17 Congreso de Traballos Colaborativos

De 10:00 a 14:00

Dirixido a

Estudantes , PAS e PDI

José Luis González Cespón e José Antonio Alonso Rodríguez e Lucía Díaz.

Edificio Miralles

Praza Miralles s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Congreso

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na sala I do edificio Miralles

A sala I do edificio Miralles acolle a 17ª edición do Congreso de Traballos Colaborativos, no que se presentan un total de 18 proxectos académicos elaborados de forma conxunta por grupos de estudantes de diferentes e graos da EE Industrial que traballaron de maneira interdisciplinar en diferentes traballos, moitos deles con distintas temáticas de carácter social.

A organización e coordinación deste congreso corre a cargo dos profesores José Luis González Cespón, José Antonio Alonso Rodríguez e Lucía Díaz.

Anótao en:

Add to Calendar 2021-12-03 10:00:00 2021-12-03 14:00:00 17 Congreso de Traballos Colaborativos Na sala I do edificio Miralles Edificio Miralles José Luis González Cespón José Antonio Alonso Rodríguez e Lucía Díaz. Europe/Madrid public