Acto de graduación do alumnado da Escola Superior de Enxeñaría Informática

Tipo de evento

Graduación

Entrada:

De balde. É necesaria reserva.

No salón de actos Marie Curie do edificio Politécnico

O alumnado da Escola Superior de Enxeñaría Informática do campus de Ourense celebra o seu acto de graduación. Trátase da X promoción do Grao de Enxeñaría Informática (55 estudantes), a IV do programa conxunto ADE e Enxeñaría Informática (3 estudantes) e a IX do Mestrado en Enxeñaría Informática (13 estudantes), que estarán apadriñados polo profesorado Mª José Lado, Adrián Seara e Ana Isabel Gueimonde.

Anótao en: