Acto de benvida ao alumnado estranxeiro do segundo cuadrimestre

• Acto institucional

Data de celebración:

27 de febreiro de 2020 ás 12:00

Dirixido a

Estudantes e Medios

Universidade de Vigo

Edificio Ernestina Otero

Reitoría Universidade de Vigo
36310 Vigo

Tipo de evento

Acto institucional

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

No paraninfo do edificio Ernestina Otero

Asisten: Mª Isabel Doval, vicerreitora de Responsabilidade Social, Internacionalización e Cooperación e representantes dos servizos e áreas da Universidade de Vigo

Acto de benvida institucional ao alumnado estranxeiro que cursará os seus estudos na Universidade de Vigo no segundo cuadrimestre deste curso 2019/2020. Tras o acto oficial, o alumnado de intercambio recibirá información sobre as instalacións deportivas e académicas, a oferta de actividades, os cursos de idiomas, etc. Seguidamente terá lugar un petisco de confraternización no Teatro Vidal Bolaño.

Anótao en: