacidade visual: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión sistemática: Beneficios dos Sistemas Aumentativos e Alternativos de Comunicación (SAAC) en persoas con parálise cerebral (PC) en idade escolar. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión sistemática de estudos empíricos acerca da relación das habilidades cognitivas e adaptativas para as habilidades matemáticas básicas en alumnos de 6 a 14 anos con síndrome de Down. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise e contribución das habilidades de dominio xeral, específicas e socio-afectivas ao rendemento aritmético en 3º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervencións no ámbito das habilidades socioemocionais en aulumnado de Educación Infantil con Trastorno do Espectro Autista: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Efectividade do Modelo Denver de atención temperá na dimensión de comunicación e linguaxe: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Avaliación da eficacia dun programa de educación emocional con alumnado de etnia xitana - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da ansiedade en docentes e familiares de persoas con trastorno do espectro autista. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudio correlacional entre memoria de traballo e vocabulario receptivo en alumnado oínte e hipoacúsico neurosensorial - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O Patriarcado: a realidade das mulleres xitanas na provincia de Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Discapacidade Intelectual Leve e desenvolvemento de habilidades matemáticas temperás: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Dislexia e desenvolvemento de habilidades na lectoescritura: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno específico da linguaxe: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
«Análise da Escala da Integración Semántica en tres poboacións: alumnos con Autismo, con Síndrome de Down e normo-típicos» - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre as funcións executivas e a comprensión lectora no alumnado con TDAH na etapa de Educación Primaria: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención para o desenvolvemento das capacidades emocionales na aula de 5º Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención en habilidades sociais e comunicativas dun alumno con Trastorno do Espectro Autista nivel 1 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Programa de intervención sobre a intelixencia emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Discapacidade auditiva e inclusión: unha revisión sistemática en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Dificultades na aprendizaxe da aritmética: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Alumnos con TDAH e habilidades instrumentais: unha análise das habilidades subxacentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Trastorno do espectro autista e escritura: un estudio de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno do Espectro Autista e habilidades sociais: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a mellora da competencia comunicativa dun estudante de Educación Infantil con parálise cerebral - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A interacción social nun alumno con sospeita de TEA. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
IMOS EMOCIONARNOS. Deseño e aplicación dun programa de educación emocional nunha aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
CEFI e Rendemento Académico: Estudo correlacional en 6º de Educación Primaria en un entorno bilingüe. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Capacidades de dominio xeral e específico no rendemento aritmético e os seus precursores en 6º de educación intail - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aspectos socioafectivos e funcionamento cognitivo en comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
Eficacia do Sistema de Comunicación con Intercambio de Imaxes en alumnos de educación infantil con Trastorno do Espectro Autista: Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Variables relacionadas co rendemento matemático en 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
" A intelixecia emocional como ferramenta educativa" Programa de intervención para mellorar a percepción e a comprensión emocional en alumnado con NEAE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os prerrequisitos lectores e os procesos cognitivos como predictores das operacións matemáticas en Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo sobre as habilidades predictoras na comprensión lectora no 3º curso de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención en comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención nunha sospeita de TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Propuesta de intervención en un caso de dificultades de aprendizaje en matemáticas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Intervención sobre o retraso simple da linguaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención no deselvolvemento das capacidades emocionais no ámbito da Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de atención temperá para unha sospeita diagnóstica de TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para a mellora da comunicación nun neno con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Intervención para a mellora da comprensión de textos narrativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O funcionamento cognitivo e o rendemento en resolución de problemas matemáticos en nenos con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Dificultades de aprendizaxe na lectura. Programa de intervención da comprensión lectora: estratexias cognitivas e metacognitivas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007