Xose Constenla Vega

Profesor/a axudante doutor/a

Departamento

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120503 Didáctica das ciencias sociais OB 60
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 11
O05G110V01 G110601 Aprendizaxe das ciencias sociais OB 105
O02M066V04 M066220 Xeografía na Educación Secundaria OB 15
O02M066V04 M066218 Ciencias Sociais na Educación Secundaria II OB 13
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110601 Aprendizaxe das ciencias sociais OB 105
O05G120V01 G120503 Didáctica das ciencias sociais OB 120
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O02M066V04 M066220 Xeografía na Educación Secundaria OB 15
O02M066V04 M066218 Ciencias Sociais na Educación Secundaria II OB 13
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V04 M066218 Ciencias Sociais na Educación Secundaria II OB 13
O02M066V04 M066220 Xeografía na Educación Secundaria OB 15
O05G120V01 G120503 Didáctica das ciencias sociais OB 66
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G110V01 G110601 Aprendizaxe das ciencias sociais OB 105
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110601 Aprendizaxe das ciencias sociais OB 105
O05G120V01 G120503 Didáctica das ciencias sociais OB 84
O02M066V04 M066220 Xeografía na Educación Secundaria OB 15
O02M066V04 M066218 Ciencias Sociais na Educación Secundaria II OB 13
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V04 M066218 Ciencias Sociais na Educación Secundaria II OB 13
O02M066V04 M066219 Aprendizaxe e Ensinanza de Historia e Historia da Arte na Educación Secundaria OB 20
O05G110V01 G110601 Aprendizaxe das ciencias sociais OB 120
O05G120V01 G120503 Didáctica das ciencias sociais OB 105
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V04 M066219 Aprendizaxe e Ensinanza de Historia e Historia da Arte na Educación Secundaria OB 20
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110601 Aprendizaxe das ciencias sociais OB 120
O05G120V01 G120503 Didáctica das ciencias sociais OB 60
O02M066V05 M066218 Ciencias Sociais na Educación Secundaria II OB 13
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120503 Didáctica das ciencias sociais OB 75
O05G110V01 G110601 Aprendizaxe das ciencias sociais OB 105

    Titorías presenciais horario fixo

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:

    Día da semana
    Martes
    Rango de horas
    09:00 - 13:00
    Lugar
    Despacho 1-2-6, Facultade de Educación e Traballo Social
    Cuadrimestre
    2º Cuatrimestre (2023/2024)
    Día da semana
    Xoves
    Rango de horas
    10:00 - 12:00
    Lugar
    Despacho 1-2-6, Facultade de Educación e Traballo Social
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2023/2024)
    Día da semana
    Xoves
    Rango de horas
    14:00 - 16:00
    Lugar
    Despacho 1-2-6, Facultade de Educación e Traballo Social
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2023/2024)

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 1º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 2º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2022/2023

    Ideas previas sobre a historia de América Latina e análise dos libros de texto de 1º de Bacharelato - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Uso de Internet e das redes sociais e o seu posible impacto no alumnado do terceiro ciclo de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O entorno próximo dentro das aulas de Educación Primaria: O caso dos elementos patrimoniais de Salvaterra de Miño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O tratamento educativo de acontecementos extraordinarios de actualidade na etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Historia Medieval de Galiza nos libros de texto de ensino secundario - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As curtametraxes como método pedagóxico no itinerario de Ciencias Sociais na Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Aproximación aos hábitos de vida saudables do alumnado de Educación Primaria: O caso do CEIP A Ponte e do CPI Virxen da Saleta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A educación ambiental sobre a seca en Galicia no cuarto curso de Educación Primaria: análise dos recursos pedagóxicos existentes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A etapa Monforte de Lemos-Chantada no Camiño de Inverno como aliada das Ciencias Sociais na Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A serie “A volta ao mundo de Willy Fog” como recurso educativo para a aprendizaxe das Ciencias Sociais en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Os incendios forestais na educación primaria: a perspectiva dos docentes das escolas do interior ourensán - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Pedagoxía verde, a visualización da importancia dunha educación na natureza. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención sobre a interculturalidad como riqueza na aula para alumnado de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O proceso de ensino-aprendizaxe da contorna próxima no marco das Ciencias Sociais en Educación Primaria. Estudo comparativo do río Ulla (1970-2020). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Patrimonio Cultural como recurso na Educación Infantil:O caso dos Fachós en Castro Caldelas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación ambiental e territorial como obxectivo da Axenda 2030. Presenza o ausencia na plataforma EDIXGAL na ESO. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Didáctica dos Reis Católicos e o “descubrimento de América” nos libros de texto en Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Evolución no uso da imaxe como recurso didáctico ao longo de tres décadas: análise do emprego das fotografías en catro manuais de educación secundaria de texto en España (1988-2016) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O patrimonio natural e cultural da parroquia de Santo Estevo de Negros como recurso para a ensinza das Ciencias Sociais . A saída de campo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Opinión xeral dos estudantes de secundaria en relación coa materia de Historia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise empírico da repercusión das Ciencias Sociais en materia de enerxía na etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Os métodos de avaliación no ensino das ciencias sociais na Educación Secundaria Obrigatoria: oportunidades e límites para a innovación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Educación medioambiental, a importancia do contacto coa natureza - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A aprendizaxe funcional en Educación Primaria a través do Camiño de Santiago - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    3 Benefícios da pedagoxía traballada nas Escolas Semente no desenvolvemento íntegro dos/as alumnos/as. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A escola rural galega: os CRA como alternativa educativa no contexto Covid-19. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A música infantil galega como instrumento de ensinanza-aprendizaxe en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O tratamento da interculturalidade nas aulas de Educación Secundaria. Unha revisión dende as CCSS. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O voto feminino na Segunda República. Intervención educativa co xogo de roles - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O ensino das Ciencias Sociais a través do entorno Xeográfico e Histórico. Proposta para a Educación Secundaria Obrigatoria no Concello de Pazos de Borbén - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A paisaxe e as súa visión no mundo lexislativo e nas ciencias sociais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Que opinas do rural? Análise do seu contexto educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    O estudo da contorna fronteiriza na Educación Primaria a través de proxectos educativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O estudo do contorno na educación infantil a través da illa de Tambo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O estudo do patrimonio en Educación Infantil a través do castelo de Ribadavia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O patrimonio como medio para o estudo das Ciencias Sociais na Educación Primaria. Achegas educativas para o caso de Ribadavia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O porto de VIilagarcía de Arousa como recurso didáctico para a Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os Xogos Olímpicos en Educación Primaria: Resultados dunha intervención didáctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os camiños escolares: aplicación, viabilidade e utilidade na cidade de Pontevedra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Gamificación, un modelo educativo por explorar - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A pedagoxía verde e alternativas de ensinaza no medio natural dentro do ámbito da educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A cidade como medio hostil: itinerarios escolares. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos valores educativos das campañas publicitarias de Gadis para o ensino das Ciencias Sociais na Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As carballeiras como recurso didáctico na educación primaria no marco da área das ciencias sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Inclusión das ciencias xurídicas na educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O tratamento didáctico do 'Imperialismo' nos manuais de Historia do Mundo Contemporáneo de 1º de Bacharelato - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O estudo do contorno na educación infantil a través dos valores do camiño de Santiago - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A situación da Prehistoria e a Historia Antiga en Galicia na ensinanza secundaria postobrigatoria: análise de diferentes manuais de Historia de 2º de Bacharelato. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Algunhas ideas para a educación que ven. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A Educación Afectivo Sexual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A cidade dos nenos como proposta didáctica en Educación Primaria: deseño dunha proposta educativa para Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    “O valor educativo do concepto de paisaxe na obra non literaria de Otero Pedrayo e a súa importancia na aprendizaxe das Ciencias Sociais na etapa de Educación Infantil” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia de Antonio Fraguas no coñecemento patrimonial na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    O tratamento da interculturalidade na Idade Media. Unha experiencia didáctica con alumnos de 2º da E.S.O. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Aproxímación á realidade educativa dos colexios rurais en Galicia:CRA Amencer - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación ao nome das rúas en Xinzo de Limia: unha visión educativa e de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A transmisión de estereotipos de xénero a través dos libros de texto de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de caso sobre o acoso escolar dentro dun centro educativo: programa KIVA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo sobre proxectos de fomento da educación para a Paz: Unha comparativa europea e internacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O desenvolvemento socio-afectivo do alumnado con Trastorno do Espectro Autista (TEA) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O coñecemento do contorno a través dos xogos tradicionais en Galicia: análise e contextualización. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A muller na Historia a través dos libros de texto e o alumnado de 1º de Bacharelato. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    “A construción da identidade nacional española nos libros de texto de 2º de Bacharelato” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A emigración galega a América en clave de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Unha aproximación ás saídas didácticas como recurso educativo na Educación Primaria: beneficios e aspectos organizativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A arte incompleta: a ausencia de mulleres vanguardistas na arte da E.S.O. e Bacharelato - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O ensino do antisemitismo nazi na Ensinanza Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    Aproximación teórica á construción da "biografía espacial" na Educación Primaria (4º) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación á Expresión Corporal como fonte de aprendizaxe das categorías espazo-temporais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Por unha escola sen muros: urbe contemporánea e Cidades Educadoras - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Feira Internacional do Libro Infantil e Xuvenil e a súa influencia no contexto educativo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    ¿Dónde está el agua en Ourense? (Proposta de Intervención). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Unha análise comparativa dos libros de texto de primaria: o caso das ciencias sociais (6º EXB - 6º LOMCE) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Unha aproximación ao tratamento didáctico da seguridade vial na escola - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Unha aproximación á influencia das novas tecnoloxías (móbil, ordenador, tableta e Internet) na comunicación cara a cara entre os nenos e nenas: o caso do CEIP Praza de Barcelos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A violencia de xénero en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Descubrindo o cine en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación ao fenómeno da música infantil en Galicia a través dos premios Martín Códax - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Organización e función educativa das aulas hospitalarias. Aproximación ó caso concreto da CA de Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación teórica á relación familia-fracaso escolar. Unha revisión bibliográfica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación á violencia de xénero. Algunhas consideracións para a súa erradicación dende a escola - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007