Augal 2018-2019. Proxección de 'La estación violenta'

Tipo de evento

Charlas e seminarios e Cine

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Coa participación da directora, Anxos Fazáns, e o director Daniel Froiz

A Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación acolle a proxección da longametraxe La estación violenta, no marco da oitava edición da Máster Class Audiovisual Galego Augal 2018-2019, que os profesores da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Miguel Anxo Fernández, Paulino Pérez e Fortunato Rodríguez promoven co patrocinio da Agadic. A proxección do filme completarase cun coloquio coa directora da longametraxe e egresada da facultade, Anxos Fazáns, e o produtor Daniel Froiz, nunha sesión presentada pola profesora Beli Martínez.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-02-12 16:00:00 2019-02-12 16:00:00 Augal 2018-2019. Proxección de 'La estación violenta' Coa participación da directora, Anxos Fazáns, e o director Daniel Froiz Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Universidade de Vigo Agadic Europe/Madrid public