Ciclo de cine 'A poética do crime. Cinéma polar'

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Proxección de 'Compartiment Tueurs'

A sala de conferencias da Vicerreitoría acolle a proxección de Compartiment Tueurs (1965), de Costa Gavras, no marco do ciclo de cinema francés A poética do crime. Cinéma polar. Oito proxeccións, entre novembro e xaneiro, integran esta actividade inserida na programación cultural da Vicerreitoría do campus, que afonda en como os directores e directoras deste país reinterpretaron os canons do cinema negro americano, dando lugar a un xénero con identidade propia.

Dada a situación sanitaria, a sala ten un aforo de 15 persoas, que cubrirase por orde de chegada.

Anótao en:

Add to Calendar 2021-01-14 19:00:00 2021-01-14 19:00:00 Ciclo de cine 'A poética do crime. Cinéma polar' Proxección de 'Compartiment Tueurs' Vicerreitoría do campus de Pontevedra Vicerreitoría do campus de Pontevedra Europe/Madrid public