Ciclo de coloquios 'Educación para a sustentabilidade'

• Entidades Colaboradoras

Data de celebración:

27 de abril de 2021
De 13:30 a 15:00

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Facultade de Ciencias da Educacion e do Deporte

Campus Remoto da Universidade de Vigo

Campus universitario de Vigo. As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo

Tipo de evento

Charlas e seminarios e Conferencias

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

A través de Campus Remoto

A Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte promove, co patrocinio da Vicerreitoría do campus de Pontevedra, o ciclo de coloquios Educación para a sustentabilidade, que se desenvolven de xeito virtual, a través de Campus Remoto. Nesta segunda xornada contará coa participación de Miriam Campo,coordinadora de Teachers for Future, que impartirá un relatorio titulado Proxectos medioambientais na aula de Educación Primaria.

Aberta ao público, a conferencia pode seguirse no seguinte enlace, empregando o acceso para estudantado e o contrasinal OhKVi3kp.

Anótao en: