28ª Miteu. Espectáculo 'O Mundo como vontade'

32005 Ourense

Tipo de evento

Entrada:

Consultar. É necesaria reserva.

No Teatro Principal de Ourense

Do 20 de abril ao 6 de maio, a cidade de Ourense acolle unha nova edición, a 28ª, da Mostra Internacional de Teatro Universitario de Ourense (Miteu). Baixo o leva A mostra dunha cidade. O teatro dunha universidade, a cita conta con 20 espectáculos, principalmente de teatro universitario e profesional pero tamén de música, circo e danza ofrecidos por compañías estatais e foráneas. A programación deste venres é a seguinte:

20.00 h, no Teatro Principal de Ourense: espectáculo O Mundo como vontade, da Aula de Teatro do Campus de Ourense Cordelia

Máis información

Nova no Duvi

Web da Miteu

Anótao en:

Add to Calendar 2023-04-28 20:00:00 2023-04-28 20:00:00 28ª Miteu. Espectáculo 'O Mundo como vontade' No Teatro Principal de Ourense Teatro Principal de Ourense Sarabela Teatro Europe/Madrid public