Celebración do Día Internacional da Muller na UVigo

Tipo de evento

Acto institucional

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

No edificio Miralles

Asisten: Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo; Mónica Valderrama, vicerreitora de Comunicación e Relacións Institucionais e Águeda Gómez, directora da Unidade de Igualdade

A Universidade de Vigo conmemora o Día internacional da muller cun acto institucional que se desenvolve no edificio Miralles. Tras unha intervención artística de  Iseo a Moura e a apartura do acto a cargo do reitor, Manuel Reigosa, a vicerreitora de Comunicación e Relacións Institucionais, Mónica Valderrama, será a encarga de dar a coñecer a persoa gañadora do Premio do compromiso coa igualdade de xénero da Universidade de Vigo, Uviguala 2023. O acto completarase coa intervención da directora da Unidade de Igualdade, Águeda Gómez e a lectura dun manifesto a cargo de representantes de AUCE-Asociación Universitaaria de Ciencias da Educación.

Anótao en:

Cartaz7.8 MB