Augal 2022-2023. Coloquio sobre a serie 'Operación Marea Negra'

Tipo de evento

Charlas e seminarios , Cine e Xornadas

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Coa participación do seus produtores executivos

A Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación acolle, no seu plató de cine, unha nova sesión da décimo segunda edición da Máster Class Audiovisual Galego Augal, coordinada polos profesores Miguel Anxo Fernández e Paulino Pérez co patrocinio da Axencia Galega das Industrias Culturais (Agadic). Dedicada á serie Operación Marea Negra, conta coa participación dos seus produtores executivos Mamen Quintas e Toni Veiga.

Anótao en:

Add to Calendar 2022-11-28 16:00:00 2022-11-28 16:00:00 Augal 2022-2023. Coloquio sobre a serie 'Operación Marea Negra' Coa participación do seus produtores executivos Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Agadic Europe/Madrid public