26 Miteu. Inicio coa estrea do espectáculo 'A tempo'

32004 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

De balde. É necesaria reserva.

Modalidade

Na praza da Biblioteca Pública de Ourense

A 26 edición da Miteu, a Mostra Internacional de Teatro Universitario de Ourense, inicia a súa programación coa estrea na praza da Biblioteca Pública de Ourense do espectáculo A tempo, da Aula Universitaria do Campus de Ourense Rosaura. Dirixida por Fina Calleja, a peza amosa "un traballo en proceso, un divertimento corporal, un xogo entre o soño e a realidade, un espectáculo onde rimos e sentimos, coa ilusión de interesar e divertir ao espectador". Con entrada de balde, o aforo é restrinxido.

Máis información

Web da Miteu

Nova sobre a Miteu

Anótao en:

Add to Calendar 2021-07-01 19:30:00 2021-07-01 19:30:00 26 Miteu. Inicio coa estrea do espectáculo 'A tempo' Na praza da Biblioteca Pública de Ourense Biblioteca Pública de Ourense Nós Sarabela Teatro Europe/Madrid public